"Тежки врати"?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

"Тежки врати"?

Мнение от D3BEP » 14 Ное 2007, 20:49

Айде пак да се изрежа.
На моето зверче и четирите врати са ми някак "тежки". Затварят се с малко повече ЛАШ.
На какво се дължи това според вас?
1. "Тежки" ли са по принцип вратите на БМВ-тата, искат ли сила при работа?
2. Струва ми се, че не опират. И при четирите дереджето е същото.
3. Как да го оправя? Ходило е принципно на геометрия, уж нещата са ок. Не прилича да е усукване, ма де да знам. Вози много меко, според мен маневрира нормално, гуми не харчи...

Подайте някоя идея, като започнем от по - рутинни неща, не чукове, преси и заварки :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Благоевград

Мнение от g-powerr » 14 Ное 2007, 20:56

ми според мен са си тежки вратите на БМВ по принцип. затварят се с доста по-голямо "ЛАШ" от френските и италианските коли примерно. а и ако имаш еърбег във вратите, това обяснява доста неща за тежките врати ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 14 Ное 2007, 21:05

И при мен са срвнително тежки, а няма луфтове, смазвана е пантата... явно е нормално
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 14 Ное 2007, 21:07

Така са си. Това е едно от многото неща, които харесвам в BMW :winky:
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 14 Ное 2007, 21:08

И аз ги смазвах!Но и мойте са тешки!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 14 Ное 2007, 21:09

Аха. Е, щом всички сме единодушни.
Бе на приятелчето АЛди осемдесятката се затварят вратите с пръст и аз много се учудих. А е много по зле като кола.... Аз... Сила не ми липсва, но се замислих дали е нормално.
Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 14 Ное 2007, 21:32

твърди са си. аз съм им свикнал и не ми прави впечатление, ама като се качих на една алфа преди седмица определено усетих разликата.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 14 Ное 2007, 21:39

На седана не са чак толкова тежки колкото на купето. Но принципно да и така трябва за да не ти влезне някой в купето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 15 Ное 2007, 1:02

И моите са тежки.Освен ламарината и машинарийте си имам и тръби(предполагам,че на всички така).Не съм запознат много с изискванията на евро3 или 4,ама тез тръби са с цел безопасност или...предишния собственик я е "тунинговал" :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 15 Ное 2007, 1:19

Ами мисля, че точно тези тежки и по-здрави от на много други коли врати спасиха колегата Шаро, когато имаше Е36 преди време и го удариха странично жестоко при това.
Незнам на мен лично не ми пречи, а напротив, нали не се налага да ги нося какво като си тежат :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 15 Ное 2007, 9:06

Не, не пречат. Даже е малко... демонстративно затварянето им, няма лошо. Не случайно беше мутренска кола на 90-те :)
Да, Бимите имат подсилващи греди във вратите, но и много други коли имат.
Всъщност на 80-тката като свалихме вратата... Хич не е лека. Но лесно се затваря. Т.е. според мен въпросът е не толкова на самостоятелна тежест на вратата, колкото на механизъм на затваряне.

Гледах наскоро Субару Трибеката. Вратите й са супер масивни, И самички се заварят, не ги усещаш като тежест. Даже като доближип за затваряне на врата, има някакъв механизъм, дето си я "придърпва" и я затваря плътно. Подобни има н много автомобили, там обаче механизмът е доста... осезаем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318IS
Мечтае да кара: BMW E60
Детайли за колата: BMW E36 318IS

Мнение от skate » 15 Ное 2007, 9:13

\Да така е мойто купе като го взех дясната врата беше леко увиснала, разхлабих я леко от пантите и я повдигнах и затегнах здраво, сега по лесно се затваря.., и все пак си е нужно едно ТрЯс! ...

Имам приятел с Фиат Пунто ... вратите му се затварят буквално сами, без абсолютно никакъв удар или засилка... много ме кефят..., но са си тънки като ламарини..., на купето вратата е огромна! :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 29.08.2006
Местоположение: Горно Уйно
Пол: Мъж
Кара: сивушка на нафта

Мнение от Zapa » 15 Ное 2007, 13:09

до днеска си мислех че на купето само са тежки и то по спецялно на мойто :mhihi:
ама вече съм спокоен 8)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 14.03.2007
Местоположение: София

Мнение от Tech0 » 15 Ное 2007, 13:14

Абе и аз се чудех дали само мойта трябва да се лашне, но явно си е нормално. :D
БМВ е религия чада мои ,споменаването на Марката до марки като фиат и др кокошарници е обидно ! карайте си там недозавиващите балонообразни бавнооборотни автомобилчета чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 фиата

I ride across town on my black boomer
‘Cause I’ve got a black boomer, it is always with me
‘Cause I’ve got a black boomer, fast and wild
‘Cause I’ve got a black boomer, such a lively boomer
Take seat, don’t hesitate girl, let’s go for a ride

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: София

Мнение от bate raiko » 15 Ное 2007, 13:22

Здравейте момци!! Според мен "ключа от бараката" е в инженерните решения, ползвани при конструирането на затварящите механизми. Все пак усещането за тежест на затварянето е твърде субективно, а и все пак не става въпрос за високите класове модели. Впечатлението ми е, че принципно в по-горните класове се набляга повече на тези глезотии....Моя шеф навремето имаше Ес класа с вакуум, да не ви казвам колко коли смени оттогава насетне, ама толкова "мазно" затваряне още не съм срещнал......Е....още не съм се качил в новото 745 дизел, дето го взе миналата седмица, ама има време :lol:. Между другото досега съм карал само Аудита и в интерес на истината механизмите на вратите им са едни от най-сериозните, които съм виждал.
Та, ако няма някакви странични проблеми - провисвания и т.н., това е според мен основната причина. На компотчето също доста стегнато вървят вратите, но лично мен това не ме дразни, даже ми харесва тая "немска стегнатост" !! Поздрави!!!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook