Почукване от съединителя/скоростите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Почукване от съединителя/скоростите
Имаше една тема за подобен проблем ама нещо не я намерих та ще питам тука. Когато колата е извън скорост и съединителя не е натиснат има едно постоянно почукване някъде около скоростната кутия, като натисна съединителя изчезва тоя звук. И също сега забелязах че се получава само като колата е загряла,сутрин нищо не се чува.
Колегата дето беше пуснал другата тема беше казал че при него е виене ама моето небих го нарекъл така
Та и моето ли е лагера на първичния вал или нещо по-сериозно
Мерси предварително
Колегата дето беше пуснал другата тема беше казал че при него е виене ама моето небих го нарекъл така
Та и моето ли е лагера на първичния вал или нещо по-сериозно
Мерси предварително
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
и на мен нещо странно ми се появи изведнъж в скоростния лост такова мн леко почукване едвам доловимо...
напънах я докрай на магистралта и тогава се появи...
обаче го има и при движение на колата на скорост..
напънах я докрай на магистралта и тогава се появи...

обаче го има и при движение на колата на скорост..
- kbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 1.07.2002
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20
И при мен го има това почукване и наистина като е топла се появява и се усилва, като е студена почти не се чува. И аз си мислих че може да са демферните пружини на феродовия диск на съединителя, но не мога да го твърдя със сигурност, дано не е от кутията. А на скорост не го чувам.
Ако на някой се е случвало и може на време да се предотврати по голяма бела може да сподели.
Ако на някой се е случвало и може на време да се предотврати по голяма бела може да сподели.
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
това са лагери на първичня вал на скоростната кутия !!!!!
Гарантирам ви на 100%
Проблема също изчезва ако както е запалена колата без натиснат съединител натиснеш скоростния лост към която и да е скорост тогава сякаш уплътнява нещо някаде си и шума/тракане/ изчезва
ако е така значи не на 100% ами на 200 съм прав и ако не дразни много ухото може да си караш така до като откаже ремонта не е препоръчителен а наораво кутиика от някаде да си
Аз лятото за да не ме дразни карах с 80W90 вместо с ATF зимата обаче беше мъка със скоростите трудно влизаха и си карах пак с атф ,но това си бяха болки по старото 318 горкото много бой видя от мен
По темата съм писъл и преди и не само аз !
Гарантирам ви на 100%
Проблема също изчезва ако както е запалена колата без натиснат съединител натиснеш скоростния лост към която и да е скорост тогава сякаш уплътнява нещо някаде си и шума/тракане/ изчезва

Аз лятото за да не ме дразни карах с 80W90 вместо с ATF зимата обаче беше мъка със скоростите трудно влизаха и си карах пак с атф ,но това си бяха болки по старото 318 горкото много бой видя от мен
По темата съм писъл и преди и не само аз !
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
И аз имам същия проблем даже си мислех че е акс. лагер след смяна на Съединител с лагер изчезна но пак се появи и си мисля че пак е лагера.
.И се чува само при ниски обороти до 2 хил като загрее 


- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Добре де и аз имам едно причукване (издрънчаване), ама само като потеглям. Особено като влизам в гараж и отпускам съед. се чува яко. Аз си мисля че са пружини на феродовия диск, но не съм обеден.
П.П. Поправям си мнението че бая съм се изложил: При м50б20 и при м52б20 маховика е демпферен, а не феродовия.
На мен проблема ми беше от аксиалния лагер
П.П. Поправям си мнението че бая съм се изложил: При м50б20 и при м52б20 маховика е демпферен, а не феродовия.
На мен проблема ми беше от аксиалния лагер

Последна промяна nParMaTuK на 04 Фев 2009, 20:34, променена общо 1 път
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Момчета, чукането не е нито от аксиален лагер, нито от съединител !
Чукането си е от скоростите !
Нещата, които могат да чукат в една скоростна кутия са повече от 100 на брой.
Никой не може да каже какво тропа в една кутия без да я е отворил,
освен ако не работи в Канал 2001.
А дори и да се отвори кутията пак не е гаранция че ще се разбере какво точно тропа
Може всичко да си изглежда перфектно, частите да са като нови и пак да си тропа,
просто понякога е много трудно да се открие причината, която и миниатюрна.
Който не вярва мога да постна снимки на моя Гетраг разглобен до последната възможна съчма, на два пъти,
сам да се убеди как изглеждат частите в нея. И пак си ми тропа кутията, няма оправия.
И не на последно място, стига моля ви се сте подвеждали хората,
преписвайки всяка неизправност по скорости и съединител на лагера на първичния вал.
Някой от вас изобщо отварял ли е Getrag ?
Специално Getrag-a, така е направен че преди да се износи лагера на първичния вал, ще се износят n на брой други лагера.
В Getrag-а кутията има повече от 12 лагера (заедно с лагера на първичния вал),
които се въртят, когато съединителя е зацепен.
Всичко се върти, с изключение на основния лагер на вторичния вал и лагера на задната.
При това положение на сумати едновременно въртящи се части,
много ми е интересно, как се гадае/предсказва че точно лагера на първичния вал вие.
Чукането си е от скоростите !
Нещата, които могат да чукат в една скоростна кутия са повече от 100 на брой.
Никой не може да каже какво тропа в една кутия без да я е отворил,
освен ако не работи в Канал 2001.
А дори и да се отвори кутията пак не е гаранция че ще се разбере какво точно тропа

Може всичко да си изглежда перфектно, частите да са като нови и пак да си тропа,
просто понякога е много трудно да се открие причината, която и миниатюрна.
Който не вярва мога да постна снимки на моя Гетраг разглобен до последната възможна съчма, на два пъти,
сам да се убеди как изглеждат частите в нея. И пак си ми тропа кутията, няма оправия.
И не на последно място, стига моля ви се сте подвеждали хората,
преписвайки всяка неизправност по скорости и съединител на лагера на първичния вал.
Някой от вас изобщо отварял ли е Getrag ?
Специално Getrag-a, така е направен че преди да се износи лагера на първичния вал, ще се износят n на брой други лагера.
В Getrag-а кутията има повече от 12 лагера (заедно с лагера на първичния вал),
които се въртят, когато съединителя е зацепен.
Всичко се върти, с изключение на основния лагер на вторичния вал и лагера на задната.
При това положение на сумати едновременно въртящи се части,
много ми е интересно, как се гадае/предсказва че точно лагера на първичния вал вие.

- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
carmanf1 написа:Момчета, чукането не е нито от аксиален лагер, нито от съединител !
Чукането си е от скоростите !
Нещата, които могат да чукат в една скоростна кутия са повече от 100 на брой.
Никой не може да каже какво тропа в една кутия без да я е отворил,
освен ако не работи в Канал 2001.
А дори и да се отвори кутията пак не е гаранция че ще се разбере какво точно тропа![]()
Може всичко да си изглежда перфектно, частите да са като нови и пак да си тропа,
просто понякога е много трудно да се открие причината, която и миниатюрна.
Който не вярва мога да постна снимки на моя Гетраг разглобен до последната възможна съчма, на два пъти,
сам да се убеди как изглеждат частите в нея. И пак си ми тропа кутията, няма оправия.
И не на последно място, стига моля ви се сте подвеждали хората,
преписвайки всяка неизправност по скорости и съединител на лагера на първичния вал.
Някой от вас изобщо отварял ли е Getrag ?
Специално Getrag-a, така е направен че преди да се износи лагера на първичния вал, ще се износят n на брой други лагера.
В Getrag-а кутията има повече от 12 лагера (заедно с лагера на първичния вал),
които се въртят, когато съединителя е зацепен.
Всичко се върти, с изключение на основния лагер на вторичния вал и лагера на задната.
При това положение на сумати едновременно въртящи се части,
много ми е интересно, как се гадае/предсказва че точно лагера на първичния вал вие.
Ами по това, че това е май следващата сериийна екстра на бмв както със жабката

Повечето имат такива проблеми и аз също се включвам към тях, а мойто трака много като се стопли, а познаи от къде е.
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Ми успех колега
Сменяй лагера на първичния вал, няма кво да му мислиш
Щом ги усещаш тия форумджийски серийни екстри.
Ма първо си го поръчай 105лв е, че никъде го няма и да не го чакаш, в най-добрия случай, цяла семица,.........
с разпарчетосана до основи кутия
Ааа, и предния семеринг си поръчай първо, че и той се намира трудно (горния и задния са лесни, има ги на всякъде)


Сменяй лагера на първичния вал, няма кво да му мислиш

Щом ги усещаш тия форумджийски серийни екстри.
Ма първо си го поръчай 105лв е, че никъде го няма и да не го чакаш, в най-добрия случай, цяла семица,.........
с разпарчетосана до основи кутия



Ааа, и предния семеринг си поръчай първо, че и той се намира трудно (горния и задния са лесни, има ги на всякъде)



ж
Колеги , при мен се получава само при пуснат климатик - при положение че се включи перката за охлаждането , натоварва мотора и падат леко оборотите ! Като натисна съединител изчезва. В дарукар има масло специално за този проблем на Е-36. Препоръчаха ми го и от смяната му проблема изчезна . Приемчика ми каза , че му е останало само един варел от това масло . Изкат само тубичка да ти го налеят ---литър и половина мисля , че беше около 30 лв. лятото си го купих.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Митко, къде ги наля тия литър и половина масло,.....да речем в кутията.Но какво му е специалното, да не ти е продал LongLife?!
Последна промяна Le Transporteur на 31 Окт 2007, 20:01, променена общо 1 път
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
carmanf1 ако не те затруднява прати ми снимките за които спомена на ЛС...
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани