Колко често ви сработва виското?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Колко често ви сработва виското?
Колеги ще ви бъда благодарен ако споделите сега през жегите пък и въобще колко често и кога (градско извънградско) и при каква температура ви сработва виското (силиконовия съединител на перката). Понеже днес смених моя, тъй като стария отдавна беше заминал, ми прави впечатлени, че като карам в града доста често се включва (като стигне средата) и то без да попадам в големи задръствания, като разбира се стрелката не минава средата. Не знам това дали е нормална работа на новото виско и дали да ходя да искам рекламация.
- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
balien написа:А ти как разбираш, че е зацепило ?
Аз принципно като дам газ на място със отворен прозорец и се чува приятния звук на излитащ самолети това всеки път от как си смених виското. А ако отдолу е прашен пътя вдига и яка пушилка
. Затворен ли ми е прозореца нищо не се чува
И колко ти струва това удоволствие .. понеже при мене перката се включва и работи винаги, когато работи двигателя... явно е доста старичко... иначе колата не загрява и не минава средата на стрелката и си е добре, но не се знае колко ще издържи още

GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC
6kpeka написа:И все пак как разбираш, че виското е зацепило,
щото ми стана мн интересно
колата става малко по мудна / поне малката печка, при големите мотори зе знам дали се усеща/ , фучи яко , и като отвориш мотора и погледнеш перката ако някой дава газ требе да се върти с оборотите на мотора, ако не е зацепило се върти лекичко и може да се спре с пръст / не го препоръчвам че ще има джиш /



- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
nandrolon написа:Exy написа:Ако перката не променяше оборотите си като подаваш газ, независимо дали е зацепено виското или не, БМВ щяха да са измислили перпето мобиле и щяха да са купили и тойота сигурно![]()
![]()
е хитър си баце
п.с. знаеш ли от каде се отваря капака![]()
![]()
Ти ако знаеш от къде се отваря, обясни тогава каква ще е тая връзка м/у оста и перката, при която оста ще мени обороти а перката няма. Може да се променят много по-слабо, в сравнение с когато виското е зацепено, но няма как да не се променят.
We love you Ronnie!
- viperecords
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 2.07.2007
.
Колеги виското как трябва да включи от веднаж или постепенно да се усилват оборотите на перката
на моята кола мисля че като загррее и тогава зацепва отведнаж и се чува много як звук като на ободена мечка или по скоро на излитащ самолет но все пак кажете така ли е и при вас
на моята кола мисля че като загррее и тогава зацепва отведнаж и се чува много як звук като на ободена мечка или по скоро на излитащ самолет но все пак кажете така ли е и при вас
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Виското започва да се върти с включването на двигателя. И се върти в съответсвие с оборотите на двигателя. "Зацепването" означава изравняване на оборотите на въртене на перката с тези на двигателя ( на коляновия вал). Колкото повече се повишава температурата на въздуха от радиатора, толкова повече се увеличават оборотите на перката и се доближават до оборотите на коляновия вал.
Изправността се проверява с вестник, като го допреш до перката при работещ двигател с не много силен увеличаващ се натиск. При загрял двигател не трябва да спира - иначе е за нов!
Изправността се проверява с вестник, като го допреш до перката при работещ двигател с не много силен увеличаващ се натиск. При загрял двигател не трябва да спира - иначе е за нов!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани