3.15 за 320 купе

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Умрело е36
Мечтае да кара: кола на газ...

3.15 за 320 купе

Мнение от PEEL_OFF » 13 Ное 2007, 7:14

някои слагал ли е 3.15 диф. на е36 купе. оригиналния гледам че е 3.45 та .. че щте има разлика щте има но дали голяма.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 13 Ное 2007, 12:09

на дълго ще е по-приятна за каране :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 13 Ное 2007, 22:36

А на градско ще е като тролей и ще харчи като ламя :mhihi:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 13 Ное 2007, 23:12

bmwdriver написа:А на градско ще е като тролей и ще харчи като ламя :mhihi:


Ице че ще е тролей ,ще е ....ама за харченето ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 13 Ное 2007, 23:16

Сега ще ти кажа и защо ще харчи.Понеже дифа е твърде дълъг,ще трябва
да караш на по-високи обороти,за да може колата да върви без да тресе
и да набира плавно.Съответно ще трябва да превключваш и на по-високи обороти,
от което следва и че ще гори повече.Поне според мен е така.
На дълъг път ,обаче,ситуацията ще е обратна.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 14 Ное 2007, 2:48

Само дето ще умира на всеки баир :mhihi:
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Умрело е36
Мечтае да кара: кола на газ...

Мнение от PEEL_OFF » 14 Ное 2007, 11:33

значи все пак не е добра идея, диф-а е шпер за това изкам да го сложа ама явно няма да ме огрее

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 14 Ное 2007, 12:37

тука се предлагат няколко на 3.45 по-добре с тях се пазари :winky:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 14 Ное 2007, 12:46

PEEL_OFF написа:значи все пак не е добра идея, диф-а е шпер за това изкам да го сложа ама явно няма да ме огрее

Ми извади си короната и пиньона от твоя диф и ги сложи на шпера :idea:
Така ще си запазиш твоето предавателно число,което трябва да е 3.45 ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Умрело е36
Мечтае да кара: кола на газ...

Мнение от PEEL_OFF » 15 Ное 2007, 3:02

да и аз така мислех но ми казаха че трябвало нещто да се центрова короната към пиниона като се местят от един диф на друг

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 15 Ное 2007, 11:05

Един леко страничен въпрос, но свързан с темата.
Този 3.15 по принцип би трябвало да е от 325 и съответно там, доколкото знам, има разлика в полуоските в сравнение с 320 и в тоя ред на мисли, ако тръгне да се прави процедурата каква ще да е тя?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 15 Ное 2007, 11:23

на 2.5 отзад е различно..
а иначе от 3.45 на 3.15 няма да спре колата...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.06.2004
Местоположение: София // Пловдив // Москва
Пол: Мъж
Кара: 91 325i E36 // '06 525xi E60 // x5

Мнение от k4.BX-Ghost » 15 Ное 2007, 22:52

Колега :)
аз съм с 25-ца и мислех да си лагам 3.45 защото ми изпаднаха няколко такива на смешни цени
но направих няколко консултации и ми казаха че НЕ става .

==============================
Сделано в СССР

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 15 Ное 2007, 23:11

става си ,но комплект с полуоските ... а разликата е малка в предавките ,няма да е толкова зле като ускорение и ще бяга малко повече

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 16 Ное 2007, 6:52

Alexi написа:става си ,но комплект с полуоските ... а разликата е малка в предавките ,няма да е толкова зле като ускорение и ще бяга малко повече


Само това ли ще бъде необходимо? Диференциала и полуоските и се закача на мястото на 3.45 в 320?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook