Молба за помощ! СПЕШНО! :(

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Молба за помощ! СПЕШНО! :(

Мнение от Space » 05 Юли 2007, 20:44

Пичове, много го закъсах! Трябва ми жичкаджия спешно за утре, който да ходи по адреси (за колата става въпрос). Съжалявам, че пускам тука темата, ама въпроса е спешен, а тук темата ще я видят повече хора. За София става въпрос. Моля, ви помагайте, че е зле ралтата :roll:

А, проблема е, че не пали (не върти, не е акомулатор). Като тръгна да паля и от кутията с бушоните отпред се чува някакво чегъртане. Може някое реле да се е прецакало, незнам не ги разбирам тия тоци. А, и като тръгна да върта освен шума, на таблото стрелките почват да треперят и лампите умират, едвам блещукат. И часовника се рестартира ...

Моля, ако някой има идея какво може да е и да не знае майстор да споделя плс! Много благодаря предварително!

За Е36 ИС става въпрос, ако има значение.
_!_

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Юли 2007, 21:17

пробвай с друг акумулатор :idea: ;)
обикновенно чука стартера щото тока е слаб ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 05 Юли 2007, 21:19

Stanchev написа:пробвай с друг акумулатор :idea: ;)
обикновенно чука стартера щото тока е слаб ;)


Пробвах, не е това :( . Верно, че едно Туинго ми даде ток, ама колкото и да е все трябва да има колкото да завърти поне :roll:
_!_

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 05 Юли 2007, 21:28

0898659099 - Владо това е човека,звънни му и му обясни за кво става въпрос

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Юли 2007, 21:46

Space написа:
Stanchev написа:пробвай с друг акумулатор :idea: ;)
обикновенно чука стартера щото тока е слаб ;)


Пробвах, не е това :( . Верно, че едно Туинго ми даде ток, ама колкото и да е все трябва да има колкото да завърти поне :roll:

няма да стане с щипки! свали акумулатор и го сложи на мястото на този!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 05 Юли 2007, 22:13

Turboman написа:0898659099 - Владо това е човека,звънни му и му обясни за кво става въпрос


Мерси, много! Утре сутринта ще му звънна! А, той техник ли е, или любител? :roll:

Станчев, сигура ли си? Какво му пречи така да запали? А и тия чегъртания от бушоните ... :confused:
_!_

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Юли 2007, 22:25

Space написа:
Turboman написа:0898659099 - Владо това е човека,звънни му и му обясни за кво става въпрос


Мерси, много! Утре сутринта ще му звънна! А, той техник ли е, или любител? :roll:

Станчев, сигура ли си? Какво му пречи така да запали? А и тия чегъртания от бушоните ... :confused:

ами виж сечението са намия проводник, без обвивката, дължината и сметни колко ток минава през него ;) има и друг вариант да е блокирала втулка на стартера ама много рядко се случва. Пробвай първо с друг акумулатор ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 2.04.2007
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: Е91 320Д
Мечтае да кара: Маруся

Мнение от miropleshiviq » 05 Юли 2007, 22:34

Stanchev написа:
Space написа:
Turboman написа:0898659099 - Владо това е човека,звънни му и му обясни за кво става въпрос


Мерси, много! Утре сутринта ще му звънна! А, той техник ли е, или любител? :roll:

Станчев, сигура ли си? Какво му пречи така да запали? А и тия чегъртания от бушоните ... :confused:

ами виж сечението са намия проводник, без обвивката, дължината и сметни колко ток минава през него ;) има и друг вариант да е блокирала втулка на стартера ама много рядко се случва. Пробвай първо с друг акумулатор ;)

:yes: станчев е прав умрял ти е акумолатора слагай нов

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 06 Юли 2007, 9:19

и аз съм за акумулатора
преди време и на мен ми беше умрял
ама взех нов и после палеше като пушка :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 06 Юли 2007, 10:17

Stanchev написа:пробвай с друг акумулатор :idea: ;)
обикновенно чука стартера щото тока е слаб ;)

Това трябва да е :!: И това туинго с колко дебели кабели ти даде ток? Ако са загряли кабелите нищо не си направил. Преди около седмица имахме същия проблем с един мотор - давам му ток от печката (80А акумолатор) и на тоя пущиняк му чукаше само стартера - двигателя не иска и не иска да се взриви. Оттам купихме нов акумолатор и той си запали като пич :?:
Също така може да вземеш читаф акумолатор от друга кола, сваляш го и го слагаш до твоя. Взимаш щипки връзваш плюса с едната , другата я защипваш за тази щипка дето е на плюса и от двете и страни. После един ключ тип "лула" свързваш двата минуса на акумолаторите и колата ще запали ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 06 Юли 2007, 10:28

Пфуу, в голем филм ме вкарахте! Ако, тва е от акумулатор ще си тегла куршума :mhihi: сега ще пробвам пак. Направо ще свържа другия за да видя, само трябва преди това да намера някой който не е на работа :mhihi: Няма да викам още майстор, че ще стана за смях, ако е акумулатор :mhihi:

Мерси много на всички. Ще пробвам с акумулатора и ще пиша пак какво е станало!

П.С. Кабелите от Туингото не загряха, но ги сложих накрая на клемите на БМВто, че нещо много малко се отваряха и нямаше как да ги защипа!
_!_

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Самоков
Кара: 325 Turbo

Мнение от asi_tulev » 06 Юли 2007, 12:05

С тия кабели нищо не става. Колко пъти съм пробвал на различни коли, все не става. Сваляне на акумулатора му е майката. :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 06 Юли 2007, 12:10

Не знам как пробвате с тия кабели, но на мен ми се е налагало няколко пъти и няма проблеми. Разбира се колата донор трябва да е с работещ мотор и на малко по-високи обороти (примерно 1500-2000), за да може да прехвърли достатъчно ток по кабелите. Ако просто връзвате двата акумулатора нищо няма да стане. Надявам се да съм бил полезен.

П.П. Може да оставите колата 1-2 мин да позареди изтощения акумулатор и тогава да се пробва да върти.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 5.02.2007
Местоположение: Пловдив, София

Мнение от петров777 » 06 Юли 2007, 12:18

Предлагам ти един прост тест на кабелите, за да научиш истината за тях! Откачи клемата на плюса на изправен автомобил, защипи я с щипката на кабела а другата я свържи към плюса на акумулатора ( затваряш веригата за запалване през допълнителния кабел ) и се пробвай да запалиш двигателя. В 90% от случаите - няма да успееш изобщо да завъртиш стартера понеже масово продаваните кабели са пълни боклуци.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 06 Юли 2007, 12:26

M5 написа:Не знам как пробвате с тия кабели, но на мен ми се е налагало няколко пъти и няма проблеми. Разбира се колата донор трябва да е с работещ мотор и на малко по-високи обороти (примерно 1500-2000), за да може да прехвърли достатъчно ток по кабелите. Ако просто връзвате двата акумулатора нищо няма да стане. Надявам се да съм бил полезен.

П.П. Може да оставите колата 1-2 мин да позареди изтощения акумулатор и тогава да се пробва да върти.


E, точно тва правих :) сега чакам един приятел с дизелов джип, ще закача неговия и ще видим какво ще стане. Тия кабели верно може да са някакви куци, макар че до сега, колкото пъти съм провал да паля коли с кабели все е ставало, ама ония кабели заминаха със старата кола .. :roll: След малко всичко ще стане ясно! С тоя акумулатор, ако не стане няма с кой :mhihi: ма ако се окаже той проблема, тва ще е най-странното умиране на акумулатор, което съм виждал някога :twisted:
_!_

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook