Друг проблем със запалването
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Друг проблем със запалването
Четох за проблема на колегата по-долу, но моя случай мисля, че е различен и затова пускам нова тема.
Като завъртя, трябват 10-15 секунди за да запали двигателя. Прави го от време на време, както на студен, така и на топъл двигател. Имам чувството, че нещо ту работи, ту не работи. Също така, като запали, ако не подам веднага газ, угасва. Като въртя, отзад много мирише на суров бензин. Интересното е, че от 10 завъртания на ключа 3-4 пъти пали от четвърт.
Какво направих :
1. промих стъпковото моторче - никаква промяна
2. смених свещи - пак така
старите свещи бяха доста черни - признак на богата смес според мен
сега наред са датчика на коляновия вал и дебитомера.
Някой може ли да ми каже датчика къде се намира и мога ли да си го проверя сам или да ходя на диагностика за всичко - аз така или иначе ще отида - или да ми каже за някоя друга възможна причина за това ми състояние
ПП имам газова от 6 години - никога не е гърмяла и ключа е автоматичен, паля на бензин и после сама минава на газ. Този проблем се появи преди 2-3 месеца и оттогава се задълбочава
Като завъртя, трябват 10-15 секунди за да запали двигателя. Прави го от време на време, както на студен, така и на топъл двигател. Имам чувството, че нещо ту работи, ту не работи. Също така, като запали, ако не подам веднага газ, угасва. Като въртя, отзад много мирише на суров бензин. Интересното е, че от 10 завъртания на ключа 3-4 пъти пали от четвърт.
Какво направих :
1. промих стъпковото моторче - никаква промяна
2. смених свещи - пак така
старите свещи бяха доста черни - признак на богата смес според мен
сега наред са датчика на коляновия вал и дебитомера.
Някой може ли да ми каже датчика къде се намира и мога ли да си го проверя сам или да ходя на диагностика за всичко - аз така или иначе ще отида - или да ми каже за някоя друга възможна причина за това ми състояние
ПП имам газова от 6 години - никога не е гърмяла и ключа е автоматичен, паля на бензин и после сама минава на газ. Този проблем се появи преди 2-3 месеца и оттогава се задълбочава
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
И при мен се случваше така от време на време както на студен така и на топъл двигател с тая разлика че трябваше да върта 4-5 секунди и това ми се случва от 15-20 запалвания веднъж. Може и да имат връзка двете неща.
SGV
Колега за да запали колата трябва да постъпват едновременно сигнали от всички датчици (колянов вал, дебитомер, лабда сонда, температура..) Ако един от тях е бъгав или липсва на момента може да се получи този ефект/дефект.
Другия вариант е да не и стига бензина (празни бензинопроводи или ниско налягане)
За датчиците според мен най-добре е диагностика - решаваш си въпроса тотално, а иначе мериш едно по едно и то без да си сигурен в стойностите.
Другия вариант е да не и стига бензина (празни бензинопроводи или ниско налягане)
За датчиците според мен най-добре е диагностика - решаваш си въпроса тотално, а иначе мериш едно по едно и то без да си сигурен в стойностите.
- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани