За отделянето на съединителя

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

За отделянето на съединителя

Мнение от b00st » 06 Юли 2007, 23:29

За 318is става въпрос. Значи проблема е следният. Съединителят уж е сменян, но педала отделя много високо, може би преди да го пусна докрай почти и много ме дразни така. Иначе гасне на 3та като тествам за пребуксуване. Мисля, че все още не е за смяна, но много се нервирам от мястото където отделя, чак като пусна педала почти докрай :evil:

Това май е от помпата, нали? Интересно, защото като го напомпя намясто и като тръгна на 1ва и почва да отделя по-ниско. На един приятел с 318i M40 го карах и отделя ниско, веднага почти като почнеш да пускаш.

И ако е от помпа, може ли да ме насочите за кви пари става въпрос горе долу :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 07 Юли 2007, 10:25

моята e M 40 B18-отделя високо-мисля че не е проблем-а и съединителя е саморегулиращ на Е 36- цата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 07 Юли 2007, 12:18

Помпите са две, една на педала и една долу при съединителя. Погледни дали не ти тече някоя, спирачната течност намалява ли ти? Обикновено проблема е в долната :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.06.2004
Местоположение: София // Пловдив // Москва
Пол: Мъж
Кара: 91 325i E36 // '06 525xi E60 // x5

Мнение от k4.BX-Ghost » 08 Юли 2007, 16:05

Колега и аз като го смених доста време отделяше много високо ...

Ще му мине
==============================
Сделано в СССР

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook