Чукане
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Чукане
Знам , че се е писамо много ама много , но нещо не мога да разбера нещо . Паля след известно не дълго време спира непрятното чукане на повдигачите но забелязах , че остава някаква тракане което е по-тихо . Мисля , че щом става така не е от повдигачите , но аз не разбирам много , даже хич . Кажете ми какво може да е и какво да правя ?
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
стан написа:който не разбира - цака 100лв и всичко е наред
Който не разбира ПИТА, затова е форума и изказвания от тия тип не са много удачни,поне може да се обосновеш какво имаш впредвид с тия 100лв.

Моято също има едно такова чукане ,но много слабо се чува,трябва да вдигна капака, и да се ослушам до двигателя, и аз не знам нормално ли е, затова някой ако знае да пише ако желае.
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Може и повдига4и да са,за6тото на едното ми БМВ така се 4уваха само отна4ало,но после по4наха да се 4уват и постоянно.Като ги сменихме вси4ко се оправи,няма 4укане няма лопане
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
това което чуваш на 100000% са повдигачи !!!
Те чукат така по няколко причини
и не всички клонят към смяна на повдигачи
Да речем ако ти претракват по дълго при първи старт на мотора
може да се окаже че е от клапичката която спира маслото да се стече обратно по магистралата
може да е от хлабини на биелни лагери тогава от там се губи налягане на маслото най много при което бавно се пълни магистралата и повдигачите в чстност
последното от всичките е маслената помпа там тя е тип фрикционна и след определени километри е хубавко да се по притегне малко
при последните два вариянта когато двигателя работи на място дългко време и е загрял повдигачите започват да се чуват и като дадеш малко газ трякането изчезва
Абе общо взето това е всичко останало което не влючва повдигачи като причина но не искам да кажа че не са и те в схемата някаде
Дано съм бил полезен
Те чукат така по няколко причини
и не всички клонят към смяна на повдигачи
Да речем ако ти претракват по дълго при първи старт на мотора
може да се окаже че е от клапичката която спира маслото да се стече обратно по магистралата
може да е от хлабини на биелни лагери тогава от там се губи налягане на маслото най много при което бавно се пълни магистралата и повдигачите в чстност
последното от всичките е маслената помпа там тя е тип фрикционна и след определени километри е хубавко да се по притегне малко
при последните два вариянта когато двигателя работи на място дългко време и е загрял повдигачите започват да се чуват и като дадеш малко газ трякането изчезва
Абе общо взето това е всичко останало което не влючва повдигачи като причина но не искам да кажа че не са и те в схемата някаде

Дано съм бил полезен

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
kraska написа:стан написа:който не разбира - цака 100лв и всичко е наред
Който не разбира ПИТА, затова е форума и изказвания от тия тип не са много удачни,поне може да се обосновеш какво имаш впредвид с тия 100лв.![]()
Моято също има едно такова чукане ,но много слабо се чува,трябва да вдигна капака, и да се ослушам до двигателя, и аз не знам нормално ли е, затова някой ако знае да пише ако желае.
диагностика в официален сервиз

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани