Проблем със запалването
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Проблем със запалването
Здравейте,
От както заастудя забелязах следния проблем при запалване:
Като завърти двигателя ако не подам газ веднага колата заработва със много странен звук и оборотите падат до 4-500 след което изгася. Стартера се развърта нормално, но след като запали двигателя работи странно. Ако подам газ веднага след като запали и вдигне 2-3К оборота няма проблеми. Но след това ако тръгна веднага и не подавам повечко газ при превключване на скоростите изгася.
Това го прави само сутрин когато е студена.
Скоро съм сменял всичките свещи и лули има ли някой идея от какво може да е проблема. Имам чувството, че не се запалват едновременно всичките цилиндри и първите няколко секунди работи на 2 или 3 цилиндъра, но пък аз не разбирам особено, така че моля някой който разбира да сподели!
От както заастудя забелязах следния проблем при запалване:
Като завърти двигателя ако не подам газ веднага колата заработва със много странен звук и оборотите падат до 4-500 след което изгася. Стартера се развърта нормално, но след като запали двигателя работи странно. Ако подам газ веднага след като запали и вдигне 2-3К оборота няма проблеми. Но след това ако тръгна веднага и не подавам повечко газ при превключване на скоростите изгася.
Това го прави само сутрин когато е студена.
Скоро съм сменял всичките свещи и лули има ли някой идея от какво може да е проблема. Имам чувството, че не се запалват едновременно всичките цилиндри и първите няколко секунди работи на 2 или 3 цилиндъра, но пък аз не разбирам особено, така че моля някой който разбира да сподели!
SGV
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем със запалването
Проблемът не ти е от запалването. Щом го прави сутрин рано, при това на студен двигател може да е от стъпковото моторче, или от задръстени дюзи. Аз имах същия проблем и откак ми прочистиха дюзите с ултразвук, пали от раз и заковава оборотите на 800.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем със запалването
Оборотите се стабилизират, след като форсираш двигателя на 2000 об., защото дюзите малко се поотпушват, но това не решава проблема в дългосрочен план. Имаш ли газова уредба?
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Проблем със запалването
ивчо3 написа: Имаш ли газова уредба?
Не разбира се

ивчо3 написа: Аз имах същия проблем и откак ми прочистиха дюзите с ултразвук
И къде извърши тази манипулация ако не е тайна?
SGV
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Аз пък имам газова и ми прави същото нещо, но поне знам защо го прави.
Майтапът настрана, както казах и на мен ми прави същото нещо и не казвам, че газовата не е помогнала за това, но по-интересното е, че го правеше (в по-малка степен) и преди да сложа газовата. Лошото е, че се направих на луд и не ги дадох инжекторчетата на ултразвук, когато ги бех свалил ( при монтажа на газовата ) и сега ще ми се наложи да го правя това сваляне втори път.

Майтапът настрана, както казах и на мен ми прави същото нещо и не казвам, че газовата не е помогнала за това, но по-интересното е, че го правеше (в по-малка степен) и преди да сложа газовата. Лошото е, че се направих на луд и не ги дадох инжекторчетата на ултразвук, когато ги бех свалил ( при монтажа на газовата ) и сега ще ми се наложи да го правя това сваляне втори път.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем със запалването
И къде извърши тази манипулация ако не е тайна?[/quote]
В София, Люлин на кръстовището на улиците "Годеч" и "Крим"
В София, Люлин на кръстовището на улиците "Годеч" и "Крим"
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Доста неща изчетох и така навих се да си почистя дюзите сам. Снабдил съм се със ултразвукова ваничка и в събота почвам разглобяването
само се чудя какъв разтвор да сложа във ваничката.
Някакви идеи?

Някакви идеи?
SGV
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Stanchev написа:Tender, провери всички бензинови маркучи дали не са напукани и/или скобите да не са разхлабени
Ще ги проверя, но според мен ако имаше проблем с тях той нямаше да се усеща само на студен двигател сутрин рано и само през първата 1 минута от запалването

SGV
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Така първи опит неуспешен
. Може ли някой да ми прати некво УРЛ със снимки как се свалят капаците на идвигателя най-вече десния капак (мисля на колекторите) че нещо зациклих там а без да го сваля нямам достъп до бензинопровода който влиза във рейката.

SGV
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
хм ,бившото ми М50 правеше така зимата и така го продадох опитах се да отстраня проблема ама дюзи не ми хрумна ,сменях свещи чистих лули бобини .. а във вървежа сега има ли разлика
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Alexi написа: а във вървежа сега има ли разлика
Огромна се едно съм се качил на 325-ца


Наистина се усеща разлика във вървенето
SGV
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани