Колко често ви сработва виското?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-90

Колко често ви сработва виското?

Мнение от arkadas » 28 Юни 2007, 21:41

Колеги ще ви бъда благодарен ако споделите сега през жегите пък и въобще колко често и кога (градско извънградско) и при каква температура ви сработва виското (силиконовия съединител на перката). Понеже днес смених моя, тъй като стария отдавна беше заминал, ми прави впечатлени, че като карам в града доста често се включва (като стигне средата) и то без да попадам в големи задръствания, като разбира се стрелката не минава средата. Не знам това дали е нормална работа на новото виско и дали да ходя да искам рекламация.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 28 Юни 2007, 22:43

имам я от февруари и до 2 седмици не беше зацепвало колкото и да я ръчкам в софия, но са в яката жега си зацепва честичко еле па с клима , лошото е че като зацепи не мога да изпреваря и трамвай :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 7.08.2005
Местоположение: София

Мнение от balien » 29 Юни 2007, 10:43

А ти как разбираш, че е зацепило ?
Аз принципно като дам газ на място със отворен прозорец и се чува приятния звук на излитащ самолет :mhihi: и това всеки път от как си смених виското. А ако отдолу е прашен пътя вдига и яка пушилка :mhihi: . Затворен ли ми е прозореца нищо не се чува 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 29 Юни 2007, 10:50

balien написа:А ти как разбираш, че е зацепило ?
Аз принципно като дам газ на място със отворен прозорец и се чува приятния звук на излитащ самолет :mhihi: и това всеки път от как си смених виското. А ако отдолу е прашен пътя вдига и яка пушилка :mhihi: . Затворен ли ми е прозореца нищо не се чува 8)


И колко ти струва това удоволствие .. понеже при мене перката се включва и работи винаги, когато работи двигателя... явно е доста старичко... иначе колата не загрява и не минава средата на стрелката и си е добре, но не се знае колко ще издържи още :mhihi:
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София

Мнение от 6kpeka » 29 Юни 2007, 16:09

И все пак как разбираш, че виското е зацепило,
щото ми стана мн интересно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 29 Юни 2007, 16:26

6kpeka написа:И все пак как разбираш, че виското е зацепило,
щото ми стана мн интересно


колата става малко по мудна / поне малката печка, при големите мотори зе знам дали се усеща/ , фучи яко , и като отвориш мотора и погледнеш перката ако някой дава газ требе да се върти с оборотите на мотора, ако не е зацепило се върти лекичко и може да се спре с пръст / не го препоръчвам че ще има джиш / :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 29 Юни 2007, 16:31

[/quote]

перката се включва и работи винаги, когато работи двигателя... явно е доста старичко... [/quote]

ако не е зацепило перката пак си се върти полечка , но като даваш газ тя не требе да променя оборотите си

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 29 Юни 2007, 16:32

[/quote]

перката се включва и работи винаги, когато работи двигателя... явно е доста старичко... [/quote]

ако не е зацепило перката пак си се върти полечка , но като даваш газ тя не требе да променя оборотите си

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 29 Юни 2007, 19:12

Ако перката не променяше оборотите си като подаваш газ, независимо дали е зацепено виското или не, БМВ щяха да са измислили перпето мобиле и щяха да са купили и тойота сигурно :mhihi: :mhihi: :mhihi:
We love you Ronnie!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 29 Юни 2007, 20:08

Exy написа:Ако перката не променяше оборотите си като подаваш газ, независимо дали е зацепено виското или не, БМВ щяха да са измислили перпето мобиле и щяха да са купили и тойота сигурно :mhihi: :mhihi: :mhihi:


е хитър си баце

п.с. знаеш ли от каде се отваря капака :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 29 Юни 2007, 21:45

виското трябва да е зацепило веднага щом загрее двигателя
ако не е зацепило, лошо
пробвай да изкачиш Пампорово от Смолян с калпаво виско и ще видиш че колата ти не е в ред
ако нямаш климатик може и въобще да не ти потрябва, но в тези жеги е хубаво да работи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 29 Юни 2007, 21:58

Мойто не сработва, пускам парното :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 02 Юли 2007, 18:28

nandrolon написа:
Exy написа:Ако перката не променяше оборотите си като подаваш газ, независимо дали е зацепено виското или не, БМВ щяха да са измислили перпето мобиле и щяха да са купили и тойота сигурно :mhihi: :mhihi: :mhihi:


е хитър си баце

п.с. знаеш ли от каде се отваря капака :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Ти ако знаеш от къде се отваря, обясни тогава каква ще е тая връзка м/у оста и перката, при която оста ще мени обороти а перката няма. Може да се променят много по-слабо, в сравнение с когато виското е зацепено, но няма как да не се променят.
We love you Ronnie!

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 2.07.2007

.

Мнение от viperecords » 02 Юли 2007, 18:35

Колеги виското как трябва да включи от веднаж или постепенно да се усилват оборотите на перката
на моята кола мисля че като загррее и тогава зацепва отведнаж и се чува много як звук като на ободена мечка или по скоро на излитащ самолет но все пак кажете така ли е и при вас

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 02 Юли 2007, 19:16

Виското започва да се върти с включването на двигателя. И се върти в съответсвие с оборотите на двигателя. "Зацепването" означава изравняване на оборотите на въртене на перката с тези на двигателя ( на коляновия вал). Колкото повече се повишава температурата на въздуха от радиатора, толкова повече се увеличават оборотите на перката и се доближават до оборотите на коляновия вал.
Изправността се проверява с вестник, като го допреш до перката при работещ двигател с не много силен увеличаващ се натиск. При загрял двигател не трябва да спира - иначе е за нов!
Изображение
ИзображениеИзображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook