Тудно пали
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Тудно пали
Колеги от както стана студено имам проблем с паленето сутрин.някои път пали от 2,3 път но въртя доста и подгрявам поне 6-7 пъти.Това е само първото палене после няма проблеми и е кибрит.Колата е 318TDS 97г.На какво се дължи според вас?
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Абе в книжката пише, че при крайно студени условия може и до минута да въртиш доде запали
Нещо такова ми е останало в главата. Не че сега е кой-знае колко студено
При мен има малко забавяне в палежа 



- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Така много натоварваш стратрера и акумулатора
Цяла минута
Просто си проверете подгряващите свещи и ако има изгорели сменете и 4те (6те при 325тдс), независимо колко са изгорелите, за да няма непредвидени случаи. Аз карах с дизела с Бош, тука повечето колеги препоръчват БЕРУ , които май са доста по хубави, но аз бях много доволен. Палеше от първо подгряване, но миналата зима не беше много студена.
При много студено време подгрявайте 2-3 пъти преди да пробвате да запалите


Просто си проверете подгряващите свещи и ако има изгорели сменете и 4те (6те при 325тдс), независимо колко са изгорелите, за да няма непредвидени случаи. Аз карах с дизела с Бош, тука повечето колеги препоръчват БЕРУ , които май са доста по хубави, но аз бях много доволен. Палеше от първо подгряване, но миналата зима не беше много студена.

При много студено време подгрявайте 2-3 пъти преди да пробвате да запалите

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
kriso85 написа:Аз карах с дизела с Бош, тука повечето колеги препоръчват БЕРУ
Ако Боша е истински Бош е по-добър, лично мнение.
kriso85 написа:При много студено време подгрявайте 2-3 пъти преди да пробвате да запалите


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
err0r написа:...kriso85 написа:При много студено време подгрявайте 2-3 пъти преди да пробвате да запалите
Защо

Ако свещите са ОК и мотора има компресия няма смисъл от няколко подгрявания,това води до силно затормозяване на акомулатора

На дизела му трябва силен стартов ток,не завърти ли силно няма палене ако ще и десет пъти да подгрявате,така че щадете си акомулаторите


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Преди ремонта сутрин подгрявах по 2 пъти и палеше перфектно, а ако подгреех веднъж - кюфкаше. Това при +10 градуса.

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
През зимата не съм карал дизел, но съм на мнение , че е по добре да се подгрява, отколкото да се върти с минути стартера.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ма кой казва да се върти с минути.
Когато всичко е наред подгряваш един път и въртиш,ако не запали от един-два оборота изобщо няма да запали.Това е симптом за читав мотор.
А сега как е
Като и покажеш ключаи вече е запалила 
Когато всичко е наред подгряваш един път и въртиш,ако не запали от един-два оборота изобщо няма да запали.Това е симптом за читав мотор.
err0r написа:Преди ремонта сутрин подгрявах по 2 пъти и палеше перфектно, а ако подгреех веднъж - кюфкаше. Това при +10 градуса.
А сега как е



- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Не знам как палят другите ама с комбито преди 3г на Велинград в един нечовешки студ бях единствената от 10- тина коли, която с едно подгряване запали и замина. А беше толкова студено, че ми беше замръзнало CD- то, механиката и кристалите
На другите (всичките бензинови) им беше замръзнала водата в бензина ли или и аз не знам кво ма си останаха там

На другите (всичките бензинови) им беше замръзнала водата в бензина ли или и аз не знам кво ма си останаха там

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
vld написа:Ма кой казва да се върти с минути.
Някой нагоре , а и от личен опит при обикаляне по улуците. Нямам впредвид теб.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Le Transporteur написа:vld написа:Ма кой казва да се върти с минути.
Някой нагоре , а и от личен опит при обикаляне по улуците. Нямам впредвид теб.
Аз за това го пища да се знае че дългото въртене не води до нищо друго освен до изтощаване на акомулатора.
Когато неще с въртене по-добре да се бутне малко да превърти един два пъти мотора и да не запали пак има ефект после ще запали на стартер,това важи само за ТДС-ите и всички дизели които са с верига.
Тия дето са с ремък изобщо не е препоръчително да се бутат дърпат и тн. щото ремъка много лесно прескача и става белята.
И тънко масло зимата,че иначе си ибалу мамата.

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Дългото въртене не само изтощава акумулатора, но и прецаква стартера. Аз това с подгряването го знам и от стари дизелджии, и въобще не е лошо да подгрееш 2-3 пъти свещите. Така ще запали много по-лесно колата, а нали знаете че максималното износване на двигателя е при паленето. А колкото до това колко ток харчи подгряването на свещите - еми въобще не е много, пък аз карах с 80А акумулатор ВАРТА и нямах недостиг на електричество 

Последна промяна kriso85 на 13 Ное 2007, 20:23, променена общо 1 път
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани