Висок разход, нестабилни обороти при студен двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Висок разход, нестабилни обороти при студен двигател
Здравейте,
Имам следния проблем с 316-ка М40: гори 16 - 18l/100 градско - нормално каране
, като я карам яваш - яваш ( на 2000 - 2500 оборота)... с изключване на двигателя в задръстванията и по сфетофарите, пускане по инерция по надолнища и т.н. едвам я свалям на 10 - 11l/100. Освен това, когато я запаля на студен двигател има проблем с оборотите... падат под 500 и се вдигат до 1000 - 1200 (на око)... като позагрее се поправя. Също има проблем и със запалването - трябва да подам газ, за да запали... Преди ми гореше с 10 - 12 - с насъпване... Струва ми, се че изгаря доста гориво на празен ход. Извънградкото също е със завишен разход: нормално 30 л ми стигат да стигна от София до Бурас, обаче сега едва стигам с това гориво до Сливен
.
Според вас какъв може да е проблема?
Имам следния проблем с 316-ка М40: гори 16 - 18l/100 градско - нормално каране


Според вас какъв може да е проблема?
Колега добре дошъл
За разхода на празен ход мисля че е стъпковото моторче (то поддържа оборотите на празен ход)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%F0%F7%E5
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%F0%F7%E5
За разхода на извънградско обаче причините по-скоро може да са ламбда сонда, въздух (дебитомер или скъсан гофриран маркуч, датчик колянов вал
Най-добре и направи една диагностика да си наясно къде си
Успех
За разхода на празен ход мисля че е стъпковото моторче (то поддържа оборотите на празен ход)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%F0%F7%E5
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%F0%F7%E5
За разхода на извънградско обаче причините по-скоро може да са ламбда сонда, въздух (дебитомер или скъсан гофриран маркуч, датчик колянов вал



Най-добре и направи една диагностика да си наясно къде си
Успех

Колега мойта го имаше сьщия проблем.Ходих на диагностика в БОШ Плевен,и се оказа спукан регулатор на налягането в бензиновата рейка,на него има едно малко маркуче и от там течеше бензин който влиза в смукателните колектори и ми гореше и 40л./100км.
А този регулатор струва 115лв.
Отивай на диагностика.
А този регулатор струва 115лв.
Отивай на диагностика.
titoto написа:... регулатор на налягането в бензиновата рейка,на него има едно малко маркуче и от там течеше бензин който влиза в смукателните колектори ...
Колега можеш ли да покажеш кое точно си сменил ?
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... /09/mg-13/
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Колега може и да имаш проблем, но имай впредвид , че в студеното време разхода се нараства.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
titoto написа:Колега мойта го имаше сьщия проблем.Ходих на диагностика в БОШ Плевен,и се оказа спукан регулатор на налягането в бензиновата рейка,на него има едно малко маркуче и от там течеше бензин който влиза в смукателните колектори и ми гореше и 40л./100км.
А този регулатор струва 115лв.
Отивай на диагностика.
Какво ти показа на дианостиката, че разбра да смениш този регулатор ?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани