Па дьо, дьо балет на мокро!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Па дьо, дьо балет на мокро!
Значи голема врътка си направих! Ма като гледам форума, не съм сам в балета!
На един VІ класен път за Свищов, се врътнах, та чак свят ми се зави.
То с едната врата, после с другата, после малко и със задницата напред, докато уцелих мантинелата! 40 метра каскада колеги. Добре че нямаше никой отпред.Та тия пируети ми костваха десен калник, фар, мигач, броня, греда на бронята и маската с бъбреците.
Ощавиха ме с 800=, нов калник, броня,фар,лайсни, боя и труд. Само гредата, халогените и мигача са ІІ- ра употреба. Всичко стана о кей.
Но има един проблем, за който искам да питам.
След удара( прибрах се на самоход), забелязах, че имам увеличен свободен ход на волана и на определена позиция едно леко прескачане. Иначе колата не се отклонява, не "сее" по пътя.
Ще я водя на доктор сега и затова питам, който знае повече да даде малко акъл, какво БИ МОГЛО да бъде, за да не изглеждам като първокласник пред директора(майстора)!
П.П. Пръта на волана има две карета. Може ли да е от там?
И който ми каже, че ТДС- ката не може да върти задник, да направи тоя балет- моя! Ха, хахаха!
На един VІ класен път за Свищов, се врътнах, та чак свят ми се зави.
То с едната врата, после с другата, после малко и със задницата напред, докато уцелих мантинелата! 40 метра каскада колеги. Добре че нямаше никой отпред.Та тия пируети ми костваха десен калник, фар, мигач, броня, греда на бронята и маската с бъбреците.
Ощавиха ме с 800=, нов калник, броня,фар,лайсни, боя и труд. Само гредата, халогените и мигача са ІІ- ра употреба. Всичко стана о кей.
Но има един проблем, за който искам да питам.
След удара( прибрах се на самоход), забелязах, че имам увеличен свободен ход на волана и на определена позиция едно леко прескачане. Иначе колата не се отклонява, не "сее" по пътя.
Ще я водя на доктор сега и затова питам, който знае повече да даде малко акъл, какво БИ МОГЛО да бъде, за да не изглеждам като първокласник пред директора(майстора)!
П.П. Пръта на волана има две карета. Може ли да е от там?
И който ми каже, че ТДС- ката не може да върти задник, да направи тоя балет- моя! Ха, хахаха!
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Колеги слагайте нови гуми и няма да имате този проблем. От 1-2 седмици забелязвам теми с поднасяна и удари в бордюри и мантинели. Хора послушайте ме нова гума (зимна) ви спасява от тези разходи за доктори !!!
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
ceno83 написа:Колеги слагайте нови гуми и няма да имате този проблем. От 1-2 седмици забелязвам теми с поднасяна и удари в бордюри и мантинели. Хора послушайте ме нова гума (зимна) ви спасява от тези разходи за доктори !!!
Това по-скоро е от калпава лятна гума, която на мокро губи почти изцяло качествата си... щото иначе тия летните гуми ти ги изкара годни да се карат само на сухо бре... че лятото като завали дъжд кво правиш - сменяш гуми??? Аз съм още с летните, Мишелин Пилот Примаси и си се държат много прилично на мокрото.. а при външни температури от поне 10 С (достигащи през деня до 20 С) да слагам зимните - да не съм луд???
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Дедо Миле, забрави да кажеш защо се пързулна , само от гуми ли е или имаш и друга версия!? По кое време, нещо заледяване ?
За рейката, как да гадаем, по нета си е бошлаф работа.Може да е имало скрито ударче по управлението, което не е забелязано, няма да бързаш с рециклиране, нека се огледат хубаво, рейката, накрайниците и кормилния прът.
За рейката, как да гадаем, по нета си е бошлаф работа.Може да е имало скрито ударче по управлението, което не е забелязано, няма да бързаш с рециклиране, нека се огледат хубаво, рейката, накрайниците и кормилния прът.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Le Transporteur написа:Дедо Миле, забрави да кажеш защо се пързулна , само от гуми ли е или имаш и друга версия!? По кое време, нещо заледяване ?
За рейката, как да гадаем, по нета си е бошлаф работа.Може да е имало скрито ударче по управлението, което не е забелязано, няма да бързаш с рециклиране, нека се огледат хубаво, рейката, накрайниците и кормилния прът.
Няма връзка с управлението и рейката. И слава богу.
Скъсал съм тампоните на ДВГ-то и има леко изместване на същия.
Значи сумата се увеличи с 230 лв.- два двигателни тампона. Като сложа и работата - общо ще ме одерат с 1100 лв.
Сега по твоя въпрос :
1.Скорост- около 80, може би малко +.
2.Завой - нормален, без вираж.
3.Път - ІV клас, мокър. После забелязах, че дето се е стичала водата от околния наклон, има много фин кален филм(жълтопръстница). Лек дъжд.
4.Летни гуми на 5-6 х. км.- Ласса.
5.Външна температура - 9/11 градуса(по датчика).
5. Амортисьори - здрави.
6. Пътят е с много неравности, без големи дупки.
Според "специалистите", леко ме е изхвърлила неравност, но при тая скорост....опааа!
При врътките съм успял да намаля скоростта, тъй че съм се ударил в мантинелата със скорост около 25-30 км. Затова не са се отворили падушките. Специално ги замерихме. Във всеки случай, нито аз, нито жената почувствахме самия удар, както трябва. Ще кажеш, че просто се чукнахме.
Лошото е, че уцелих не само мантинелата, ами и носещия и стълб. Затова са толкова пораженията.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Тези тампони дали са се скъсали по време на ударите, дали не са те причина за балета ,ако е тръгнал мотора , предницата да е загубила сцепление.Нещо не усети ли преди загубата на сцепление?Добре че семейството е без болежки, дето се вика "БМВ ви пази"
Тампоните откъде ще ги вземеш, нещо марка?!

Тампоните откъде ще ги вземеш, нещо марка?!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Le Transporteur написа:Тези тампони дали са се скъсали по време на ударите, дали не са те причина за балета ,ако е тръгнал мотора , предницата да е загубила сцепление.Нещо не усети ли преди загубата на сцепление?Добре че семейството е без болежки, дето се вика "БМВ ви пази"![]()
Тампоните откъде ще ги вземеш, нещо марка?!
Е...... му мамата! Не се е държала "ненормално" преди това. Само 1/2 час, преди танца пердашех със 120- 140 по пътя София- Русе. Като ги подменим ще ги разгледам.
Не съм гледал марката. В БМВ- то в Плевен, на компютъра излязоха по 115 лв. парчето. Бях им казал да ми изпише качество, независимо от цената. Утре или в петък ще ги подменя и ще пиша.
П.П.
Но като се замисля, може и да си прав!
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
ако е имало проблем с тампоните отпреди, 100% се усеща по звука от двигателя + вибрации... а може да е от мокрото... знам един такъв капан на саранския баир по подбалканската... мартинелите ги смениха, щото бяха криви много, а и на места ги нямаше... сега пак са криви... 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани