Молба за помощ! СПЕШНО! :(
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Молба за помощ! СПЕШНО! :(
Пичове, много го закъсах! Трябва ми жичкаджия спешно за утре, който да ходи по адреси (за колата става въпрос). Съжалявам, че пускам тука темата, ама въпроса е спешен, а тук темата ще я видят повече хора. За София става въпрос. Моля, ви помагайте, че е зле ралтата
А, проблема е, че не пали (не върти, не е акомулатор). Като тръгна да паля и от кутията с бушоните отпред се чува някакво чегъртане. Може някое реле да се е прецакало, незнам не ги разбирам тия тоци. А, и като тръгна да върта освен шума, на таблото стрелките почват да треперят и лампите умират, едвам блещукат. И часовника се рестартира ...
Моля, ако някой има идея какво може да е и да не знае майстор да споделя плс! Много благодаря предварително!
За Е36 ИС става въпрос, ако има значение.

А, проблема е, че не пали (не върти, не е акомулатор). Като тръгна да паля и от кутията с бушоните отпред се чува някакво чегъртане. Може някое реле да се е прецакало, незнам не ги разбирам тия тоци. А, и като тръгна да върта освен шума, на таблото стрелките почват да треперят и лампите умират, едвам блещукат. И часовника се рестартира ...
Моля, ако някой има идея какво може да е и да не знае майстор да споделя плс! Много благодаря предварително!
За Е36 ИС става въпрос, ако има значение.
_!_
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Space написа:Stanchev написа:пробвай с друг акумулатор![]()
![]()
обикновенно чука стартера щото тока е слаб
Пробвах, не е това. Верно, че едно Туинго ми даде ток, ама колкото и да е все трябва да има колкото да завърти поне
няма да стане с щипки! свали акумулатор и го сложи на мястото на този!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Space написа:Turboman написа:0898659099 - Владо това е човека,звънни му и му обясни за кво става въпрос
Мерси, много! Утре сутринта ще му звънна! А, той техник ли е, или любител?![]()
Станчев, сигура ли си? Какво му пречи така да запали? А и тия чегъртания от бушоните ...
ами виж сечението са намия проводник, без обвивката, дължината и сметни колко ток минава през него


- miropleshiviq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 2.04.2007
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320Д
- Мечтае да кара: Маруся
Stanchev написа:Space написа:Turboman написа:0898659099 - Владо това е човека,звънни му и му обясни за кво става въпрос
Мерси, много! Утре сутринта ще му звънна! А, той техник ли е, или любител?![]()
Станчев, сигура ли си? Какво му пречи така да запали? А и тия чегъртания от бушоните ...
ами виж сечението са намия проводник, без обвивката, дължината и сметни колко ток минава през негоима и друг вариант да е блокирала втулка на стартера ама много рядко се случва. Пробвай първо с друг акумулатор

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Stanchev написа:пробвай с друг акумулатор![]()
![]()
обикновенно чука стартера щото тока е слаб
Това трябва да е


Също така може да вземеш читаф акумолатор от друга кола, сваляш го и го слагаш до твоя. Взимаш щипки връзваш плюса с едната , другата я защипваш за тази щипка дето е на плюса и от двете и страни. После един ключ тип "лула" свързваш двата минуса на акумолаторите и колата ще запали

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Пфуу, в голем филм ме вкарахте! Ако, тва е от акумулатор ще си тегла куршума
сега ще пробвам пак. Направо ще свържа другия за да видя, само трябва преди това да намера някой който не е на работа
Няма да викам още майстор, че ще стана за смях, ако е акумулатор
Мерси много на всички. Ще пробвам с акумулатора и ще пиша пак какво е станало!
П.С. Кабелите от Туингото не загряха, но ги сложих накрая на клемите на БМВто, че нещо много малко се отваряха и нямаше как да ги защипа!



Мерси много на всички. Ще пробвам с акумулатора и ще пиша пак какво е станало!
П.С. Кабелите от Туингото не загряха, но ги сложих накрая на клемите на БМВто, че нещо много малко се отваряха и нямаше как да ги защипа!
_!_
- asi_tulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Самоков
- Кара: 325 Turbo
С тия кабели нищо не става. Колко пъти съм пробвал на различни коли, все не става. Сваляне на акумулатора му е майката. 


- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Не знам как пробвате с тия кабели, но на мен ми се е налагало няколко пъти и няма проблеми. Разбира се колата донор трябва да е с работещ мотор и на малко по-високи обороти (примерно 1500-2000), за да може да прехвърли достатъчно ток по кабелите. Ако просто връзвате двата акумулатора нищо няма да стане. Надявам се да съм бил полезен.
П.П. Може да оставите колата 1-2 мин да позареди изтощения акумулатор и тогава да се пробва да върти.
П.П. Може да оставите колата 1-2 мин да позареди изтощения акумулатор и тогава да се пробва да върти.
Предлагам ти един прост тест на кабелите, за да научиш истината за тях! Откачи клемата на плюса на изправен автомобил, защипи я с щипката на кабела а другата я свържи към плюса на акумулатора ( затваряш веригата за запалване през допълнителния кабел ) и се пробвай да запалиш двигателя. В 90% от случаите - няма да успееш изобщо да завъртиш стартера понеже масово продаваните кабели са пълни боклуци.
M5 написа:Не знам как пробвате с тия кабели, но на мен ми се е налагало няколко пъти и няма проблеми. Разбира се колата донор трябва да е с работещ мотор и на малко по-високи обороти (примерно 1500-2000), за да може да прехвърли достатъчно ток по кабелите. Ако просто връзвате двата акумулатора нищо няма да стане. Надявам се да съм бил полезен.
П.П. Може да оставите колата 1-2 мин да позареди изтощения акумулатор и тогава да се пробва да върти.
E, точно тва правих




_!_
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани