Тудно пали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 17.06.2007

Тудно пали

Мнение от MALCHO^^ » 12 Ное 2007, 8:26

Колеги от както стана студено имам проблем с паленето сутрин.някои път пали от 2,3 път но въртя доста и подгрявам поне 6-7 пъти.Това е само първото палене после няма проблеми и е кибрит.Колата е 318TDS 97г.На какво се дължи според вас?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 12 Ное 2007, 10:02

подграващи свещи ?
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 12 Ное 2007, 10:23

свещи на 100% и аз оня ден ядах дръвцето !!! оказа се че имам 3 изгорели от 4 :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 17.06.2007

Мнение от MALCHO^^ » 12 Ное 2007, 18:39

мерси колеги тези дни ще е карам на майстор да ги види.ако се окаже от тях нещо марка да ми препръчате за нови

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 12 Ное 2007, 18:48

Абе в книжката пише, че при крайно студени условия може и до минута да въртиш доде запали :mhihi: Нещо такова ми е останало в главата. Не че сега е кой-знае колко студено ;) При мен има малко забавяне в палежа :mhihi:
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 12 Ное 2007, 20:09

Така много натоварваш стратрера и акумулатора :shock: Цяла минута :shock:
Просто си проверете подгряващите свещи и ако има изгорели сменете и 4те (6те при 325тдс), независимо колко са изгорелите, за да няма непредвидени случаи. Аз карах с дизела с Бош, тука повечето колеги препоръчват БЕРУ , които май са доста по хубави, но аз бях много доволен. Палеше от първо подгряване, но миналата зима не беше много студена. ;)
При много студено време подгрявайте 2-3 пъти преди да пробвате да запалите ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 12 Ное 2007, 20:13

kriso85 написа:Аз карах с дизела с Бош, тука повечето колеги препоръчват БЕРУ

Ако Боша е истински Бош е по-добър, лично мнение.
kriso85 написа:При много студено време подгрявайте 2-3 пъти преди да пробвате да запалите

:yes:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Ное 2007, 23:37

err0r написа:...
kriso85 написа:При много студено време подгрявайте 2-3 пъти преди да пробвате да запалите

:yes:

Защо :?:
Ако свещите са ОК и мотора има компресия няма смисъл от няколко подгрявания,това води до силно затормозяване на акомулатора ;)
На дизела му трябва силен стартов ток,не завърти ли силно няма палене ако ще и десет пъти да подгрявате,така че щадете си акомулаторите :idea:
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 13 Ное 2007, 1:59

Преди ремонта сутрин подгрявах по 2 пъти и палеше перфектно, а ако подгреех веднъж - кюфкаше. Това при +10 градуса.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 13 Ное 2007, 11:19

През зимата не съм карал дизел, но съм на мнение , че е по добре да се подгрява, отколкото да се върти с минути стартера.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Ное 2007, 11:40

Ма кой казва да се върти с минути.
Когато всичко е наред подгряваш един път и въртиш,ако не запали от един-два оборота изобщо няма да запали.Това е симптом за читав мотор.

err0r написа:Преди ремонта сутрин подгрявах по 2 пъти и палеше перфектно, а ако подгреех веднъж - кюфкаше. Това при +10 градуса.


А сега как е :?: Като и покажеш ключаи вече е запалила ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 13 Ное 2007, 11:46

Не знам как палят другите ама с комбито преди 3г на Велинград в един нечовешки студ бях единствената от 10- тина коли, която с едно подгряване запали и замина. А беше толкова студено, че ми беше замръзнало CD- то, механиката и кристалите :mhihi:
На другите (всичките бензинови) им беше замръзнала водата в бензина ли или и аз не знам кво ма си останаха там :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 13 Ное 2007, 11:51

vld написа:Ма кой казва да се върти с минути.


Някой нагоре , а и от личен опит при обикаляне по улуците. Нямам впредвид теб.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Ное 2007, 13:20

Le Transporteur написа:
vld написа:Ма кой казва да се върти с минути.


Някой нагоре , а и от личен опит при обикаляне по улуците. Нямам впредвид теб.

Аз за това го пища да се знае че дългото въртене не води до нищо друго освен до изтощаване на акомулатора.
Когато неще с въртене по-добре да се бутне малко да превърти един два пъти мотора и да не запали пак има ефект после ще запали на стартер,това важи само за ТДС-ите и всички дизели които са с верига.
Тия дето са с ремък изобщо не е препоръчително да се бутат дърпат и тн. щото ремъка много лесно прескача и става белята.
И тънко масло зимата,че иначе си ибалу мамата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 13 Ное 2007, 18:15

Дългото въртене не само изтощава акумулатора, но и прецаква стартера. Аз това с подгряването го знам и от стари дизелджии, и въобще не е лошо да подгрееш 2-3 пъти свещите. Така ще запали много по-лесно колата, а нали знаете че максималното износване на двигателя е при паленето. А колкото до това колко ток харчи подгряването на свещите - еми въобще не е много, пък аз карах с 80А акумулатор ВАРТА и нямах недостиг на електричество ;)
Последна промяна kriso85 на 13 Ное 2007, 20:23, променена общо 1 път
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook