проблем с парно, губи вода,

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

проблем с парно, губи вода,

Мнение от perko » 06 Ное 2007, 21:27

Привет на всички, един проблем който надявам се на някой да му е по-познат:
Колата ми губи вода (318), примерно пълня казанчето за антифриза, и след 2-3 дни пада винаги до едно ниво. Температурата на двигателя не се променя. Проблемът е, че парното не духа топло, в тоя студ, или духа но когато е в по- високи обороти двигателя. Доливането оправя нещата но е досадно през ден два. Някой дали е имал подобен проблем. Радиатора не тече на пръв поглед, нито гумените съединения. Дали е възможно радиатора за парното(ако има такъв) да се е самопробил и да тече оттам? Моля дайте координати на "майстор" по тази част, ако някой има.
Последна промяна perko на 16 Ное 2007, 13:34, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 Touring / 318d / 2008
Мечтае да кара: M3

Мнение от Stur6ela » 06 Ное 2007, 21:49

До къде ти пада антифриза?По колко доливаш?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 Touring / 318d / 2008
Мечтае да кара: M3

Мнение от Stur6ela » 06 Ное 2007, 21:51

Казва се Румен.Много е добър,кажи му,4е си взел номера му от форума на БМВ!Тази марка не му е тайна!!!


БМВ-Ти си ми като майка:)))))))))))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 Touring / 318d / 2008
Мечтае да кара: M3

Мнение от Stur6ela » 06 Ное 2007, 21:55

Румен-0898/436733

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

.

Мнение от perko » 07 Ное 2007, 9:41

За да го долея догоре (до капачката) около 1.5л. А догоре го доливам за да обезвъздуша.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Ное 2007, 10:38

Ако пада до първото деление под мярката и при мен е така (на 520i и 318iS)
От начало се бях амбицирал и какво ли не правих, ама все си е тая - пада едно деление под мярката и си заспива там :?: :?: :?:
Не мога да си го обясня ама го зарязах така :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 07 Ное 2007, 11:24

водната помпичка най вероятно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

.

Мнение от perko » 07 Ное 2007, 11:38

А има ли как да се диагностицира дали е от водна помпа, или ще разбера само ако я сменя? И още, къде отива тази вода, саморегулира ли се нивото по някакъв начин, на мен също ми пада до под- делението, което е на резервоарчето за доливане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: .

Мнение от tsb_bg » 07 Ное 2007, 12:00

Ако помпата ти е оригиналната, тя е с пластмасова турбинка и много често тя се отлепва от вала или по-лошото чупи се и дори да няма теч от корпуса или лагера тя върти бавно или въобще спира да върти охладителната течност.

И в двата случая колата почва повече или по-малко да загрява (във втория направо си прегрява) а ти не казваш за такива работи :?:

Докато не свалиш помпата не можеш да кажеш нищо

Колкото до това защо и къде отива тази вода от мярката до първото деление за мен е тайна :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 3.03.2007
Местоположение: София

Мнение от barbalei » 07 Ное 2007, 12:08

от водната помпа е 100%. и аз го имах същият проблем срещу 90 лв. за помпа и 40 за работа го реших

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 Touring / 318d / 2008
Мечтае да кара: M3

Мнение от Stur6ela » 07 Ное 2007, 12:46

Нормално е да ти пада под чертата на резервоарчето!Ако доливаш по 1.5л значи е от водната помпа.Обади се на Румен и реши проблема!!!



БМВ-ти си ми като майка!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 07 Ное 2007, 13:21

преди го имах са6тият проблем и се оказа че съвсем леко тъеше от радиатора на място където нито се виждаше нито правеше някаде мокро ,затова първо огледаи добре преди да сменяш помпа .свали корите под радиатора моята от там тъеше
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 07 Ное 2007, 13:24

Може да има някакво запу6ване по радиатора на парното,6том казва6 4е при по високи обороти духа топло

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Ное 2007, 13:33

PIPERKOV написа:Може да има някакво запу6ване по радиатора на парното,6том казва6 4е при по високи обороти духа топло


Запушения радиатор не работи с пълния си капацитет и не охлажда максимално, т.е. водата трябва да е по-топла и парното по-яко независимо от оборотите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 07 Ное 2007, 14:17

леко да използвам темата вчера източих всичката вода от пробката отдоло на радиатора и като тръгнах да наливам антифриз събра 5 литра и малко отгоре и си почна да прелива от пробката за обезвъздушаване :roll: а би трябвало да събере поне още 4 литра по мой изчисления за М52Б20 става въпрос

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook