НЯКОЛКО ВЪПРОСА
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
НЯКОЛКО ВЪПРОСА
здр. момчета имам няколко въпроса :
1.нормално ли е като вкл.парното да духа директно срещу мен(т.е. през централният отвор), дори да е загряла колата да духа студено.грея се като го пусна на степен между центр. отвор и предния прозорец, и пак духа по-студено от това при прозореца
2.когато матора е студен, ма много, примерно когато е стоял цяла нощ, първият старт е труден - в смисъл въртя на стартер повече и паля с пълна газ. като запали много бавно се форсира, от обороти на празен ход като му дам рязко газ дори затресе(при плавно подава на газ - не). загрее ли веднъж до работна температура трябва да изгася колата и като запаля чак тогава се оправя, в смисъл пали "на зъб" и върви супер( ако щете вярвайте ма на братовчед ми е46-та 320 д 150 коня я прескачам
P.S.смених бенз.помпа, дюзи, датчик кол.вал, свещи, бобини, темп датчик, бенз.филтър.
не съм сменил датчик пол.дрос.клапа, шайба на кол вал...
Моля помогнете щото проблема е голям, въпреки че някой ще каже "Бе, нали върви..." , колата е 320и купе ванос Сименс система, нека който разбира да каже
1.нормално ли е като вкл.парното да духа директно срещу мен(т.е. през централният отвор), дори да е загряла колата да духа студено.грея се като го пусна на степен между центр. отвор и предния прозорец, и пак духа по-студено от това при прозореца
2.когато матора е студен, ма много, примерно когато е стоял цяла нощ, първият старт е труден - в смисъл въртя на стартер повече и паля с пълна газ. като запали много бавно се форсира, от обороти на празен ход като му дам рязко газ дори затресе(при плавно подава на газ - не). загрее ли веднъж до работна температура трябва да изгася колата и като запаля чак тогава се оправя, в смисъл пали "на зъб" и върви супер( ако щете вярвайте ма на братовчед ми е46-та 320 д 150 коня я прескачам
P.S.смених бенз.помпа, дюзи, датчик кол.вал, свещи, бобини, темп датчик, бенз.филтър.
не съм сменил датчик пол.дрос.клапа, шайба на кол вал...
Моля помогнете щото проблема е голям, въпреки че някой ще каже "Бе, нали върви..." , колата е 320и купе ванос Сименс система, нека който разбира да каже
AcoTo®
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
1. Централните конзоли на парното винаги духат само студено. (за да не ти се доспива като те напече
)
2. Колата се пали винаги без газ
А ако продължаваш да я форсираш на студено скоро трудното форсиране ще ти е най- малкия проблем. А 150- коньовата 320- ка D, на братовчед ти, дето я биеш явно е много по- зле и от твойта щом пада от теб 

2. Колата се пали винаги без газ


няма клима забравих да кажа а относно 320д-то ного добре си върви, пък ако искаш ела ти с твойта да ти докажа
sorry за тва ма не ми е до препирня а да си реша проблема, моля помогнете ако можете и знаете нещо, ако не поне не поствайте излишно.
P.S.просто като е загряла нещо и става и пали гумите, не се качвам на БМВ от вчера и не съм поредният селянин дето ще засече, ще отнеме предимство и т.н. простотии карам си нормално, със скорост съобразена с пътните условия и правила. Просто искам малко помощ от колеги!
Ако основната идея беше старт с 320Д е46 щях да постна темата в street racers.
Искам малко

sorry за тва ма не ми е до препирня а да си реша проблема, моля помогнете ако можете и знаете нещо, ако не поне не поствайте излишно.
P.S.просто като е загряла нещо и става и пали гумите, не се качвам на БМВ от вчера и не съм поредният селянин дето ще засече, ще отнеме предимство и т.н. простотии карам си нормално, със скорост съобразена с пътните условия и правила. Просто искам малко помощ от колеги!
Ако основната идея беше старт с 320Д е46 щях да постна темата в street racers.
Искам малко

AcoTo®
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Brani написа:а мойте централни що духат топло тогава?
Нещо се е развалило. Ходи в ДАРУ да ти го видят!

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- fani.angel_eyes
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: София
Извинете, че отново по моя проблем в подобна тема, но когато се включих с въпрос в тема със сходна тематика, никой не ми отговори
При мен също когато врътката за зоните е настроена да духа в купето ВИНАГИ духа студено, но това е може би защото цветът там е син а не бял?
Същественият проблем обаче е, че въпреки че колата загрява нормално, парното работи на топло само на положение 1 (нямам климатик), а от 2 нагоре - студ - почти винаги.
Моля упътете ме къде (сервиз) мога да оправя температурите защото вече доста захладя.

При мен също когато врътката за зоните е настроена да духа в купето ВИНАГИ духа студено, но това е може би защото цветът там е син а не бял?

Същественият проблем обаче е, че въпреки че колата загрява нормално, парното работи на топло само на положение 1 (нямам климатик), а от 2 нагоре - студ - почти винаги.
Моля упътете ме къде (сервиз) мога да оправя температурите защото вече доста захладя.
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
KickingKing написа:Brani написа:а мойте централни що духат топло тогава?
Нещо се е развалило. Ходи в ДАРУ да ти го видят!
Просто ако колата е с климатик има врътка и за топло и за студено и си духа и на централните топло...тези,които нямат клима-духа само студено

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Моето мнение за проблема на дамата е ,следното.На 1-ва степен топло а на другите не, на 1-ва степен температурата отделяна от радиатора на парното е достатъчна при това слабо обдухване да се усети топлина, при другите степени струята става по-силна , но температурата около радиатора си остава същата, така вкарвания в купето въздух става все по-хладен.
Ниво на антифриза, ел.клапаните и т.н.Трябва й помощ!
Ниво на антифриза, ел.клапаните и т.н.Трябва й помощ!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Le Transporteur написа:Моето мнение за проблема на дамата е ,следното.На 1-ва степен топло а на другите не, на 1-ва степен температурата отделяна от радиатора на парното е достатъчна при това слабо обдухване да се усети топлина, при другите степени струята става по-силна , но температурата около радиатора си остава същата, така вкарвания в купето въздух става все по-хладен.
Ниво на антифриза, ел.клапаните и т.н.Трябва й помощ!
Според мене е това и трябва да се провери възможно най-бързо
Марто, батко има нещо наречено ирония ама ти от къде ще знаеш...

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- fani.angel_eyes
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: София
Le Transporteur написа:Моето мнение за проблема на дамата е ,следното.На 1-ва степен топло а на другите не, на 1-ва степен температурата отделяна от радиатора на парното е достатъчна при това слабо обдухване да се усети топлина, при другите степени струята става по-силна , но температурата около радиатора си остава същата, така вкарвания в купето въздух става все по-хладен.
Ниво на антифриза, ел.клапаните и т.н.Трябва й помощ!
Ами


- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани