Друг проблем със запалването

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Друг проблем със запалването

Мнение от batDancho » 18 Окт 2007, 7:16

Четох за проблема на колегата по-долу, но моя случай мисля, че е различен и затова пускам нова тема.

Като завъртя, трябват 10-15 секунди за да запали двигателя. Прави го от време на време, както на студен, така и на топъл двигател. Имам чувството, че нещо ту работи, ту не работи. Също така, като запали, ако не подам веднага газ, угасва. Като въртя, отзад много мирише на суров бензин. Интересното е, че от 10 завъртания на ключа 3-4 пъти пали от четвърт.

Какво направих :
1. промих стъпковото моторче - никаква промяна
2. смених свещи - пак така
старите свещи бяха доста черни - признак на богата смес според мен

сега наред са датчика на коляновия вал и дебитомера.
Някой може ли да ми каже датчика къде се намира и мога ли да си го проверя сам или да ходя на диагностика за всичко - аз така или иначе ще отида - или да ми каже за някоя друга възможна причина за това ми състояние

ПП имам газова от 6 години - никога не е гърмяла и ключа е автоматичен, паля на бензин и после сама минава на газ. Този проблем се появи преди 2-3 месеца и оттогава се задълбочава
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 18 Окт 2007, 10:45

И при мен се случваше така от време на време както на студен така и на топъл двигател с тая разлика че трябваше да върта 4-5 секунди и това ми се случва от 15-20 запалвания веднъж. Може и да имат връзка двете неща.
SGV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 18 Окт 2007, 10:52

Колега за да запали колата трябва да постъпват едновременно сигнали от всички датчици (колянов вал, дебитомер, лабда сонда, температура..) Ако един от тях е бъгав или липсва на момента може да се получи този ефект/дефект.
Другия вариант е да не и стига бензина (празни бензинопроводи или ниско налягане)
За датчиците според мен най-добре е диагностика - решаваш си въпроса тотално, а иначе мериш едно по едно и то без да си сигурен в стойностите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 21 Окт 2007, 21:44

Изчисти си грешките от компютъра, на един приятел му правеше така и беше от това. Успех 8)
свн

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook