ИМАМ ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

ИМАМ ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ

Мнение от Binev_OuT » 03 Юли 2007, 23:19

здр-те зна4и имам 318и 95г.
имам някакъф консуматор които ми дърпа тока от акомулатора.
първо мислех 4е моя акомулатор е заминам оба4е после пробвах о6те 2-а и при загасен и паркиран автомобил те просто падаха и после немога да запаля.
генератора ми зарежда проверих го и съм сигурен на 100%щ
незнам кво става ако някои има някакво обяснение моля да ми каже
мерси много предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 03 Юли 2007, 23:24

неправилно вързана аларма е 1-вото което ми идва на ум. колко е консумацията?


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 03 Юли 2007, 23:33

Като за първо време можеш да си сложиш :ключ маса: и готово.Досадното в случая е че където и да спреш /за по дълго време/ трябва да се занимаваш с нея OFF-ON. Но това е временно докато си оправиш проблема.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 03 Юли 2007, 23:43

Махаш + клемата и закачаш мултицет.Мериш на ампераж,като едната
сонда е на + клемата,а другата на кабела.Ако има консумация,
почваш да вадиш бушоните един по един докато изчезне.След това
гледаш за какво е бушона и почваш да търсиш какво дава късо или
харчи ток ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 04 Юли 2007, 0:04

bmwdriver написа:Махаш + клемата и закачаш мултицет.Мериш на ампераж,като едната
сонда е на + клемата,а другата на кабела.Ако има консумация,
почваш да вадиш бушоните един по един докато изчезне.След това
гледаш за какво е бушона и почваш да търсиш какво дава късо или
харчи ток ;)

:bowdown: :yes: Абсолютно точен и перфектен отговор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 04 Юли 2007, 0:08

На мой приятел в багажника му има една лампичка, която като затвори багажника и не задържаше копчето натиснато и лаппичката си светеше постоянно и на другия ден нямаше ток и така постоянно докато не е открил, че това е проблема. Виж и при теб да не е същото :mhihi:
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 04 Юли 2007, 0:37

Е това е най-честия проблем ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Юли 2007, 0:40

На колега от форума му свети постоянно лампата в жабката ,отказва да я оправим,давам му три дни или го издавам :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 04 Юли 2007, 23:56

ами мерси много не е в багажника прожерих и в жапката не е
гледам 4е имам искубан имобилаизер сигурно 6те е от него 6те видя дали има бу6он и 6те го разкарам мерси много
и ако имам о6те проблеми пак 6те пи6а
4а0 за сега

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 05 Юли 2007, 13:28

Binev_OuT написа:ами мерси много не е в багажника прожерих и в жапката не е
гледам 4е имам искубан имобилаизер сигурно 6те е от него 6те видя дали има бу6он и 6те го разкарам мерси много
и ако имам о6те проблеми пак 6те пи6а
4а0 за сега

И аз се борих със същия проблем 2-е седмици.Никой не можа да ми го реши.Почнах по същия начин:
1.:Алармата и имобилайзера.
2.:Крушката в багажника и кабелите при пантата му.
3.:Крушката в жабката.
4.:Кабелите на вратите.
5.:Вътрешното осветление.
6.:Стартер(окъсени намотки)
И естествено нито едното нито другото :mhihi:.Оказа се бушон No:31 а късото(консуматора)в таблото :shock: .След като жичкаджията ми го оправи започнаха да ми "цъкат" мигачите :mhihi: .А аз до тогава си мислех "яя какви безшумни мигачи си имам..." :mhihi: :mhihi:.Писах за този ми проблем в:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=53641

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 06 Юли 2007, 0:49

ами хора реших си по4ти проблема
оказасе 4е подгряването на задния ми джам работи постоианно
неска му открих релето и го отка4их след няколко дена схе вуря да жи4каджия да ми опраи проблемите в купето 4е по4ти ни6то не работи.
аи 4а0 за сега

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook