Не върви

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: София

Не върви

Мнение от Blue&White » 16 Юни 2007, 16:43

Проблема е следния, карам си аз вчера, всичко точно, спирам на Метро и след час се качвам и още преди да съм тръгнал пускам климатика. Потеглям и мъртвороденото(320) се доумъртви още повече(е*аси) :shock: А климатика го пълних тази седмица и си вървеше нормално. Спирам после климатика - същата работа, набирам с календара. Някой да е имал подобен проблем? :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: София

Мнение от Blue&White » 17 Юни 2007, 14:06

Никой ли не е имал подобен проблем? :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 17 Юни 2007, 17:11

Само не разбрах защо 320 да е мъртво родено? :shock:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 17 Юни 2007, 17:46

аз си мислех че мойта 318ТДС- ка върви прилично за 1.7 , но доката напълних с фреон климатика, като го пусна е много зле, газ до долу а оборотите не мърдат , за изпреварване с климатик требе около 5 минути подготовка, на задна 2 пъти ми гасне ... абе страшна работа е тоя компресор.....

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 17 Юни 2007, 18:09

Наистина трябва малко повече да натискаш газта при изпреварване, че да влезнеш в обороти, ма не е чак толкова сериозен товара... сега за малкия tds не мога с точност да кажа, ма примерно мойта почти не се усеща.. не е изобщо, но казвам почти :) единствено при тръгване се усеща леко затормозяване....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 17 Юни 2007, 18:53

За първи път чувам, че фреона има връзка с това колко ти натоварва климата двигателя :shock: Иначе определено на 320 климата не трябва да и се отразява осезаемо ;) Освен върху моята тдс-ка, с която при тръгване(особено под наклон) климата е мъка имам наблюдения и върху ис-ка и неколко 320, които не усещат въобще климата :roll: Търси проблема някъде другаде ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 17 Юни 2007, 19:23

kriso85 написа:За първи път чувам, че фреона има връзка с това колко ти натоварва климата двигателя :shock: ;)


исках да кажа друго - няма фреон - няма климатик, и си мисля че върви доста , има фреон има и климатик и не върви хич малката печка :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: София

Мнение от Blue&White » 17 Юни 2007, 20:33

Знам че климатика товари колата, но като го пуснах онзи ден и я товареше повече от обичайното. А и като го спрях - почти същото, в ниските обороти нема никой и бръмчи като V12 (ама без да върви толко :mhihi: ) А във високите двигателя като че ли тресе повече :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: МЛАДОСТ

Мнение от sin_fen » 17 Юни 2007, 22:07

turbo написа:Само не разбрах защо 320 да е мъртво родено? :shock:


в една друга тема един старши ентусиаст се изказа така.
темата е 320 vs голф 3

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 18 Юни 2007, 19:39

да не отварям нова тема ще ползвам тази на колегата 8)

въпроса ми е следния : имат ли нещо общо виско съеденителя и климатика?

до преди седмица перката за охлаждане си се въртеше с едни и същи обороти винаги, даваш газ оборотите на перката не се променят загрява колата до средата на стрелката , перката пак не си променя оборотите , това докато не оправих климатика сега като загрее и като давам газ перката реве яко и се върти с оборотите на двигателя , реве като V12? :shock: :shock: :shock:
според вас на какво се дължи това?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 18 Юни 2007, 19:57

nandrolon написа:да не отварям нова тема ще ползвам тази на колегата 8)

въпроса ми е следния : имат ли нещо общо виско съеденителя и климатика?

до преди седмица перката за охлаждане си се въртеше с едни и същи обороти винаги, даваш газ оборотите на перката не се променят загрява колата до средата на стрелката , перката пак не си променя оборотите , това докато не оправих климатика сега като загрее и като давам газ перката реве яко и се върти с оборотите на двигателя , реве като V12? :shock: :shock: :shock:
според вас на какво се дължи това?


Нямат нищо общо,просто като пуснеш клима се товари двигателя ,вероятно е да започне да загрява повече ,съответно виското зацепва още по здраво за да реагира на температурата и така... :idea:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 18 Юни 2007, 20:05

явно не съм я товарил толкова преди и сега жеги + клима = позагрял мотор = рев на саранската мечка :mhihi:

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 18 Юни 2007, 22:28

И моята с клима се усеща, че не е като без клима, във вървенето имам предвид.. Особено сега.. оня ден сложих кофти бензин и дори без клима върви сякаш.. на забавен каданс... кофти тръпка..
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 18 Юни 2007, 22:35

Климата + 33 градуса на въздуха доста спъват дори и 20-ка.Но чак пък да се мъчи :roll:
Даже и дрифт с 4 човека успях да хлъзна :mhihi:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 19 Юни 2007, 13:52

Аз, като напълних компероса също много се усеща, когато пусна климата, ама не е болка за умиране. В общи линии усещането е, както каза Хонзик! :confused:
_!_

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook