повдигачите се разхлопаха-даите съвет
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
повдигачите се разхлопаха-даите съвет
е 36 318 има ли спасение без да се купуват нови,ако е неизбежно от къде са наи-евтини
- KUPETO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: Планетата ЗЕМЯ
разгледай добре форума много пъти е ставало на въпрос за тези повдигачи и ще ти стане ясно че има много фактори от които зависи дали ще тракът или не,последното нещо което трябва да направиш е да ги смениш
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!
- batDancho
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Кажи малко повече - с какво масло караш, кога е сменяно, отскоро ли хлопат или отдавна, спират ли да хлопат като ти загрее колата то така никой нищо полезно няма да ти каже.
На колко км е колата ?
Малко инфо :
Ако тракат на студен двигател, а като загрее, тракането намалява, задръстени са. Възможни варианти :
1. Слагаш масло 0W40.
2. Пробваш със някоя от добавките за промиване на двигател.
3. Някои колеги споделиха в предни теми, че са решили проблема с МОТУЛ 15 W 50.
Ако на студен двигател не тракат, а като загрее почват, или маслената помпа не дава достатъчно налягане или възвратния клапан на маслото не затваря добре и като стане рядко маслото, не може да поддържа налягане.
Можеш да го пробваш по следния начин :
Изгасяш мотора и веднага даваш на контакт. Колкото по-късно светне лампата за маслото, толкова по-бавно пада налягането, значи клапана е добре и хлабините в двигателя са малки. при мен това време е около 15 секунди.
При мен всички тези варианти не дадоха резултат и се наложи смяната с нови. Цена - 200 лева с работата.
цена на един повдигач в Дару - 38 лева.
На колко км е колата ?
Малко инфо :
Ако тракат на студен двигател, а като загрее, тракането намалява, задръстени са. Възможни варианти :
1. Слагаш масло 0W40.
2. Пробваш със някоя от добавките за промиване на двигател.
3. Някои колеги споделиха в предни теми, че са решили проблема с МОТУЛ 15 W 50.
Ако на студен двигател не тракат, а като загрее почват, или маслената помпа не дава достатъчно налягане или възвратния клапан на маслото не затваря добре и като стане рядко маслото, не може да поддържа налягане.
Можеш да го пробваш по следния начин :
Изгасяш мотора и веднага даваш на контакт. Колкото по-късно светне лампата за маслото, толкова по-бавно пада налягането, значи клапана е добре и хлабините в двигателя са малки. при мен това време е около 15 секунди.
При мен всички тези варианти не дадоха резултат и се наложи смяната с нови. Цена - 200 лева с работата.
цена на един повдигач в Дару - 38 лева.
за повдигачите
по километраж е на 148000.като сменях маслото съм слагал добавка за промиване,но после стана по-лошо,а новото масло е точно мотул 15в50. На студено чукат 15сек. след като запаля и като дам леко газ и спират за момент и после пак наново,а като загрее намалява,но пак не е както трябва...За маслената помпа ми казаха,че може да се регулира налягането т.е врътва се едно винче,вдига се налягането и забравям за повдигачите. Малко ми звучи странно,но все пак да попитам.
- batDancho
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: за повдигачите
ivko написа:За маслената помпа ми казаха,че може да се регулира налягането т.е врътва се едно винче,вдига се налягането и забравям за повдигачите. Малко ми звучи странно,но все пак да попитам.
Така е, вервай ми.
На маслената помпа или на самата магистрала има един клапан, който регулира налягането на маслото в системата. Помпата е изчислена така, че да дава няколко пъти повече масло, отколкото е необходимо за двигателя. Излишното масло излиза през този клапан обратно в картера. В общия случай клапана е сачма с пружинка. Като омекне пружинката, клапана се отваря при по-ниско налягане и оттам пада налягането в цялата система. Като навиеш въпросното винтче, натягаш пружината и оттам се вдига налягането в цялата маслена магистрала.
Не забравяй обаче, че като вдигнеш налягането, де доближаваш го граничните стойности за уплътнения и т.н. Тоест маслото с по-голяма сила ще търси откъде да излезе и ако имаш слабо място в системата . . .
- DJ DEMY BOY
- Потребител
- Мнения: 43
- Регистриран на: 12.12.2003
- Местоположение: гр Свети Влас
И МОЕТО БМВ Е 318 Е 36 М 40 И СИ ТРАКАТ КЛАПАНИТЕ В САМОТО НА4АЛО НА ЗАПАЛВАНЕ НА КОЛАТА СЛЕД КАТО ЗАГРЕЕ МАЛКО СПИРАТ.ПРОБВАХ С КАСТРОЛ ФОРМУЛА 0-40 ДОСТА Е СКЬПИ4КО-4Л-94ЛВ ЕФЕКТ =0 ТРАКАТ СИ АБСОЛУТНО ПО СА6ТИЯ НА4ИН КАКТО С КАСТРОЛ ГТХ МАГНЕТИК 10-40 ТА САМ НА МНЕНИЕ 4Е МАИ 6ТЕ ТРАБВА ДА СЕ СМЕНЯТ ДОКАТО НЕ Е ЗАМИНАЛ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
quixzole написа:С CASTROL RS 0W40 при мен спря тракането.....само веднъж ми се случи за 2-3 сек. ама беше минус 10 градуса, може и повече. Преди бях с МОТУЛ 5W50 /100% синтетика/ все едно барабанист имах под капака
Че ти си с по новия мотор ,не би трябвало да тракат изобщо ,с изключение на студен старт след дълго стоене на колата (дни наред) и за не повече от секунда - две ,докато вдигне налягане маслената помпа
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани