голям проблем момчета...PLEASE HELP
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
голям проблем момчета...PLEASE HELP
та значи колата е 318тдс комби.проблема е следния:
идва момчето в сервиза с оплакването че няма парно,демек не духа топло.отворих капака пипам маркуча след термостата-леден.от там следователно му казвам :"брат,термостата ти е довиждане".смених термостата,обезвъдуших колата и я запалих и чакам термустата да отвори.чаках,чаках колата работи почти 2 часа на място,а мъркуча след термостата пак лед,а колата нито грее нито нищо(
) стрелката на температурата замръзна в средата и не мърда.колата парно няма и термостата все едно не отваря.интересното е че не прави никакво налягане в системата,смених капачката пак никакво налягане,а не тече от никъде.
п.с.единия клапан на парното врял а другия лед.вероятно в клапана е проблема...
моля ако някой има идея за кво става въпрос да каже....па после ше черпиме.
мерси предварително момчета
идва момчето в сервиза с оплакването че няма парно,демек не духа топло.отворих капака пипам маркуча след термостата-леден.от там следователно му казвам :"брат,термостата ти е довиждане".смених термостата,обезвъдуших колата и я запалих и чакам термустата да отвори.чаках,чаках колата работи почти 2 часа на място,а мъркуча след термостата пак лед,а колата нито грее нито нищо(


п.с.единия клапан на парното врял а другия лед.вероятно в клапана е проблема...
моля ако някой има идея за кво става въпрос да каже....па после ше черпиме.
мерси предварително момчета
Последна промяна sachs на 12 Авг 2011, 8:58, променена общо 1 път
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
задръстен радиатор на парното




"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Е то би трябвало и при двата вариянта - задръстен радиятор или водна помпа, да прегрява, точно тва е парадокса
Ники, да не би да не прегрява щото си я оставил само на празни обороти, може все пак да има някакво слабо течение през радиятора и да не се усеща, ако я подържиш малко на по-високи може да почне да грее, наистина звучи като някакво запушване 



Митко Ганчев написа:Е то би трябвало и при двата вариянта - задръстен радиятор или водна помпа, да прегрява, точно тва е парадоксаНики, да не би да не прегрява щото си я оставил само на празни обороти, може все пак да има някакво слабо течение през радиятора и да не се усеща, ако я подържиш малко на по-високи може да почне да грее, наистина звучи като някакво запушване
не е запушване.системата е супер чиста.а не е работила само на празен ход.пращах го момчето поне 10 пъти да обикаля люлин...но без резултат
go play написа:Забравих да питам дали свари новия термостат щото няма да е за сефте някой да си купи неработещ термостат....
термостата е възможно най арабийския BEHR не ми се верва да не работи и стария и новия
Последна промяна sachs на 12 Авг 2011, 8:59, променена общо 1 път
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Термостат със О, бе!!!
А на термостата като му отвиеш пробката, бликва ли вода...щото ако има въздух в него, може да не се загрява достатъчно и да не отваря...ма то па и тогава ше прегрява! Абе ходи на врачка най-добре

А на термостата като му отвиеш пробката, бликва ли вода...щото ако има въздух в него, може да не се загрява достатъчно и да не отваря...ма то па и тогава ше прегрява! Абе ходи на врачка най-добре


tsb_bg написа:sachs написа:термустата е възможно най арабийския BEHR не ми се верва да не работи и стария и новия
Просто го разкарай въобще за проба. Може наистина да си е бъгав по рождение (нали в края накрайщата не си го правил ти а си го купил от някъде) - нищо че пише BEHR
мислих този вариянт,обаче ме е страх че без термостат ше прегрява както много бмв-та....
Последна промяна sachs на 12 Авг 2011, 8:59, променена общо 1 път
sachs написа:мислих този вариянт,обаче ме е страх че без термустат ше прегрява както много бмв-та....
От къде да прегрее при напълно отворен 2-ри кръг нали като отвори термостата напълно точно това става. Напротив ще загрее по-бавно.
А и ти го направи само за проба да видиш дали ще стопли маркуча и дали ще се появят наченки на парно в колата
Не да ходиш до морето с нея да я тестваш

Поне в едно ще си сигурен а сега



tsb_bg написа:sachs написа:мислих този вариянт,обаче ме е страх че без термустат ше прегрява както много бмв-та....
От къде да прегрее при напълно отворен 2-ри кръг нали като отвори термостата напълно точно това става. Напротив ще загрее по-бавно.
А и ти го направи само за проба да видиш дали ще стопли маркуча и дали ще се появят наченки на парно в колата
Не да ходиш до морето с нея да я тестваш![]()
Поне в едно ще си сигурен а сега![]()
![]()
НЕВЕРОЯТНО ФАКТ БАТЕ,м20 без термостат грее.а кажи ми къде е логиката
tsb_bg написа:Е ти наистина ми обърка понятията![]()
![]()
![]()
Дори и при напълно изправен термостат, отворен до край той пак създава някакво съпротивление и би трябвало да пречи до някъде на циркулацията на антифриза в големия кръг към радиатора![]()
![]()
![]()
И аз не мога да си го обясня
а така аз ви казвам че е феномен някакъв....а и още една причина че не става без термостат: гумения о-пръстен няма да уплътни и ше тече от там
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани