Па дьо, дьо балет на мокро!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Плевен

Па дьо, дьо балет на мокро!

Мнение от Дядо Миле » 31 Окт 2007, 11:12

Значи голема врътка си направих! Ма като гледам форума, не съм сам в балета!
На един VІ класен път за Свищов, се врътнах, та чак свят ми се зави.
То с едната врата, после с другата, после малко и със задницата напред, докато уцелих мантинелата! 40 метра каскада колеги. Добре че нямаше никой отпред.Та тия пируети ми костваха десен калник, фар, мигач, броня, греда на бронята и маската с бъбреците.
Ощавиха ме с 800=, нов калник, броня,фар,лайсни, боя и труд. Само гредата, халогените и мигача са ІІ- ра употреба. Всичко стана о кей.
Но има един проблем, за който искам да питам.
След удара( прибрах се на самоход), забелязах, че имам увеличен свободен ход на волана и на определена позиция едно леко прескачане. Иначе колата не се отклонява, не "сее" по пътя.
Ще я водя на доктор сега и затова питам, който знае повече да даде малко акъл, какво БИ МОГЛО да бъде, за да не изглеждам като първокласник пред директора(майстора)!

П.П. Пръта на волана има две карета. Може ли да е от там?

И който ми каже, че ТДС- ката не може да върти задник, да направи тоя балет- моя! Ха, хахаха!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 31 Окт 2007, 11:21

Колеги слагайте нови гуми и няма да имате този проблем. От 1-2 седмици забелязвам теми с поднасяна и удари в бордюри и мантинели. Хора послушайте ме нова гума (зимна) ви спасява от тези разходи за доктори !!!
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Мнение от bace_martu » 31 Окт 2007, 11:25

проблемати 100% е от рейката
води я на рециклаж или търси от някъде читава втора употреба :idea:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 31 Окт 2007, 11:37

ceno83 написа:Колеги слагайте нови гуми и няма да имате този проблем. От 1-2 седмици забелязвам теми с поднасяна и удари в бордюри и мантинели. Хора послушайте ме нова гума (зимна) ви спасява от тези разходи за доктори !!!


Това по-скоро е от калпава лятна гума, която на мокро губи почти изцяло качествата си... щото иначе тия летните гуми ти ги изкара годни да се карат само на сухо бре... че лятото като завали дъжд кво правиш - сменяш гуми??? Аз съм още с летните, Мишелин Пилот Примаси и си се държат много прилично на мокрото.. а при външни температури от поне 10 С (достигащи през деня до 20 С) да слагам зимните - да не съм луд???

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от Дядо Миле » 31 Окт 2007, 11:45

ceno83 написа:Колеги слагайте нови гуми и няма да имате този проблем. От 1-2 седмици забелязвам теми с поднасяна и удари в бордюри и мантинели. Хора послушайте ме нова гума (зимна) ви спасява от тези разходи за доктори !!!

Нови са. На 5 х. км.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от Дядо Миле » 31 Окт 2007, 11:47

bace_martu написа:проблемати 100% е от рейката
води я на рециклаж или търси от някъде читава втора употреба :idea:

Добре де. Няма течове, няма свирене, скърцане. Само увеличен луфт и леко прескачане. При определено положение имам чувството, че опира в ДВГ- то.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 31 Окт 2007, 12:36

Дедо Миле, забрави да кажеш защо се пързулна , само от гуми ли е или имаш и друга версия!? По кое време, нещо заледяване ?
За рейката, как да гадаем, по нета си е бошлаф работа.Може да е имало скрито ударче по управлението, което не е забелязано, няма да бързаш с рециклиране, нека се огледат хубаво, рейката, накрайниците и кормилния прът. :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от Дядо Миле » 31 Окт 2007, 13:44

Le Transporteur написа:Дедо Миле, забрави да кажеш защо се пързулна , само от гуми ли е или имаш и друга версия!? По кое време, нещо заледяване ?
За рейката, как да гадаем, по нета си е бошлаф работа.Може да е имало скрито ударче по управлението, което не е забелязано, няма да бързаш с рециклиране, нека се огледат хубаво, рейката, накрайниците и кормилния прът. :arrow:


Няма връзка с управлението и рейката. И слава богу.
Скъсал съм тампоните на ДВГ-то и има леко изместване на същия.
Значи сумата се увеличи с 230 лв.- два двигателни тампона. Като сложа и работата - общо ще ме одерат с 1100 лв.
Сега по твоя въпрос :
1.Скорост- около 80, може би малко +.
2.Завой - нормален, без вираж.
3.Път - ІV клас, мокър. После забелязах, че дето се е стичала водата от околния наклон, има много фин кален филм(жълтопръстница). Лек дъжд.
4.Летни гуми на 5-6 х. км.- Ласса.
5.Външна температура - 9/11 градуса(по датчика).
5. Амортисьори - здрави.
6. Пътят е с много неравности, без големи дупки.
Според "специалистите", леко ме е изхвърлила неравност, но при тая скорост....опааа!
При врътките съм успял да намаля скоростта, тъй че съм се ударил в мантинелата със скорост около 25-30 км. Затова не са се отворили падушките. Специално ги замерихме. Във всеки случай, нито аз, нито жената почувствахме самия удар, както трябва. Ще кажеш, че просто се чукнахме.
Лошото е, че уцелих не само мантинелата, ами и носещия и стълб. Затова са толкова пораженията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 31 Окт 2007, 14:01

Тези тампони дали са се скъсали по време на ударите, дали не са те причина за балета ,ако е тръгнал мотора , предницата да е загубила сцепление.Нещо не усети ли преди загубата на сцепление?Добре че семейството е без болежки, дето се вика "БМВ ви пази" :D
Тампоните откъде ще ги вземеш, нещо марка?!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от Дядо Миле » 31 Окт 2007, 16:24

Le Transporteur написа:Тези тампони дали са се скъсали по време на ударите, дали не са те причина за балета ,ако е тръгнал мотора , предницата да е загубила сцепление.Нещо не усети ли преди загубата на сцепление?Добре че семейството е без болежки, дето се вика "БМВ ви пази" :D
Тампоните откъде ще ги вземеш, нещо марка?!


Е...... му мамата! Не се е държала "ненормално" преди това. Само 1/2 час, преди танца пердашех със 120- 140 по пътя София- Русе. Като ги подменим ще ги разгледам.
Не съм гледал марката. В БМВ- то в Плевен, на компютъра излязоха по 115 лв. парчето. Бях им казал да ми изпише качество, независимо от цената. Утре или в петък ще ги подменя и ще пиша.

П.П.
Но като се замисля, може и да си прав!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 31 Окт 2007, 17:20

ако е имало проблем с тампоните отпреди, 100% се усеща по звука от двигателя + вибрации... а може да е от мокрото... знам един такъв капан на саранския баир по подбалканската... мартинелите ги смениха, щото бяха криви много, а и на места ги нямаше... сега пак са криви... :!:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook