Почукване от съединителя/скоростите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.10.2007

Почукване от съединителя/скоростите

Мнение от rckata » 28 Окт 2007, 16:20

Имаше една тема за подобен проблем ама нещо не я намерих та ще питам тука. Когато колата е извън скорост и съединителя не е натиснат има едно постоянно почукване някъде около скоростната кутия, като натисна съединителя изчезва тоя звук. И също сега забелязах че се получава само като колата е загряла,сутрин нищо не се чува.
Колегата дето беше пуснал другата тема беше казал че при него е виене ама моето небих го нарекъл така
Та и моето ли е лагера на първичния вал или нещо по-сериозно

Мерси предварително
Усмихни се! Утре ще е по-зле

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 27.09.2007

Мнение от tisho_g » 28 Окт 2007, 16:34

Това са пружините на съединителя споко

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 30 Окт 2007, 3:27

и на мен нещо странно ми се появи изведнъж в скоростния лост такова мн леко почукване едвам доловимо...
напънах я докрай на магистралта и тогава се появи... :roll:
обаче го има и при движение на колата на скорост..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 1.07.2002
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20

Мнение от kbmw » 30 Окт 2007, 21:06

И при мен го има това почукване и наистина като е топла се появява и се усилва, като е студена почти не се чува. И аз си мислих че може да са демферните пружини на феродовия диск на съединителя, но не мога да го твърдя със сигурност, дано не е от кутията. А на скорост не го чувам.

Ако на някой се е случвало и може на време да се предотврати по голяма бела може да сподели.

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 30 Окт 2007, 21:56

това са лагери на първичня вал на скоростната кутия !!!!!
Гарантирам ви на 100%
Проблема също изчезва ако както е запалена колата без натиснат съединител натиснеш скоростния лост към която и да е скорост тогава сякаш уплътнява нещо някаде си и шума/тракане/ изчезва ;) ако е така значи не на 100% ами на 200 съм прав и ако не дразни много ухото може да си караш така до като откаже ремонта не е препоръчителен а наораво кутиика от някаде да си
Аз лятото за да не ме дразни карах с 80W90 вместо с ATF зимата обаче беше мъка със скоростите трудно влизаха и си карах пак с атф ,но това си бяха болки по старото 318 горкото много бой видя от мен
По темата съм писъл и преди и не само аз !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 30 Окт 2007, 22:17

Скоростите са, да както каза колегата отгоре. Преди седмица сменях съединител и чукането е все още там. Ще си карам докато не умре скоростната кутия и после друга и така :)
Изображение
Деба тия дърти кочини!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Мнение от Cosworth » 31 Окт 2007, 11:57

И аз имам същия проблем даже си мислех че е акс. лагер след смяна на Съединител с лагер изчезна но пак се появи и си мисля че пак е лагера. ;).И се чува само при ниски обороти до 2 хил като загрее :)
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 31 Окт 2007, 12:10

Добре де и аз имам едно причукване (издрънчаване), ама само като потеглям. Особено като влизам в гараж и отпускам съед. се чува яко. Аз си мисля че са пружини на феродовия диск, но не съм обеден.


П.П. Поправям си мнението че бая съм се изложил: При м50б20 и при м52б20 маховика е демпферен, а не феродовия.
На мен проблема ми беше от аксиалния лагер :D
Последна промяна nParMaTuK на 04 Фев 2009, 20:34, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 31 Окт 2007, 12:31

Момчета, чукането не е нито от аксиален лагер, нито от съединител !
Чукането си е от скоростите !
Нещата, които могат да чукат в една скоростна кутия са повече от 100 на брой.
Никой не може да каже какво тропа в една кутия без да я е отворил,
освен ако не работи в Канал 2001.
А дори и да се отвори кутията пак не е гаранция че ще се разбере какво точно тропа :idea:
Може всичко да си изглежда перфектно, частите да са като нови и пак да си тропа,
просто понякога е много трудно да се открие причината, която и миниатюрна.
Който не вярва мога да постна снимки на моя Гетраг разглобен до последната възможна съчма, на два пъти,
сам да се убеди как изглеждат частите в нея. И пак си ми тропа кутията, няма оправия.

И не на последно място, стига моля ви се сте подвеждали хората,
преписвайки всяка неизправност по скорости и съединител на лагера на първичния вал.
Някой от вас изобщо отварял ли е Getrag ?
Специално Getrag-a, така е направен че преди да се износи лагера на първичния вал, ще се износят n на брой други лагера.
В Getrag-а кутията има повече от 12 лагера (заедно с лагера на първичния вал),
които се въртят, когато съединителя е зацепен.
Всичко се върти, с изключение на основния лагер на вторичния вал и лагера на задната.
При това положение на сумати едновременно въртящи се части,
много ми е интересно, как се гадае/предсказва че точно лагера на първичния вал вие. :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 31 Окт 2007, 16:01

carmanf1 написа:Момчета, чукането не е нито от аксиален лагер, нито от съединител !
Чукането си е от скоростите !
Нещата, които могат да чукат в една скоростна кутия са повече от 100 на брой.
Никой не може да каже какво тропа в една кутия без да я е отворил,
освен ако не работи в Канал 2001.
А дори и да се отвори кутията пак не е гаранция че ще се разбере какво точно тропа :idea:
Може всичко да си изглежда перфектно, частите да са като нови и пак да си тропа,
просто понякога е много трудно да се открие причината, която и миниатюрна.
Който не вярва мога да постна снимки на моя Гетраг разглобен до последната възможна съчма, на два пъти,
сам да се убеди как изглеждат частите в нея. И пак си ми тропа кутията, няма оправия.

И не на последно място, стига моля ви се сте подвеждали хората,
преписвайки всяка неизправност по скорости и съединител на лагера на първичния вал.
Някой от вас изобщо отварял ли е Getrag ?
Специално Getrag-a, така е направен че преди да се износи лагера на първичния вал, ще се износят n на брой други лагера.
В Getrag-а кутията има повече от 12 лагера (заедно с лагера на първичния вал),
които се въртят, когато съединителя е зацепен.
Всичко се върти, с изключение на основния лагер на вторичния вал и лагера на задната.
При това положение на сумати едновременно въртящи се части,
много ми е интересно, как се гадае/предсказва че точно лагера на първичния вал вие. :shock:


Ами по това, че това е май следващата сериийна екстра на бмв както със жабката :mhihi:
Повечето имат такива проблеми и аз също се включвам към тях, а мойто трака много като се стопли, а познаи от къде е.
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 31 Окт 2007, 16:50

Ми успех колега :lol:

Сменяй лагера на първичния вал, няма кво да му мислиш :lol:
Щом ги усещаш тия форумджийски серийни екстри.
Ма първо си го поръчай 105лв е, че никъде го няма и да не го чакаш, в най-добрия случай, цяла семица,.........
с разпарчетосана до основи кутия :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Ааа, и предния семеринг си поръчай първо, че и той се намира трудно (горния и задния са лесни, има ги на всякъде) :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 30.05.2007
Местоположение: Sofia

ж

Мнение от миткко » 31 Окт 2007, 18:15

Колеги , при мен се получава само при пуснат климатик - при положение че се включи перката за охлаждането , натоварва мотора и падат леко оборотите ! Като натисна съединител изчезва. В дарукар има масло специално за този проблем на Е-36. Препоръчаха ми го и от смяната му проблема изчезна . Приемчика ми каза , че му е останало само един варел от това масло . Изкат само тубичка да ти го налеят ---литър и половина мисля , че беше около 30 лв. лятото си го купих.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 31 Окт 2007, 18:31

Митко, къде ги наля тия литър и половина масло,.....да речем в кутията.Но какво му е специалното, да не ти е продал LongLife?!
Последна промяна Le Transporteur на 31 Окт 2007, 20:01, променена общо 1 път
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 31 Окт 2007, 19:37

carmanf1 ако не те затруднява прати ми снимките за които спомена на ЛС...
Благодаря предварително!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 30.05.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от миткко » 01 Ное 2007, 10:35

колега , може и литър да беше , но понеже помня , че ми остана в шишето след смяната ! Но по-важното е ,че проблема изчезна с това масло.Ако си заинтересован , да не се чудиш - обади се в Дарукар и питай приемчика какво му е специалното . При мен проблема се реши - споделям го от опит.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook