Вадене на блокчетата с бушоните?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Вадене на блокчетата с бушоните?
Значи създава ми главоболия кутията с бушоните. Пускам инсталация за халогени и се опитах да я разглобя, щото ми остават няколко жици отдолу под бушоните и релетата. Като развия 4-те болтчета в ъглите, се повдига цялата горна част, ама не достатъчно. Има много жици отдолу и я държат. Забелязах че бушоните са сложени по 10 в едни пластмасови блокчета, дето ужким се вадят. Проблема е че или аз съм с много вързаани ръце, или си имат някакъв чалъм. Бърках бърках, ама не можах да ги откача. Някой правил ли е упражнението? Лъчо, ако четеш чакам отговор;) Благодаря предварително за съветите.
И друго, в буксата за ключа на фаровете за да се поставят допълнителни клеми, се завърта една ждажда в средата. Това със специален инструмент ли се прави или с по-гъвкави пръсти???
И друго, в буксата за ключа на фаровете за да се поставят допълнителни клеми, се завърта една ждажда в средата. Това със специален инструмент ли се прави или с по-гъвкави пръсти???

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Нааправени са на легло и в единия край имат малко "зъбче" с една малка отверка подпъхваш и буташ леко до колкото си спомням излизат нагоре
За ключа за фаровете не знам как се отваря,ма кабела дето отива там можеш да го вържеш и от вън към тоя дето пуска габаритите.
Той нали е за това да определя кога да можеш да си пуснеш халогените

За ключа за фаровете не знам как се отваря,ма кабела дето отива там можеш да го вържеш и от вън към тоя дето пуска габаритите.
Той нали е за това да определя кога да можеш да си пуснеш халогените


- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Да...другия вариянт е да го подмина тоя кабел дето е през ключа и да не зависят от него халогените...дреме ми на фара дали ше се пускат при спряни габарити...
Кофтито е че навънка много студено и ше ми се е*е мамата на пръстчетата докато го направя тва

Кофтито е че навънка много студено и ше ми се е*е мамата на пръстчетата докато го направя тва


- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Значи вадиш бушоните от клетката която искаш да извадиш, след това от долната страна има една щипка която трябва да я отщракнеш и след това буташ отгоре от страната на щипката с някакъв тъп инструмент за да не нараниш леглата на бушоните и трябва да излезне, обаче после слагането е по-голямата мъка 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани