защо прави така <--- придружено с клип
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
защо прави така <--- придружено с клип
Последна промяна Ogi на 05 Ное 2007, 13:25, променена общо 1 път
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Според майсторите 1 от кабелите на цилиндрите ми прави проблем... но силно се съмнявам да е това...
Последна промяна Ogi на 05 Ное 2007, 13:26, променена общо 1 път
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Остави го така бе, нека мета огин
Хората луди пари дават
А иначе ламбда сондата дали мери изобщо нещо, малко ме съмнява?
П.П Ебати тъпия телефон


П.П Ебати тъпия телефон


- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Митко Ганчев написа:Остави го така бе, нека мета огинХората луди пари дават
А иначе ламбда сондата дали мери изобщо нещо, малко ме съмнява?
П.П Ебати тъпия телефон
диагностиката показа че няма никва грешка... ама нещо започна да ми погорва 2О на 1ОО и мисла да го права вече...
В случая горенето на бензино-въздушната смес продължава след като са отворени изпускателните клапани и пламъка отива в тръбите на ауспуха
Причините според мен може да са 2
- първо в някой/и от цилиндрите няма постоянна (силна) искра и горивната смес се запалва чак като излезе в горещата генерация
- второ искрата е добра, но не на време (голямо закъснение) при което горивната смес се пали в цилиндъра/цилиндрите, но вече изпускателните клапани са отворени и горенето продължава в ауспуха
И в двата случая, колата губи мощност и се увеличава разхода (неефективно изгаряне)
Причините според мен може да са 2
- първо в някой/и от цилиндрите няма постоянна (силна) искра и горивната смес се запалва чак като излезе в горещата генерация
- второ искрата е добра, но не на време (голямо закъснение) при което горивната смес се пали в цилиндъра/цилиндрите, но вече изпускателните клапани са отворени и горенето продължава в ауспуха
И в двата случая, колата губи мощност и се увеличава разхода (неефективно изгаряне)
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
tsb_bg написа:mitak_o написа:а изгорял клапан ?!??!?меже би замерване на компресия ще го хване
Може![]()
Но все пак съветвам да почне от по-лесното - свещи, кабели, датчик колянов вал ...
лоша компресия може да излезе и от сегменти, но по принцип ще даде някаква посока
благодаря ти за съветите... като смена свещи и кабели би трябвало да спре да го прави така ли... а ако продължи да го прави значи проблема е по голям...
Ogi написа:благодаря ти за съветите... като смена свещи и кабели би трябвало да спре да го прави така ли... а ако продължи да го прави значи проблема е по голям...
Недей бърза толкова да сменяш!Първо виж на кво дередже са свещите.Трябва да има някоя която да е по-черна от другите.Тръгни от нея.Смени я, кабела и.Ако може ползвай на някой колега кабелите.Ако наистина не отчита грешки , което според мен не е редно, защото при такова горене сондата трябва да пропищи би трябвало да е клапан.Такива гърмежи както е посочил колегата стават при лоша центровка и заминали клапани.

Забеляза ли откога започна да го прави това?
п.с.Ако всичко е наред тури си искрогасител като на дъртите дизели да не изгориш на някой чорапите

- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
- Asterix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 747
- Регистриран на: 2.10.2004
- Местоположение: В. Търново
- Кара: Е46 320Ci
Не прави пълно изгаряне и горивото като отиде в ауспуха се възпламенява от високата температура.
Това е според мен.
Това е според мен.
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
здравейте колеги, днес смениих кабели и свещи но проблема си остана... пак гърми и хвърля огън... а и разхода
2О литра = 15О км градско... ( преди да сменя свещи и кабели.. сега незнам ) към кое да се насоча сега щом проблема не е бил в кабелите и свещите... ?

2О литра = 15О км градско... ( преди да сменя свещи и кабели.. сега незнам ) към кое да се насоча сега щом проблема не е бил в кабелите и свещите... ?
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Не съм чел нагоре ,може и да е писано. Въпроса ми е компресия има ли мотора , мерена ли е ?!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Le Transporteur написа:Не съм чел нагоре ,може и да е писано. Въпроса ми е компресия има ли мотора , мерена ли е ?!
не е мерена...
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани