Нещо странно, обороти + клима
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Нещо странно, обороти + клима
Поразрових се в раздела, ма друг да се оплаква от подобно нещо не видях... значи какъв е проблема:
Когато съм пуснал -троника и съм с няква ниска скорост и изключа от предавката оборотите падат, но вместо да слезнат на около 700 се "сгромолясват" още малко до към 500 и чувам как двигателя "предрусва" малко на зор и си връща оборотите на около 700-750.. не го прави винаги, но примерно 6-7 от 10 пъти... странното е, че когато съм на изключена клима пак го прави чат-пат, но много по-рядко... 2-3 пъти забелязах някакъв "люлеещ" ефект на оборотите.... падат на 500-550 и после се "люлеят" между 500 и 750 докато не се уравновесят на 750.... "полюшват" се около 2, макс 3 пъти и се стабилизират...
Никога не ми се е случвало да гасне, просто пропада до към 500 RPM и после се връща на 700-750... смених каналните ремъци, както и ролката на компресора... тая на алтернатора ми присвирваше по едно време, ма след смяна на ремъка престана...
Преди да почне да ми го прави с климата не се беше случвало да го прави когато е спрян -троника, но след това започна и в този случай...
Някви идеи? Стъпково моторче?
Когато съм пуснал -троника и съм с няква ниска скорост и изключа от предавката оборотите падат, но вместо да слезнат на около 700 се "сгромолясват" още малко до към 500 и чувам как двигателя "предрусва" малко на зор и си връща оборотите на около 700-750.. не го прави винаги, но примерно 6-7 от 10 пъти... странното е, че когато съм на изключена клима пак го прави чат-пат, но много по-рядко... 2-3 пъти забелязах някакъв "люлеещ" ефект на оборотите.... падат на 500-550 и после се "люлеят" между 500 и 750 докато не се уравновесят на 750.... "полюшват" се около 2, макс 3 пъти и се стабилизират...
Никога не ми се е случвало да гасне, просто пропада до към 500 RPM и после се връща на 700-750... смених каналните ремъци, както и ролката на компресора... тая на алтернатора ми присвирваше по едно време, ма след смяна на ремъка престана...
Преди да почне да ми го прави с климата не се беше случвало да го прави когато е спрян -троника, но след това започна и в този случай...
Някви идеи? Стъпково моторче?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Stanchev написа:или моторче или леко дърпа въздух от некъде.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Stanchev написа:или моторче или леко дърпа въздух от некъде.
Т'ва с въздуха.... кво точно имаш в предвид?

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Провери си уребреното гуфре от дебитомера дали е здраво, виж отдолу, отзад за напуквания/скъсвания.
Само когато колата е студена ли прави така ? Мойта сега е със скъсано такова, но като загрее пак си държи стабилно оборотите. Ако не е то, както казаха преди това стъпково моторче най-вероятно.
Само когато колата е студена ли прави така ? Мойта сега е със скъсано такова, но като загрее пак си държи стабилно оборотите. Ако не е то, както казаха преди това стъпково моторче най-вероятно.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
след дебитомера или некой вакуум. всъщност като се замисля това претрисане може да е от зацапани дюзи
абе почвай от най-лесното преглед на всички маркучлета, чистене на машинката и тогава ше му мислим.

абе почвай от най-лесното преглед на всички маркучлета, чистене на машинката и тогава ше му мислим.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
За температура не съм гледал.... но сигура го прави и когато е загряла... ма си го прави когато иска т.е. пропаднат сега, на следващото изключване всичко е ОК.... след това може да не пропаднат още 2-3 пъти, но след това пак ги "изпуска" до 500... и така.... избирателно... същото е и при изключена клима, но МНОГО по-рядко....
Тия дни ше ходя на профилактична диагностика при моите хора и ше видим кво ше кажат...
че и чувам някво "присвирване" (не е тропане, не е стържене) отзад в ляво, особено като се "търкалям" по паветата...
Тия дни ше ходя на профилактична диагностика при моите хора и ше видим кво ше кажат...

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Значи на моята съм забелязал откакто я имам, като я запаля студена и си държи оборотите супер. Когато е загряла и е поседяла известно време и я запаля понякога като изключа от скорост по инерция и ми залюлява оборотите до към 600 примерно. След някоя друга минута каране спира да го прави. При пуснати фарове и клима дори ми се е случвало да отиват и по-надолу до към 500 може би, но никога не е угасвала. В началото ходих по майстори, чистих стъпково моторче 100 пъти даже единия твърдеше че нещо от колекторите засмуквала въздух май ама после като му я оставих да я оправя и каза че си работела супер и нямало никакъв проблем. Диагностики колкото пъти съм правил не показват никакви грешки и отклонения и вече съм свикнал с това поведение и не му обръщам внимание. Един ми беше казал че имало спукване на корпуса на стъпковото моторче ама нямало нужда да го сменям щото си работело супер. Аве пълна трагедия е с тия майстори ще ме извиняват четящите такива
Аз все пак си мисля че е от стъпковото моторче но не ми се дават 350лв засега.
Ако намериш какъв ти е проблема пиши какво е било

Ако намериш какъв ти е проблема пиши какво е било

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Е работи си супер, ма не може да удържи едни обороти да не пропадат... т'ва не ме дразни толкова, колкото притрисането на двигателя... особено като е с пусната клима го усещам на скоростния лост даже как предрусва от зор...
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Егати тъпата работа.... преди малко се прибирам и като на витамина положението - като беше студена и придърпваше в ниски обороти (без клима), но като загря не го правеше.... ае ква е тая работа.... 

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Е да, ама друг път и на загряла кола пак го прави... особено с пусната клима.... ше се ходи на сервиз и ше се види за кво иде реч.... няма да мирна докат не стане... 

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
А, прекалено много ме "яде" отвътре, че нещо по BMW-то ми не е наред, че да го оставя така... от понеделник съм отпуска и ше се ходи по майстори за едно-две-три неща...
и това с тях...
P.S. Някой знае ли тия "врътките" на фаровете съответно за късите и дългите ли са или едното е за нагоре-надолу, а другото наляво-надясно?


P.S. Някой знае ли тия "врътките" на фаровете съответно за късите и дългите ли са или едното е за нагоре-надолу, а другото наляво-надясно?
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани