Още едно слабо място ли е ...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Още едно слабо място ли е ...
задните лагери на главините
предлагат ми .. от 65лв. до 150лв. (с дискове сам)
какви да избера ..
ако е важен и натоварен детайл и .. поредното слабо място на е36
не трябва да се жалят пари за тях
бтв: прегледах темата за цени на авточасти
и от нея .. като че ли направих извод .. къде са слабите места на е36ците
... задните лагери доста често присъстваха в списака на покупките
дали е така .. и според вас
бихте ли ми помогнали с кода на тази лагери
в реалоем .. не мога да се ориентирам още добре .. и има да цъкам с часове
а от магазните ми казаха че нямат практика да дват кодовете :Р
предлагат ми .. от 65лв. до 150лв. (с дискове сам)
какви да избера ..
ако е важен и натоварен детайл и .. поредното слабо място на е36
не трябва да се жалят пари за тях
бтв: прегледах темата за цени на авточасти

и от нея .. като че ли направих извод .. къде са слабите места на е36ците

... задните лагери доста често присъстваха в списака на покупките
дали е така .. и според вас
бихте ли ми помогнали с кода на тази лагери
в реалоем .. не мога да се ориентирам още добре .. и има да цъкам с часове

а от магазните ми казаха че нямат практика да дват кодовете :Р
Последна промяна Ivo III на 27 Ное 2007, 14:29, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Аре стига с такива заглавия
Да баце слабо място е цялата кола
Ти какво очакваш от 15 годишен авромобил

Да баце слабо място е цялата кола

Ти какво очакваш от 15 годишен авромобил


всеки автомобил си има .. слаби места
които .. и на 5 да е .. пак се прецакват
както и всяка техника
няма какво да се срамуваме
даже има семпла темичка .. често срещани проблеми
т.е. слаби места ... казано по друг начин
която .. трябва да е доста по обемиста ... май

които .. и на 5 да е .. пак се прецакват

както и всяка техника

няма какво да се срамуваме
даже има семпла темичка .. често срещани проблеми
т.е. слаби места ... казано по друг начин
която .. трябва да е доста по обемиста ... май

"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Точно това имам в прдвид,че на толкова години е нормално да се сменят лагери на главини дискове накладки на всеки 15-20к км.
Амортесиори тампони биалетки шарнири и всякакви такива неща,просто въпроса е в това ако вземеш подобен клас автомобил дали ще ги сменяш по често.
При Е36 според мен окачването е доста издържливо.
Слаби места са ел стъклата и други дреболии,ма главината с лагера какво и е слабото?
На колко години ти е колата и на колко км. ?
Най вероятно си сменил оригиналната част
Амортесиори тампони биалетки шарнири и всякакви такива неща,просто въпроса е в това ако вземеш подобен клас автомобил дали ще ги сменяш по често.
При Е36 според мен окачването е доста издържливо.
Слаби места са ел стъклата и други дреболии,ма главината с лагера какво и е слабото?
На колко години ти е колата и на колко км. ?
Най вероятно си сменил оригиналната част


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
мда слабото място е това , направо е за продан колата !!! колко по бързо се оттървеш толкова по добре ! и си земи хлОпел !

tin написа:мда слабото място е това , направо е за продан колата !!! колко по бързо се оттървеш толкова по добре ! и си земи хлОпел !
опел си имам

и мога да напиша цяла книга за слабите места на опел
Последна промяна Ivo III на 27 Ное 2007, 15:57, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
е как тътен бре те лагирите си вият прилично па се чуват и в съответния завой нема как да сбъркаш кой от двата е.
Па и главината почва да грее подобаващо
Па и главината почва да грее подобаващо


vld написа:Точно това имам в прдвид,че на толкова години е нормално да се сменят лагери на главини дискове накладки на всеки 15-20к км.
Амортесиори тампони биалетки шарнири и всякакви такива неща,просто въпроса е в това ако вземеш подобен клас автомобил дали ще ги сменяш по често.
При Е36 според мен окачването е доста издържливо.
Слаби места са ел стъклата и други дреболии,ма главината с лагера какво и е слабото?
На колко години ти е колата и на колко км. ?
Най вероятно си сменил оригиналната част
95та година, 180 000 км.
колата не е карана последната една година ..
а доколкото знам при това положение .. заминават почти винаги лагери
не ме разбирайте погрешно .. не хленча или нещо друго
няма кола и чаркове дето да не се сменят
въпроса ми беше само .. дали да купя от най-реномираната марка
или .. няма такова значение
иначе ...
коли ще има винаги .. нас няма да ни има

Последна промяна Ivo III на 27 Ное 2007, 15:57, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
vld написа:е как тътен бре те лагирите си вият прилично па се чуват и в съответния завой нема как да сбъркаш кой от двата е.
Па и главината почва да грее подобаващо
може и от гумите да е тътена ... незнам
те не са нови .. и са изчанчени некви .. нямам идея
но я вдигнаха колата на подемник, завъртяха гумите и .. казаха .. лагери за смяна
бтв: след виенето ако не се сменя .. какъв шум следва

Последна промяна Ivo III на 27 Ное 2007, 16:16, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Луфт имаше ли ? и стържене?
До сега не съм виждал да се преебът и двата лагера едновременно.
А това със стоенето са глупости
Лагер се пребва от удър или от повреда на капсуловката в следствие на което изтича смаската и влиза вода която му ебава мамата за норматив.
Повечето случаи е точно от старост и разкапсуловане,но едновременно и двата си е ебаси бонуса,не че по принцип живота им не е сходен,ма да не те съпунисват нещо
Oтносно това какво да избереш,примерно на SKF са добри.
До сега не съм виждал да се преебът и двата лагера едновременно.
А това със стоенето са глупости

Лагер се пребва от удър или от повреда на капсуловката в следствие на което изтича смаската и влиза вода която му ебава мамата за норматив.
Повечето случаи е точно от старост и разкапсуловане,но едновременно и двата си е ебаси бонуса,не че по принцип живота им не е сходен,ма да не те съпунисват нещо

Oтносно това какво да избереш,примерно на SKF са добри.

vld написа:Луфт имаше ли ? и стържене?
До сега не съм виждал да се преебът и двата лагера едновременно.
А това със стоенето са глупости![]()
Лагер се пребва от удър или от повреда на капсуловката в следствие на което изтича смаската и влиза вода която му ебава мамата за норматив.
Повечето случаи е точно от старост и разкапсуловане,но едновременно и двата си е ебаси бонуса,не че по принцип живота им не е сходен,ма да не те съпунисват нещо
Oтносно това какво да избереш,примерно на SKF са добри.
принципно .. аз не сменям по едно нещата
щом единия е тръгнал .. и другия скоро ще му дойде реда
така или иначе .. е на операционната
да не отварям нова тема ...
отдолу ще скагам алуминиевия щит на картера ..
обаче има следи от някаква пласмасова кора която я няма
има ли смисал от пласмасата .. или е козметика
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Ivo III написа:да не отварям нова тема ...
отдолу ще скагам алуминиевия щит на картера ..
обаче има следи от някаква пласмасова кора която я няма
има ли смисал от пласмасата .. или е козметика
Вероятно е имала пластмасова кора, ако новата я припокрива, махай я.
И една молба от мен , снимка на новата кора, монтирана, немонтирана, както дойде, най добре и двете..

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани