Още едно слабо място ли е ...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Още едно слабо място ли е ...

Мнение от Ivo III » 27 Ное 2007, 14:26

задните лагери на главините
предлагат ми .. от 65лв. до 150лв. (с дискове сам)

какви да избера ..

ако е важен и натоварен детайл и .. поредното слабо място на е36
не трябва да се жалят пари за тях


бтв: прегледах темата за цени на авточасти ;)
и от нея .. като че ли направих извод .. къде са слабите места на е36ците :)
... задните лагери доста често присъстваха в списака на покупките

дали е така .. и според вас

бихте ли ми помогнали с кода на тази лагери
в реалоем .. не мога да се ориентирам още добре .. и има да цъкам с часове :)
а от магазните ми казаха че нямат практика да дват кодовете :Р
Последна промяна Ivo III на 27 Ное 2007, 14:29, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Ное 2007, 14:28

Аре стига с такива заглавия :twisted:
Да баце слабо място е цялата кола :idea:
Ти какво очакваш от 15 годишен авромобил :?:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 27 Ное 2007, 14:30

всеки автомобил си има .. слаби места
които .. и на 5 да е .. пак се прецакват ;)

както и всяка техника

;)

няма какво да се срамуваме
даже има семпла темичка .. често срещани проблеми
т.е. слаби места ... казано по друг начин
която .. трябва да е доста по обемиста ... май

:mhihi:
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Ное 2007, 14:39

Точно това имам в прдвид,че на толкова години е нормално да се сменят лагери на главини дискове накладки на всеки 15-20к км.
Амортесиори тампони биалетки шарнири и всякакви такива неща,просто въпроса е в това ако вземеш подобен клас автомобил дали ще ги сменяш по често.
При Е36 според мен окачването е доста издържливо.
Слаби места са ел стъклата и други дреболии,ма главината с лагера какво и е слабото?
На колко години ти е колата и на колко км. ?
Най вероятно си сменил оригиналната част ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 27 Ное 2007, 15:28

... не разбрах, вие ли ти лагер, или се чудиш какво да сменяваш...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 27 Ное 2007, 15:34

мда слабото място е това , направо е за продан колата !!! колко по бързо се оттървеш толкова по добре ! и си земи хлОпел !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 27 Ное 2007, 15:37

tin написа:мда слабото място е това , направо е за продан колата !!! колко по бързо се оттървеш толкова по добре ! и си земи хлОпел !


опел си имам :)
и мога да напиша цяла книга за слабите места на опел
Последна промяна Ivo III на 27 Ное 2007, 15:57, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 27 Ное 2007, 15:42

Владо написа:... не разбрах, вие ли ти лагер, или се чудиш какво да сменяваш...


между 30 и 40км имаше някакъв шум отзад .. по скоро като тътен
който над 40км .. изчезваше, първо мислеха .. че е от гумите

но се оказа ... че са за смяна задните лагери
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Ное 2007, 15:45

е как тътен бре те лагирите си вият прилично па се чуват и в съответния завой нема как да сбъркаш кой от двата е.
Па и главината почва да грее подобаващо :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 27 Ное 2007, 15:48

vld написа:Точно това имам в прдвид,че на толкова години е нормално да се сменят лагери на главини дискове накладки на всеки 15-20к км.
Амортесиори тампони биалетки шарнири и всякакви такива неща,просто въпроса е в това ако вземеш подобен клас автомобил дали ще ги сменяш по често.
При Е36 според мен окачването е доста издържливо.
Слаби места са ел стъклата и други дреболии,ма главината с лагера какво и е слабото?
На колко години ти е колата и на колко км. ?
Най вероятно си сменил оригиналната част ;)


95та година, 180 000 км.
колата не е карана последната една година ..
а доколкото знам при това положение .. заминават почти винаги лагери


не ме разбирайте погрешно .. не хленча или нещо друго
няма кола и чаркове дето да не се сменят

въпроса ми беше само .. дали да купя от най-реномираната марка
или .. няма такова значение

иначе ...
коли ще има винаги .. нас няма да ни има :mhihi:
Последна промяна Ivo III на 27 Ное 2007, 15:57, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 27 Ное 2007, 15:56

vld написа:е как тътен бре те лагирите си вият прилично па се чуват и в съответния завой нема как да сбъркаш кой от двата е.
Па и главината почва да грее подобаващо :roll:


може и от гумите да е тътена ... незнам
те не са нови .. и са изчанчени некви .. нямам идея

но я вдигнаха колата на подемник, завъртяха гумите и .. казаха .. лагери за смяна


бтв: след виенето ако не се сменя .. какъв шум следва ;)
Последна промяна Ivo III на 27 Ное 2007, 16:16, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Ное 2007, 16:03

Луфт имаше ли ? и стържене?
До сега не съм виждал да се преебът и двата лагера едновременно.
А това със стоенето са глупости :idea:
Лагер се пребва от удър или от повреда на капсуловката в следствие на което изтича смаската и влиза вода която му ебава мамата за норматив.
Повечето случаи е точно от старост и разкапсуловане,но едновременно и двата си е ебаси бонуса,не че по принцип живота им не е сходен,ма да не те съпунисват нещо :roll:

Oтносно това какво да избереш,примерно на SKF са добри.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 27 Ное 2007, 16:13

vld написа:Луфт имаше ли ? и стържене?
До сега не съм виждал да се преебът и двата лагера едновременно.
А това със стоенето са глупости :idea:
Лагер се пребва от удър или от повреда на капсуловката в следствие на което изтича смаската и влиза вода която му ебава мамата за норматив.
Повечето случаи е точно от старост и разкапсуловане,но едновременно и двата си е ебаси бонуса,не че по принцип живота им не е сходен,ма да не те съпунисват нещо :roll:

Oтносно това какво да избереш,примерно на SKF са добри.


принципно .. аз не сменям по едно нещата
щом единия е тръгнал .. и другия скоро ще му дойде реда
така или иначе .. е на операционната



да не отварям нова тема ...
отдолу ще скагам алуминиевия щит на картера ..
обаче има следи от някаква пласмасова кора която я няма
има ли смисал от пласмасата .. или е козметика
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 16.05.2007
Местоположение: София

Мнение от go play » 27 Ное 2007, 21:18

Колеги кажете някой сервиз в който мога да си закарам колата за смяна на лагери без да се притеснявам че ще ми счупят носача /отново!!!/ ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 27 Ное 2007, 21:59

Ivo III написа:да не отварям нова тема ...
отдолу ще скагам алуминиевия щит на картера ..
обаче има следи от някаква пласмасова кора която я няма
има ли смисал от пласмасата .. или е козметика


Вероятно е имала пластмасова кора, ако новата я припокрива, махай я.
И една молба от мен , снимка на новата кора, монтирана, немонтирана, както дойде, най добре и двете.. :mhihi: Наш колега от Варна ми показа скица на кора, която е различна от тази която "въртим" тук, значи трябва да се избира. Благодаря !
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook