Кое да избера 318tds или 325tds (Е36)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кое да избера 318tds или 325tds (Е36)
Не мога да избера между 318 и 325tds незнам кой е по добар,знам че 318 е по икономиче и то доста,но това не ми помага.Дайте някакъв съвет!!!
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- BMW318i-Матин
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 7.07.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Х5, ама друг път!
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Лесно е така да се каже взимай, аз ако трябваше да избирам щях да искам да ми направите сравнение - плюсове и минуси, едната срещу другата? Понеже не съм с дизел немога да дам мнение, но помогнете на човека с някакво сравнение. Лично моето мнение, което няма да е много компетентно в случея е това, че според мен големия двигател ще е и с повече екстри. Говоря за колата като цяло, най-малкото ще е с 4 диска, до колкото се сещам като съм виждал малкия е с барабан отзад както и другите модели бензиновите с малките двигатели, но въпрос на избор. Разликата в разхода невярвам да е драстична имай в предвид, че и по-мощния двигател по принцип по-бавно се изхабява понеже му идва по-леко купето в сравнение с малкия. Така че за 1 или 2 литра разлика не вярвам да е повече ще имаш комфорт при изпреварване, по-рядко ще сменяш скорости и т.н. и т.н.
Нека и колегите с дизелаците да кажат повече по въпроса
Леко и безаварийно шофиране на всички!!!
Нека и колегите с дизелаците да кажат повече по въпроса

Леко и безаварийно шофиране на всички!!!
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Лесно е така да се каже взимай, аз ако трябваше да избирам щях да искам да ми направите сравнение - плюсове и минуси, едната срещу другата? Понеже не съм с дизел немога да дам мнение, но помогнете на човека с някакво сравнение. Лично моето мнение, което няма да е много компетентно в случея е това, че според мен големия двигател ще е и с повече екстри. Говоря за колата като цяло, най-малкото ще е с 4 диска, до колкото се сещам като съм виждал малкия е с барабан отзад както и другите модели бензиновите с малките двигатели, но въпрос на избор. Разликата в разхода невярвам да е драстична имай в предвид, че и по-мощния двигател по принцип по-бавно се изхабява понеже му идва по-леко купето в сравнение с малкия. Така че за 1 или 2 литра разлика не вярвам да е повече ще имаш комфорт при изпреварване, по-рядко ще сменяш скорости и т.н. и т.н.
Нека и колегите с дизелаците да кажат повече по въпроса
Леко и безаварийно шофиране на всички!!!
Нека и колегите с дизелаците да кажат повече по въпроса

Леко и безаварийно шофиране на всички!!!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Ако си вземе комби, и то ще е с дискове отзад.
Не си уточнил къде ще караш повече, в градския трафик или извън него. Из задръстванията "малкият" дизел ще ди дава по-нисък разход, а извънградско разликата (при нормално каране) ще е минимална, но пък за сметка на нея ще имаш повече мощност при изпреварване. Аз съм с 318тдс и съм доволен от вървежа.
Не си уточнил къде ще караш повече, в градския трафик или извън него. Из задръстванията "малкият" дизел ще ди дава по-нисък разход, а извънградско разликата (при нормално каране) ще е минимална, но пък за сметка на нея ще имаш повече мощност при изпреварване. Аз съм с 318тдс и съм доволен от вървежа.

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Вземи по-читавото бих казал аз...разлика от 1-2/100 едва ли ще те удари в джоба щом си решил да се качваш на бмв 

re
Разликата в обема е 0.8 л.; разликата в мощността е 53 к.с.! За това плащаш цената на две подгряващи свещи повече като консуматив и 1-1.5 л/100 км. За мен това е сделка 

///M Club Member
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Взимай читавото
Аз съм доволен от мойта 318тдс,като и боднах чип се порави и вървежа,пук и с шпер диф. ако си намериш ще те радва доста.
Зависи какъв тип шофер си.Ако си падаш по екстремното каране по добре 325 ако си по спокоен по добре да вземеш 318.
А съм фен на екстремното каране ама пак си взех 318,ама с шпер.
И си права доста изпълнения.
Общо взето колято и да вземеш няма да сбъркаш!
Аз съм доволен от мойта 318тдс,като и боднах чип се порави и вървежа,пук и с шпер диф. ако си намериш ще те радва доста.
Зависи какъв тип шофер си.Ако си падаш по екстремното каране по добре 325 ако си по спокоен по добре да вземеш 318.
А съм фен на екстремното каране ама пак си взех 318,ама с шпер.
И си права доста изпълнения.
Общо взето колято и да вземеш няма да сбъркаш!

Здравей,
Все пак всичко опира каква кола ще вземеш.
Минусите на големия дизел (може да се каже плюсове за малкия)
Като консумативи на всеики 10.000(или когато сменяш) маслото ще ти излезе повече с 2~3 лт, филтъра по голям(може и да греша) ако имаш проблеми с двигателя като цяло ще имаш по скъпа подръжка. Данъци и други неща ще ти са по скъпи. За други разлики не се сещам, а горе споменатите според мен не са неща които са болка за умиране. Не мога да кажа как се справя с горивото малкия дизел но според каталозите не е голяма разлика, даже ако искаш да се поизкефиш мисля че ще надхвърли горивото на по големия брат. Колегата е споменал за чип на 318'ката, нещата с тунинга при големия брат са още по деликатни и с малко пари може да се постигнат доста добри резултати.
Моя съвет е първо гледаш коя е читавата както казаха колегите.
После сядаш и се замилсяш какъв шофьор си, да ли крака ти потежева често или си караш кротко и спокойно. Лично аз от тези два модела пак бих избраз големия брат.
Поздрави и успех
Все пак всичко опира каква кола ще вземеш.
Минусите на големия дизел (може да се каже плюсове за малкия)
Като консумативи на всеики 10.000(или когато сменяш) маслото ще ти излезе повече с 2~3 лт, филтъра по голям(може и да греша) ако имаш проблеми с двигателя като цяло ще имаш по скъпа подръжка. Данъци и други неща ще ти са по скъпи. За други разлики не се сещам, а горе споменатите според мен не са неща които са болка за умиране. Не мога да кажа как се справя с горивото малкия дизел но според каталозите не е голяма разлика, даже ако искаш да се поизкефиш мисля че ще надхвърли горивото на по големия брат. Колегата е споменал за чип на 318'ката, нещата с тунинга при големия брат са още по деликатни и с малко пари може да се постигнат доста добри резултати.
Моя съвет е първо гледаш коя е читавата както казаха колегите.
После сядаш и се замилсяш какъв шофьор си, да ли крака ти потежева често или си караш кротко и спокойно. Лично аз от тези два модела пак бих избраз големия брат.
Поздрави и успех
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
земи по убафото .. но ако ше земеш големия дизел и ако сипваш на бензиностанция по добре си земи бензинка нема никфа разлика в разхода 


- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
Ако и 2те са читави - глас за 325тдс, карах такова 2 седмици, много приятно впечатлен останах, от разход и вървеж 

43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани