"Тежки врати"?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
"Тежки врати"?
Айде пак да се изрежа.
На моето зверче и четирите врати са ми някак "тежки". Затварят се с малко повече ЛАШ.
На какво се дължи това според вас?
1. "Тежки" ли са по принцип вратите на БМВ-тата, искат ли сила при работа?
2. Струва ми се, че не опират. И при четирите дереджето е същото.
3. Как да го оправя? Ходило е принципно на геометрия, уж нещата са ок. Не прилича да е усукване, ма де да знам. Вози много меко, според мен маневрира нормално, гуми не харчи...
Подайте някоя идея, като започнем от по - рутинни неща, не чукове, преси и заварки
На моето зверче и четирите врати са ми някак "тежки". Затварят се с малко повече ЛАШ.
На какво се дължи това според вас?
1. "Тежки" ли са по принцип вратите на БМВ-тата, искат ли сила при работа?
2. Струва ми се, че не опират. И при четирите дереджето е същото.
3. Как да го оправя? Ходило е принципно на геометрия, уж нещата са ок. Не прилича да е усукване, ма де да знам. Вози много меко, според мен маневрира нормално, гуми не харчи...
Подайте някоя идея, като започнем от по - рутинни неща, не чукове, преси и заварки

- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
И при мен са срвнително тежки, а няма луфтове, смазвана е пантата... явно е нормално
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Аха. Е, щом всички сме единодушни.
Бе на приятелчето АЛди осемдесятката се затварят вратите с пръст и аз много се учудих. А е много по зле като кола.... Аз... Сила не ми липсва, но се замислих дали е нормално.
Поздрави!
Бе на приятелчето АЛди осемдесятката се затварят вратите с пръст и аз много се учудих. А е много по зле като кола.... Аз... Сила не ми липсва, но се замислих дали е нормално.
Поздрави!
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
твърди са си. аз съм им свикнал и не ми прави впечатление, ама като се качих на една алфа преди седмица определено усетих разликата.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
На седана не са чак толкова тежки колкото на купето. Но принципно да и така трябва за да не ти влезне някой в купето.
- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95
И моите са тежки.Освен ламарината и машинарийте си имам и тръби(предполагам,че на всички така).Не съм запознат много с изискванията на евро3 или 4,ама тез тръби са с цел безопасност или...предишния собственик я е "тунинговал" 

- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Ами мисля, че точно тези тежки и по-здрави от на много други коли врати спасиха колегата Шаро, когато имаше Е36 преди време и го удариха странично жестоко при това.
Незнам на мен лично не ми пречи, а напротив, нали не се налага да ги нося какво като си тежат
Незнам на мен лично не ми пречи, а напротив, нали не се налага да ги нося какво като си тежат

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Не, не пречат. Даже е малко... демонстративно затварянето им, няма лошо. Не случайно беше мутренска кола на 90-те
Да, Бимите имат подсилващи греди във вратите, но и много други коли имат.
Всъщност на 80-тката като свалихме вратата... Хич не е лека. Но лесно се затваря. Т.е. според мен въпросът е не толкова на самостоятелна тежест на вратата, колкото на механизъм на затваряне.
Гледах наскоро Субару Трибеката. Вратите й са супер масивни, И самички се заварят, не ги усещаш като тежест. Даже като доближип за затваряне на врата, има някакъв механизъм, дето си я "придърпва" и я затваря плътно. Подобни има н много автомобили, там обаче механизмът е доста... осезаем.

Да, Бимите имат подсилващи греди във вратите, но и много други коли имат.
Всъщност на 80-тката като свалихме вратата... Хич не е лека. Но лесно се затваря. Т.е. според мен въпросът е не толкова на самостоятелна тежест на вратата, колкото на механизъм на затваряне.
Гледах наскоро Субару Трибеката. Вратите й са супер масивни, И самички се заварят, не ги усещаш като тежест. Даже като доближип за затваряне на врата, има някакъв механизъм, дето си я "придърпва" и я затваря плътно. Подобни има н много автомобили, там обаче механизмът е доста... осезаем.
- skate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 466
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318IS
- Мечтае да кара: BMW E60
- Детайли за колата: BMW E36 318IS
\Да така е мойто купе като го взех дясната врата беше леко увиснала, разхлабих я леко от пантите и я повдигнах и затегнах здраво, сега по лесно се затваря.., и все пак си е нужно едно ТрЯс! ...
Имам приятел с Фиат Пунто ... вратите му се затварят буквално сами, без абсолютно никакъв удар или засилка... много ме кефят..., но са си тънки като ламарини..., на купето вратата е огромна!
Имам приятел с Фиат Пунто ... вратите му се затварят буквално сами, без абсолютно никакъв удар или засилка... много ме кефят..., но са си тънки като ламарини..., на купето вратата е огромна!

- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
Абе и аз се чудех дали само мойта трябва да се лашне, но явно си е нормално. 

БМВ е религия чада мои ,споменаването на Марката до марки като фиат и др кокошарници е обидно ! карайте си там недозавиващите балонообразни бавнооборотни автомобилчета чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 фиата
I ride across town on my black boomer
‘Cause I’ve got a black boomer, it is always with me
‘Cause I’ve got a black boomer, fast and wild
‘Cause I’ve got a black boomer, such a lively boomer
Take seat, don’t hesitate girl, let’s go for a ride
- bate raiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: София
Здравейте момци!! Според мен "ключа от бараката" е в инженерните решения, ползвани при конструирането на затварящите механизми. Все пак усещането за тежест на затварянето е твърде субективно, а и все пак не става въпрос за високите класове модели. Впечатлението ми е, че принципно в по-горните класове се набляга повече на тези глезотии....Моя шеф навремето имаше Ес класа с вакуум, да не ви казвам колко коли смени оттогава насетне, ама толкова "мазно" затваряне още не съм срещнал......Е....още не съм се качил в новото 745 дизел, дето го взе миналата седмица, ама има време
. Между другото досега съм карал само Аудита и в интерес на истината механизмите на вратите им са едни от най-сериозните, които съм виждал.
Та, ако няма някакви странични проблеми - провисвания и т.н., това е според мен основната причина. На компотчето също доста стегнато вървят вратите, но лично мен това не ме дразни, даже ми харесва тая "немска стегнатост" !! Поздрави!!!

Та, ако няма някакви странични проблеми - провисвания и т.н., това е според мен основната причина. На компотчето също доста стегнато вървят вратите, но лично мен това не ме дразни, даже ми харесва тая "немска стегнатост" !! Поздрави!!!
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани