Корите на вратите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- balduin
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 19.05.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: Рено Клио
- Мечтае да кара: Рено Клио
- Детайли за колата: 1.4/98hp
Корите на вратите
Плата на вратите където е вдлъбнат ('93г) модела сами набрани отлепени? Знае ли някой, дали може да си ги сменя сам с кожа или плат,или тапицер трябва? В Бургас има ли някой добър тапицер?
Може и сам да си ги смениш. Сваляш корите, отлепваш старата тапицерия, почистваш повърхността, лепиш новата, чакаш да изсъхне и монтираш обратно корите. Само гледай да натискаш равномерно, с нещо по-широко да не останат вдлъбнатини от пръстите ти! Но е по-добре да ги дадеш на тапицер. Все пак има повече опит, а и разполага с различни материали, от които да си избереш.
- balduin
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 19.05.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: Рено Клио
- Мечтае да кара: Рено Клио
- Детайли за колата: 1.4/98hp
Тук в Бургас бях питал един тапицер, ми каза по 20 лв за кора, било сложно защото лепилото се пръскало с пистолет и ставало бавно? Днес видях едно Е36, претпицирано цялото с бяла кожа, някъде в Стара Загора ги правели, някой знае ли нещо?!
Току що оправях този проблем на моята кола защото като я изпрах и се отлепи плата и на моите кори.
Можеш и сам да го направиш.
При мен се получи по сложно защото не намерих същия плат като този на колата и реших въпроса по друг начин. Свалих корите, отлепих стария плат, който отдолу е с един слой дунапрен около милиметър дебел, изпрах плата и махнах дунапрена от кората и от плата. След това залепих отново плата с едно лепило което се продава в кутии за боя и е много подобно на едновремешното прома.
Лепилото го нанасях с обикновена чвека за боя и изчаквах около 40-50 секунди да поизсъхне малко преди да лепна плата за да не пропие през него.
Лепенето на стария плат обаче е доста по-трудно отколкото да лепиш нов защото трябва да паснеш отворите които са си изрязани а плата е поразтегнат от времето и повярвай ми това е най трудната част. Ако си намериш нов плат който да ти пасне на тапицерията ще е много по лесно защото просто го лепиш и после режеш отворите.
Първата кора ми отне около 2 часа за да я направя а следващите по около 40 минути, така че трябва да имаш добри нерви.
И още веднъж да предупредя внимавай с лепилото да не пропие през плата че работата ти е на вятъра тогава.
Можеш и сам да го направиш.
При мен се получи по сложно защото не намерих същия плат като този на колата и реших въпроса по друг начин. Свалих корите, отлепих стария плат, който отдолу е с един слой дунапрен около милиметър дебел, изпрах плата и махнах дунапрена от кората и от плата. След това залепих отново плата с едно лепило което се продава в кутии за боя и е много подобно на едновремешното прома.
Лепилото го нанасях с обикновена чвека за боя и изчаквах около 40-50 секунди да поизсъхне малко преди да лепна плата за да не пропие през него.
Лепенето на стария плат обаче е доста по-трудно отколкото да лепиш нов защото трябва да паснеш отворите които са си изрязани а плата е поразтегнат от времето и повярвай ми това е най трудната част. Ако си намериш нов плат който да ти пасне на тапицерията ще е много по лесно защото просто го лепиш и после режеш отворите.
Първата кора ми отне около 2 часа за да я направя а следващите по около 40 минути, така че трябва да имаш добри нерви.
И още веднъж да предупредя внимавай с лепилото да не пропие през плата че работата ти е на вятъра тогава.
balduin написа:Тук в Бургас бях питал един тапицер, ми каза по 20 лв за кора, било сложно защото лепилото се пръскало с пистолет и ставало бавно? Днес видях едно Е36, претпицирано цялото с бяла кожа, някъде в Стара Загора ги правели, някой знае ли нещо?!
А съм от Стара Загора. Преди време си направих тавана и колонките за 110лв или 120 беше (забравих) в изкуствена светло сива кожа - стана страхотно! Направиха ми го в село Богомилово накрая преди разклона за околовръстното в ляво. Попитах го и за тези кори, но ми каза, че имало вероятност пак да се отлепят щото имало много чупки... явно не му се е занимавало. Моите ще ги претапецирам като претапецирам седалките, зада са с един и същ плюш. Ако искаш пробвай сам
можеш да питаш тук "Автотапицерски услуги; Ремонт на седалки,тавани,поставяне на балатум и др.гр.Бургас к/с"Славейков" южно от пл.басейнП Петров"
успех
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
И много ми е интересно как сте си направили подгава така4е да не му се вижда края,понеже кората на която има плат е заработена в останалата 4аст на кората на вратата....
s
PIPERKOV написа:И много ми е интересно как сте си направили подгава така4е да не му се вижда края,понеже кората на която има плат е заработена в останалата 4аст на кората на вратата....
свали си кората и ще видиш, че облицовата част се сваля

- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Доста пъти съм ги гледал моите,но за жалост облицованата 4аст е занитена и залепана за останалата 4аст от кората.6те из4акам достата4но грозно да се разлепи плата,4е да не мога да го гледам и тогава 6те му мисля.Ина4е тавана ми бе6е провиснал,целия си го претапицирах сам и стана доста добре,дори един познат тапицер ме пита на кого съм го давал:)
- balduin
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 19.05.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: Рено Клио
- Мечтае да кара: Рено Клио
- Детайли за колата: 1.4/98hp
Благодаря ви за съветите, моя плат някой се е опитвал да го лепи преди мен защото отдолу си личи кафевия цвят на "прома", така че като го сваля със сигурност ще се слага друг или евентуално някаква кожа. Дунапрена който остава под плата с какво се сваля по-лесно? С кожа някой правил ли е?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Аз ги дадох на тапицер да им сложи кожа, защото плата се беше отлепил доста. После с малко винтчета ги фиксирах пак по местата им и няма проблеми.

- nsbob
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 25.07.2007
- Местоположение: София
- Кара: 318i
С кожа стават супер, мойте бяха много провиснали като си купих колата, и исках да ги претапицирам, поискаха ми майка си и баща си 120 кинта с плат и то мой.
Брат ми купи лепило Прома и еко кожа общо 15 кинта(6 за лепилото(трябват поне 500мл) и 9 за еко кожата 1м по 1,40 стигат), и с майка ми ги претапицираха. Свалиха дунапрена под плата до платмаса с някаква пемза.
Стана за един час за четирите кори. Трудно е да се направи вдлъбнатината под дръжката без да се набръчка кожата, трябва поне двама да го правят от двете страни едновременно за да не се измества плата. Получава се страхотно с кожа но като купуваш в магазина обясни, за какво е за да ти предложат с подходяща подложка на кожата.
С естествена кожа не знам как става но ще ти кажа че повечето тапицерите който работят с нея не използват цяло парче, а го разкрояват, и за вдлъбнатината се използват две зашити едно към друго парчета в необходимата форма.
Дано съм бил полезен.
Брат ми купи лепило Прома и еко кожа общо 15 кинта(6 за лепилото(трябват поне 500мл) и 9 за еко кожата 1м по 1,40 стигат), и с майка ми ги претапицираха. Свалиха дунапрена под плата до платмаса с някаква пемза.
Стана за един час за четирите кори. Трудно е да се направи вдлъбнатината под дръжката без да се набръчка кожата, трябва поне двама да го правят от двете страни едновременно за да не се измества плата. Получава се страхотно с кожа но като купуваш в магазина обясни, за какво е за да ти предложат с подходяща подложка на кожата.
С естествена кожа не знам как става но ще ти кажа че повечето тапицерите който работят с нея не използват цяло парче, а го разкрояват, и за вдлъбнатината се използват две зашити едно към друго парчета в необходимата форма.
Дано съм бил полезен.
- balduin
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 19.05.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: Рено Клио
- Мечтае да кара: Рено Клио
- Детайли за колата: 1.4/98hp
да, благодаря, разбирам че не е лесна работа
Иначе и аз видях с кожа как е с две части, които се напасват. Какво е това пемза? Ще си купя някакво парче плат или кожа и ако не успея ще ги нося на тапицер. Поне ще знам че съм опитал 


- balduin
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 19.05.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: Рено Клио
- Мечтае да кара: Рено Клио
- Детайли за колата: 1.4/98hp
Re: Корите на вратите
Направи ги тапицера със сива кожа по 20 лв на кора за 80лв и 4 те. Извадих ги предварително от голямата кора с поялника като ги награх отзад после като ги сложих пак ги стопих с поялника и станаха като оригинални.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Корите на вратите
Колега, тази тема от 5 години, откъде я изкопа, има теми по въпроса от 2011г.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани