Въпрос за една част на БМВ ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за една част на БМВ ?
Здравейте приятели.Става въпрос за винтила за картерни газове.Изчетох много материали за картерните газове,разбрах принципа на работа на тоя винтил,но така и не мога да разбера дали аз имам проблем?
Значи при мен въпростната пластмасова капачка има мъничка издадена фабрична цепка отгоре(както сигурно трябва да е),от която ми всумка въздух.Та въпроса ми е следния:Трябва ли да смуче въздух от тази цепка или не трябва?Демек повреден ли ми е тоя винтил или не и ако е повреден ще дава ли видимо отражение на колата?Колата ми е 316 (97ма),няма проблеми по движение,обороти и т.н.
Ето снимка на въпростният винтил или капачка:

Значи при мен въпростната пластмасова капачка има мъничка издадена фабрична цепка отгоре(както сигурно трябва да е),от която ми всумка въздух.Та въпроса ми е следния:Трябва ли да смуче въздух от тази цепка или не трябва?Демек повреден ли ми е тоя винтил или не и ако е повреден ще дава ли видимо отражение на колата?Колата ми е 316 (97ма),няма проблеми по движение,обороти и т.н.
Ето снимка на въпростният винтил или капачка:


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Въпрос за една част на БМВ ?
Със сигурност не трябва да смуче въздух оттам. Плобвал ли си да махнеш капачката? Може би тази цепка служи за това.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
bedich написа:Махали сме я в сервиз.Вътре има една гумичка дето уплътнява и още неква част мъничка която седи по средата..Не мога да ти го обясня добре,затова и питам тук.Просто не можем да разберем точна каква е ролята?Защо има направена цепка отгоре след като не трябва да всмуква въздух?
Я кажи капака отгоре маха ли се или е лепен, свалял съм този клапан ,но не обърнах внимание на отвора...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Le Transporteur написа:bedich написа:Махали сме я в сервиз.Вътре има една гумичка дето уплътнява и още неква част мъничка която седи по средата..Не мога да ти го обясня добре,затова и питам тук.Просто не можем да разберем точна каква е ролята?Защо има направена цепка отгоре след като не трябва да всмуква въздух?
Я кажи капака отгоре маха ли се или е лепен, свалял съм този клапан ,но не обърнах внимание на отвора...
Значи целия този "клапан" е едно.Той е капсулован.Отгоре не е лепено.Цепката отгоре не служи за махане на горната част на винтила,а тя и не може да се маха.Цялото устройство си име предназначение,но начина на работа не мога да разбера какъв е?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Веднага мога да ти кажа какво стана при мен, след като тоя клапан се "сцепи" от горната му страна - почнаха да "пропадат" оборотите на празен ход, когато изключвам от скорост.... вместо внимателно да слизат на 700-750, пропадаха до почти 500, преди да се върнат обратно... свистеше бая и двигателя работеше леко неравномерно... запушиха го (затапиха го) и машината си вървеше, но тоя момент с оборотите се повтаряше...
Други "ефекти" не съм забелязвал...
Други "ефекти" не съм забелязвал...
- mirkata79
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: '02 е39 530d touring
Mollov написа:Веднага мога да ти кажа какво стана при мен, след като тоя клапан се "сцепи" от горната му страна - почнаха да "пропадат" оборотите на празен ход, когато изключвам от скорост.... вместо внимателно да слизат на 700-750, пропадаха до почти 500, преди да се върнат обратно... свистеше бая и двигателя работеше леко неравномерно... запушиха го (затапиха го) и машината си вървеше, но тоя момент с оборотите се повтаряше...
Други "ефекти" не съм забелязвал...
И сега ли го имаш този проблем с оборотите или се справи по някакъв начин?
Питам, защото и при мен е същото. Като изключа от скорост в движение и падат до 400-500 и след това се нормализират на 700-800.
Прави впечатление, че колкото повече ел. уреди съм включил в колата, толкова по-силен е ефекта от оборотите.
Някакви идеи?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Т'ва с "уредите" и при мен го има... преди смяната на клапана беше доста по-осезаемо, сега е чат-пат.... особено ако ел. перката се е завъртяла - прави го по-честичко.... ако перката не върти се случва 1-2 пъти на ден..... горе-доле... при спукан клапан го правеше постоянно...
- mirkata79
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: '02 е39 530d touring
Mollov написа:Т'ва с "уредите" и при мен го има... преди смяната на клапана беше доста по-осезаемо, сега е чат-пат.... особено ако ел. перката се е завъртяла - прави го по-честичко.... ако перката не върти се случва 1-2 пъти на ден..... горе-доле... при спукан клапан го правеше постоянно...
Благодаря за инфото. Ще си погледна клапана довечера.
А дали може да е от слаби свещи или акумулатор?
Мерси предварително
Значи малко инфо да кажа и аз.Тази капачка (винтил) бърка работата на мотрора ! Ходих на диагностик изръсих се,но всичко заспа след като смених въпростната капачка.Когато винтила всмуква въздух сместа в двигателя е бедна и дава отражение на колата.Мотора ти трепери.Личи си,че не работи както трябва.Шанса да се прецака винтила е 1-1000,но прецака ли се трябва да го смените,както направих и аз.
А това със падането на оборотите при повече включени ел.неща в колата не е от тая капачка.Ако не разрешиш проблема направи като мен.Занеси я на диагностика да ти кажат всичко.Успех
А това със падането на оборотите при повече включени ел.неща в колата не е от тая капачка.Ако не разрешиш проблема направи като мен.Занеси я на диагностика да ти кажат всичко.Успех
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани