Проблем? Бучене отзад.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Проблем? Бучене отзад.
Остава ми само да ви се извиня, че в хубавите теми само си чета, а като напиша нещо все е за проблеми, но се надявам на вашата помощ.
Та, моята бима(318и М43 95/96) като се подвижи малко повече с малко по - висока скорост и започва отзад едно монотонно бучене.
Висока тоналност бучене е, но не е вой и като че ли имам впечатленията и за някаква минимална съпътстваща вибрация(може и да греша).
Неприятен шум. Няма страничини ефекти. Много дразнещ на дълго пътуване обаче. Имам впечатления да има връзка с подаването на газ и с пускането на свободна скорост, но не съвсем правопорпорционална.
Шумът ми е сигурен като дигна ок. 100 км. И по - надолу се появява, но по - рядко. Като се е появил веднъж обаче и на около 60 прави опити да се задържи.
Като натисна съединителят до долу шумът изчезва обаче - ако това има някакво значение. Поне елиминира гумите.
Хич си нямам идея какво е и ми е много притеснено, щото е още новичка при мен и аз като един калпав шофьор се старая да я компенсирам поне с добра поддръжка и все се надявам да поживее малко повече.
Сменял съм и маслата. вкл. това на скоростната кутия и всички филтри.
Според километраж, сервизни документи, а уж и според ел диагностиката е на под 110 000 км.
Общото състояние й беше добро, леко мацано на скоростната кутия, на диференциала беше сушинка и не видяхме петна, но май не сме проверявали маслото на дифа, т.е. дали сушинката не е глобална...
Предстои да я качваме на оглед на ходова част. Ще се гледат тампони и т.н.Но момчетата, които ще я гледат, са добри автомайстори, но не са специалисти по БМВ-тата. Затова моля и за вашите препоръки. Все храня надеждата да е някой тампон или резонанс, но май не е това. Много ми е притеснено да не съм купил кола с износен диф... Нямаше как да го пробвам - всякакви тестове и лудости правихме, но това си го показва чак след каране, а когато я купих, беше кола без номера....
Не е за пропускане и това: аз съм нов шофьор, технически индианец, може и да не е точно това, което чувам и откъдето го чувам.
Въпроси:
1. Нормално ли е това положение? Шумни ли са си тези коли отзад или се сблъсквам с технически проблем?
2. Към какво да насоча хората и за какво да следим; какви мерки да предприема, да подменям ли масло на дифа и откъде?
3. Ако приемем хипотезата, която ми даде всеки от вас за вярна, колко смятате, че ще ми излезе ремонта? Разбира се, около колко.
4. Доколко би бил спешен ремонта? Щото бях замислил друг, но ако този е по - спешен, ще трябва да сменим тактиката...
5. What's the worst, that could happen? Какво може да се получи при забавяне на ремонта в най- лошия случай? Да ми блокират колелата при движение ли, какво?
Приемам всякакви препоръки...
Та, моята бима(318и М43 95/96) като се подвижи малко повече с малко по - висока скорост и започва отзад едно монотонно бучене.
Висока тоналност бучене е, но не е вой и като че ли имам впечатленията и за някаква минимална съпътстваща вибрация(може и да греша).
Неприятен шум. Няма страничини ефекти. Много дразнещ на дълго пътуване обаче. Имам впечатления да има връзка с подаването на газ и с пускането на свободна скорост, но не съвсем правопорпорционална.
Шумът ми е сигурен като дигна ок. 100 км. И по - надолу се появява, но по - рядко. Като се е появил веднъж обаче и на около 60 прави опити да се задържи.
Като натисна съединителят до долу шумът изчезва обаче - ако това има някакво значение. Поне елиминира гумите.
Хич си нямам идея какво е и ми е много притеснено, щото е още новичка при мен и аз като един калпав шофьор се старая да я компенсирам поне с добра поддръжка и все се надявам да поживее малко повече.
Сменял съм и маслата. вкл. това на скоростната кутия и всички филтри.
Според километраж, сервизни документи, а уж и според ел диагностиката е на под 110 000 км.
Общото състояние й беше добро, леко мацано на скоростната кутия, на диференциала беше сушинка и не видяхме петна, но май не сме проверявали маслото на дифа, т.е. дали сушинката не е глобална...
Предстои да я качваме на оглед на ходова част. Ще се гледат тампони и т.н.Но момчетата, които ще я гледат, са добри автомайстори, но не са специалисти по БМВ-тата. Затова моля и за вашите препоръки. Все храня надеждата да е някой тампон или резонанс, но май не е това. Много ми е притеснено да не съм купил кола с износен диф... Нямаше как да го пробвам - всякакви тестове и лудости правихме, но това си го показва чак след каране, а когато я купих, беше кола без номера....
Не е за пропускане и това: аз съм нов шофьор, технически индианец, може и да не е точно това, което чувам и откъдето го чувам.
Въпроси:
1. Нормално ли е това положение? Шумни ли са си тези коли отзад или се сблъсквам с технически проблем?
2. Към какво да насоча хората и за какво да следим; какви мерки да предприема, да подменям ли масло на дифа и откъде?
3. Ако приемем хипотезата, която ми даде всеки от вас за вярна, колко смятате, че ще ми излезе ремонта? Разбира се, около колко.
4. Доколко би бил спешен ремонта? Щото бях замислил друг, но ако този е по - спешен, ще трябва да сменим тактиката...
5. What's the worst, that could happen? Какво може да се получи при забавяне на ремонта в най- лошия случай? Да ми блокират колелата при движение ли, какво?
Приемам всякакви препоръки...
- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
И аз имах същия проблем със стария ми диференциал-след 120 се чува яко бучене, а при по-ниска скорост , като се отпусе газта, вие...След смяната виенето изчезна, но и сега го има бученето, само че е доста по-тихо..Даже си мисля, че не е ненормално да го има...ама нека някой, който знае със сигурност, да каже
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Аха. И моите съмнения са такива...
Какво масло се слага на такъв диференциал?
Как мога да тествам проблема за по - точна диагностика? Как да разбера дали е износен, дали е "дал фира" или просто и е малко шумен? Виене сякаш няма....
И най - вече: отново - докъде мога да докарам с такъв проблем?
ПП. Mangini, тъкмо си ми "на мушка", колко ти излезе подмяната на дифа и само заради звука ли го направи?
Какво масло се слага на такъв диференциал?
Как мога да тествам проблема за по - точна диагностика? Как да разбера дали е износен, дали е "дал фира" или просто и е малко шумен? Виене сякаш няма....
И най - вече: отново - докъде мога да докарам с такъв проблем?
ПП. Mangini, тъкмо си ми "на мушка", колко ти излезе подмяната на дифа и само заради звука ли го направи?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Може да диф,а може да е лагер в скоростната кутия.Ако е диф,вие и
при подаване на газ,и при инерция.Ако е лагер на първичния вал в скоростите,
вие когато се подава газ,но когато съединителя се натисне,спира
да вие.Има една разлика обаче.Ако вият скоростите,го правят и когато
колата е на място и на изключена предавка,а дифа вие само в движение
Ако е диф,може да се пробва със смяна на маслото и добавка на STP
за дифове и скорости.Вероятността да се оправи е малка,но може да се опита.
Ако се наложи смяна,дифове втора употреба вървят от 150 до 300 лв.
според това от къде го купуваш(от форума се намират по-евтино
).
при подаване на газ,и при инерция.Ако е лагер на първичния вал в скоростите,
вие когато се подава газ,но когато съединителя се натисне,спира
да вие.Има една разлика обаче.Ако вият скоростите,го правят и когато
колата е на място и на изключена предавка,а дифа вие само в движение

Ако е диф,може да се пробва със смяна на маслото и добавка на STP
за дифове и скорости.Вероятността да се оправи е малка,но може да се опита.
Ако се наложи смяна,дифове втора употреба вървят от 150 до 300 лв.
според това от къде го купуваш(от форума се намират по-евтино

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Благодаря, bmwdriver.
На място не бучи. Поне не съм го хващал досега. Всъщност и като намаля скоростта замира.
Хм, странно е това , което ми говориш... При натискане на съединителя спира. Има по един симптом и за диф, и за скоростна кутия, и по един не й стига за да е точно едното от тях....
Защо всички ми говорите за смяна обаче?
Не подлежи ли на ремонт това чудо?
Аз още храня еретичната идея че просто няма или има ужасно масло. Кой знае по каква причина.
И какво всъщност рискувам, ако карам така? Никой не иска да ми каже...
На място не бучи. Поне не съм го хващал досега. Всъщност и като намаля скоростта замира.
Хм, странно е това , което ми говориш... При натискане на съединителя спира. Има по един симптом и за диф, и за скоростна кутия, и по един не й стига за да е точно едното от тях....
Защо всички ми говорите за смяна обаче?
Не подлежи ли на ремонт това чудо?
Аз още храня еретичната идея че просто няма или има ужасно масло. Кой знае по каква причина.
И какво всъщност рискувам, ако карам така? Никой не иска да ми каже...
Ами ако е от дифа, мисля, че не е проблем да се кара така-диференциалът като цяло е доста здрав елемент от колата. Значи моя стар диф си виеше и бучеше в продължение на повече от година, до момента, в който просто реших да го сменя, т.е., сигурно щеше да издържи още дълго. А иначе колата я карам постоянно. Другия диф го взех за 250лв, отворен. И разходите са само за смяна на масло и на самия диференциал.D3BEP написа: И какво всъщност рискувам, ако карам така? Никой не иска да ми каже...
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Хм. След проведено тестово каране момчетата бяха категорични.
Шумовете са два.
- нормален шум на двигателя при високите обороти, който затихва с натискане на съединителя и към който явно ние просто не сме привикнали; той създава и илюзията за вибрации и т.н.
- лагер на главината. Локализираха го отляво със завои и спирачки.
Смятат, че диференциала е пушка...
Ами... ще взема лагер на главината. Ще видим. Пак по - добре от диф...
Дано се оправи. И дано се окаже това. Иначе смятат, че шумът не е чак такава болка и че още много може да изтрае, няма да хвръкнат колелата...
Благодаря на всички отзовали се и поздрави!
.... засега.
Шумовете са два.
- нормален шум на двигателя при високите обороти, който затихва с натискане на съединителя и към който явно ние просто не сме привикнали; той създава и илюзията за вибрации и т.н.
- лагер на главината. Локализираха го отляво със завои и спирачки.
Смятат, че диференциала е пушка...
Ами... ще взема лагер на главината. Ще видим. Пак по - добре от диф...
Дано се оправи. И дано се окаже това. Иначе смятат, че шумът не е чак такава болка и че още много може да изтрае, няма да хвръкнат колелата...
Благодаря на всички отзовали се и поздрави!
.... засега.
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
брато понеже днес ми смениха диференциала
брато понеже днес ми смениха диференциала ще ти кажа нещо от пряк опит - виещ диференциал НЕ се оправя,просто няма да стане - почне ли да вие - край. По добре го смени,но първо отвори пробката на диференциала и на скоростите и погледни дереджето, в който и сервиз да питаш ще ти препоръчат няколко марки+наливни.Сипваш докато прелее. Става за 10 минути и струва от 15 до около 50 лева(в зависимост от цената на маслото) Ако не престане - сори - новичък.Аз моя го купих за 200 лева от познат но е 99 година и е много добър - не се чува нищо! А и дифа е проблемен при е36,особено когато остане на сухо! Старият ми развиваше такава температура че беще стопил датчика на скоростомера и километража,а аз се чудех от какво е
така че виж дали грее и дали мирише на гадно особено като караш на задна - поне така беше при мене. Успех!!! 


- HHH
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 2.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: E90
- Мечтае да кара: самолет
И моята бучи (Е36 М43 '96), само че се чува постоянно, на скорост или не щом е над 50-60 км/ч го чувам бученето и тва е така вече 2000км дано не съм прецакал нещо. Утре имам час в Дару, да кажат какво е и да ми отрежат главата
После ще гледам да постна какъв се е оказал проблема

The Ultimate Driving Machine
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
моя диф на старата ми 320 виеше само на скорост ,като има натоварване върху лагерите .. но от един момент нататък ще почне да вие постоянно .. ремонтирах го при майстори и стана ок ,нови лагери ,после не виеше в продължение на 40к докато продам колата .. малко ме съмнява да е лагер на главината при колегата ,той си вие винаги дори на свободна .
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
На свободна вие, но по - малко. Заради забавянето обаче, струва ми се.
Повече вие а свободна със спирачка.
И то не е точно вой. По - бучащ звук е.
Не знам. И аз се опасявам да не ме качат на черешата с ремонта.
Иначе намерих евтино чарка.
И се успокоявам с това, че ако диф се ремонтира с много зор и може да го отворят и да не разберат какво му е, поне като махнат колелото(а и го въртят преди това) ще могат да установят дали е лагера илии не.
Но човекът беше категоричен.
Повече вие а свободна със спирачка.
И то не е точно вой. По - бучащ звук е.
Не знам. И аз се опасявам да не ме качат на черешата с ремонта.
Иначе намерих евтино чарка.
И се успокоявам с това, че ако диф се ремонтира с много зор и може да го отворят и да не разберат какво му е, поне като махнат колелото(а и го въртят преди това) ще могат да установят дали е лагера илии не.
Но човекът беше категоричен.
- HHH
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 2.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: E90
- Мечтае да кара: самолет
Обещах че като закарам моята на сервиз ще кажа диагнозата за бученето от дифа. Закарах я днес в Дару. Не знаят докато не разглобят, но както винаги са особено любезни - най-добре е нов ама за тая кола не си струва, а разглобяване е много пари и време, които нямам, инъче да съм си търсел на старо диф аре чао дано те изкара до морето
. Така или инъче преположиха, че са лагери.[/quote]

The Ultimate Driving Machine
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани