Проблем Парно
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем Парно
Хи,
Сега пак нов проблем. Топлото на парното ми е много слабо на 1, а като усиля вентилатора съвсем студено духа. Какво пак и стана сега.
Вече почвам да се чудя дали не се набутах яко с това БМВ.
Сега пак нов проблем. Топлото на парното ми е много слабо на 1, а като усиля вентилатора съвсем студено духа. Какво пак и стана сега.
Вече почвам да се чудя дали не се набутах яко с това БМВ.
- KUPETO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: Планетата ЗЕМЯ
И като подадеш гас и пак идва,а?
Не се коркай толкова караш кола 92 и то БМВ,това най-вероятно е т.н. въздушна възглавница на охладителната система,и се появява при липса на достатъчно количество антифриз в системата,доливаш и си ТИ,а ако не е от това се тръгва по други тънкости ,но ти виш първо дали това не епричината и после давай нататък 


Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
напълно съм съгласен с купето. доливаш антифриз ако ти е малко, задължително обезвъздушаваш от клапата на радиатора и след това ако не се оправи, разглабяш парното и сменяш филтъра му. но последното е малко вероятно! 90% е някое от първите две !

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
KUPETO написа:И като подадеш гас и пак идва,а?Не се коркай толкова караш кола 92 и то БМВ,това най-вероятно е т.н. въздушна възглавница на охладителната система,и се появява при липса на достатъчно количество антифриз в системата,доливаш и си ТИ,а ако не е от това се тръгва по други тънкости ,но ти виш първо дали това не епричината и после давай нататък
съгласен съм и на мен ми се е случвало ,но ако все пак не е от малкото количество антифриз , значи е термостат 25 лева и пак си ти

- KUPETO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: Планетата ЗЕМЯ
ludiagsm написа:KUPETO написа:И като подадеш гас и пак идва,а?Не се коркай толкова караш кола 92 и то БМВ,това най-вероятно е т.н. въздушна възглавница на охладителната система,и се появява при липса на достатъчно количество антифриз в системата,доливаш и си ТИ,а ако не е от това се тръгва по други тънкости ,но ти виш първо дали това не епричината и после давай нататък
съгласен съм и на мен ми се е случвало ,но ако все пак не е от малкото количество антифриз , значи е термостат 25 лева и пак си ти
то хубаво термостат,но си мисля че поне е ясно за всички че не стои ли на средата значи много неша не са в час

Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Точно той. Това е прослувутото му положение на 1 мм вдясно от средата. Ако не се лъжа май отговаря на 91 или 95 градуса.
- KUPETO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: Планетата ЗЕМЯ
Освен че трябжа да е на средата засечи и за колко време ти загрява(долу-горе)
То пак зазвиси и от външната температура,погледни примерно на 0 градуса,тябва да е между 5-10 минути да се качи на средата при нормално карене 


Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!
- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
А ти не е лошо да спреш с тея изявлениа, че си станал бая досаден...(въздръж се от коментар ако обичаш..мерси предварително!!!) до сега не съм видял един умен пост от тебе...koko_star написа:евала и от мене колеги стра6ни сте спецове.аз не смея да се обадя да не ме наредите пак.ама кви сте гъзета без да я видите разбрахте какво и е на колата
та виж сега много е вероятно да е въздушна възглавница(мисла знаеш как се изкарва въздоха от системата има една врътка на радиатора при напълно загрял двигател я отвърташ внимателно и по-малко и въздоха излиза), виж до къде ти загрява ако е на средата това е нормалното(малко след средата по-горе са ти го написали е нормално)ако не загрява то е ясно термостатче, не казваш да не си го карал с вода и нали знаеш какво се получава....Замисли се да не се е получило запушване в системата има логика като дадеш гас водната помпа върти повече водата и духа топло:



- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани