Следната ситуация, относно температурата ....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mirkata79
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: '02 е39 530d touring
Следната ситуация, относно температурата ....
Извинявам се, ако вече има такава тема, но прегледах доста относно температурата и не намерих отговор на това, което ме притеснява.
Ситуацията е следната:
Колата си вдига нормално температурата до средата и мърда около 1мм още в дясно, когато карам на градско. Когато изляза на дълъг път и карам с примерно 130-140, стрелката за температурата пада на делението между синия сектор и средата и си стои там. Парното си е винаги на 6. Няма проблем.
Та въпросъм ми е дали е нормално това или както в почето случаи за които чета има проблем с термостата.
Предварително благодаря за вниманието.
Ситуацията е следната:
Колата си вдига нормално температурата до средата и мърда около 1мм още в дясно, когато карам на градско. Когато изляза на дълъг път и карам с примерно 130-140, стрелката за температурата пада на делението между синия сектор и средата и си стои там. Парното си е винаги на 6. Няма проблем.
Та въпросъм ми е дали е нормално това или както в почето случаи за които чета има проблем с термостата.
Предварително благодаря за вниманието.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Според мен е термостат и/или виско съединител (непрекъснато зацепена перка)
Виж и как изглеждат реално температурите
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=68132
Виж и как изглеждат реално температурите
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=68132
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- mirkata79
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: '02 е39 530d touring
tsb_bg написа:Според мен е термостат и/или виско съединител (непрекъснато зацепена перка)
Виж и как изглеждат реално температурите
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=68132
Благодаря за инфото колеги.
Един приятел ми сподели (Кара Фиат Хрома), че и при него така като я настъпи и температурата падала. И аз се успокоих и до сега не съм обръщал много внимание.
Видях температурите от линка, но като сметна сътношението Фаренхайт към Целзий излиза различно за различните деления. Нещо не е като хората, но няма значение.
Ще отида да погледна термустата в Събота.
- CecoMezdra
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: Mezdra
Имам същият проблем!!!


Консултирах се и с майстори /по телефона/ и те ми споменаха нещо за въздушен балон в системата, също така ми казаха че системата е с автоматично обезвъздушаване и куп други неща!Помагайте с опит!!!

в две теми преди тази, споменах за абсолютно същия проблем. само че при мен дори на милиметър не мърда като загее от средата.
и само един път ми направи този проблем на дълъг път - падна в ляво на 1/3-та. но поне до сега не ми се повтори този проблем.
вероятно е наистина термостата не работи като хората.. но.. ще го мисля по нататък.
а температурите горе долу са си пропорционално от снимките
- над синьото 50 градуса, средата - 80 и червеното 120
и само един път ми направи този проблем на дълъг път - падна в ляво на 1/3-та. но поне до сега не ми се повтори този проблем.
вероятно е наистина термостата не работи като хората.. но.. ще го мисля по нататък.
а температурите горе долу са си пропорционално от снимките
- над синьото 50 градуса, средата - 80 и червеното 120

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
miro20 написа:в две теми преди тази, споменах за абсолютно същия проблем. само че при мен дори на милиметър не мърда като загее от средата.
и само един път ми направи този проблем на дълъг път - падна в ляво на 1/3-та. но поне до сега не ми се повтори този проблем.
вероятно е наистина термостата не работи като хората.. но.. ще го мисля по нататък.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- mirkata79
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: '02 е39 530d touring
Re: Имам същият проблем!!!
CecoMezdra написа::help: Пич! Кажи смени ли термостата и оправиха ли се нещата?При мен проблема е идентичен , само че на мен парното ми е слабичко!
Консултирах се и с майстори /по телефона/ и те ми споменаха нещо за въздушен балон в системата, също така ми казаха че системата е с автоматично обезвъздушаване и куп други неща!Помагайте с опит!!!
Колега, откакто я взех винаги като загрее си стои 1мм в дясно от центъра. На схемата от линка по-горе би трябвало да е 90С. Онзи ден ми направи този проблем с падането на температурата. Същия ден долях малко антифриз около 300гр. защото беше под чертата. Не знам дали има нещо общо. Ако е самообезвъздушаваща се системата ще покарам още малко и ще видим тия дни по Цариградско дали пак ще ми падне температурата. Иначе в Събота на доктор ...
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Имам същият проблем!!!
mirkata79 написа:CecoMezdra написа::help: Пич! Кажи смени ли термостата и оправиха ли се нещата?При мен проблема е идентичен , само че на мен парното ми е слабичко!
Консултирах се и с майстори /по телефона/ и те ми споменаха нещо за въздушен балон в системата, също така ми казаха че системата е с автоматично обезвъздушаване и куп други неща!Помагайте с опит!!!
Колега, откакто я взех винаги като загрее си стои 1мм в дясно от центъра. На схемата от линка по-горе би трябвало да е 90С. Онзи ден ми направи този проблем с падането на температурата. Същия ден долях малко антифриз около 300гр. защото беше под чертата. Не знам дали има нещо общо. Ако е самообезвъздушаваща се системата ще покарам още малко и ще видим тия дни по Цариградско дали пак ще ми падне температурата. Иначе в Събота на доктор ...
Въздух в системата, сам няма да излезе. Ако това е имано впредвид.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- CecoMezdra
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: Mezdra
10x
За антифриза - не сам проверявал , но не е лоша идея! А пък и без това след вноса от Германия преди 3 месеца не сам проверявал на каква температура би замръзнал антифриза!
П.С. После ми обясниха , че и други колеги във форума имали подобни проблеми и някаде пишело процедурата на обезвъздушаване! Преди да си купя нов термостат ще опитам така/ за опит пари се не дават/ , а пък ако не стане - ще си купя нов термостат!
Идея има ли някой как варвят като цена??? На мен ми го предлагат от Аутоплюс на 52 лева ?? ОК???
П.С. После ми обясниха , че и други колеги във форума имали подобни проблеми и някаде пишело процедурата на обезвъздушаване! Преди да си купя нов термостат ще опитам така/ за опит пари се не дават/ , а пък ако не стане - ще си купя нов термостат!
Идея има ли някой как варвят като цена??? На мен ми го предлагат от Аутоплюс на 52 лева ?? ОК???
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: 10x
CecoMezdra написа:...
Цената бива, моят съвет е да търсиш качество, а не цена.Термостата е възел в двигателя , от който се изисква прецизност и компромиси не трябва да се правят.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- CecoMezdra
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: Mezdra
10x za съветите!
Момчета, благодаря за съветите! От коли не разбирам особено, така че кой каквото ми каже го приемам за "чиста монета". За термостата- увериха ме по телефона , че бил немски и т.н. - ако някой ме светне на коя фирма са оргиналните - ще се радвам! Цената не е от значение чак толкова! Хареса ми мнението на един колега - "БМВ караш - а ти е скъпо
" Така че цената наистина не е определяща!
Поздрави на всички!


Поздрави на всички!
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани