CCFL Angel Eyes поставяне
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
CCFL Angel Eyes поставяне
Та знам, че има хиляди теми за очичките, но си мисля, че мойта ще е малко по-различна, а и не ми се четат теми по 10 страници, за да разбера дали евентуално има отговор на мойто питане
! Това, което изкопах из търсачката е за сваляне на фара, та в този ред на мисли Ви моля да не ми се карате много и може би да направим една полезна тема за цялостната технология на слагане
!
Аз, което разбрах от прочетеното за свалянето на фаровете е, че трябва да сваля пластмасата над бъбреците и че имало някъв винт под мигача - та ако има още нещо моля да ме осветлите
!
И добре ако/като сваля фара - после какво следва - как се разглабя фара, как се слагат самите очи, как точно да ги вържа към габаритите (в смисъл режа някви кабели ли) и т.н.
!
Абе направо един tutorial (на английски ми звучеше по-добре
) да си/ми направите
!
Мерси предварително
!


Аз, което разбрах от прочетеното за свалянето на фаровете е, че трябва да сваля пластмасата над бъбреците и че имало някъв винт под мигача - та ако има още нещо моля да ме осветлите

И добре ако/като сваля фара - после какво следва - как се разглабя фара, как се слагат самите очи, как точно да ги вържа към габаритите (в смисъл режа някви кабели ли) и т.н.

Абе направо един tutorial (на английски ми звучеше по-добре


Мерси предварително

- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Здравей
Ще започна подред:
1. Сваляш пластмасата над бъбреците.
2. В зависимост коя година ти е колата фаровете са захванати по малко по-различен начин. Ако е 91-92 е по-кофти, защото болтовете на фаровете са захванати за едни пластмасови болтови, които са хванати за купето. Оттам идва проблема, че когато развиваш болтовете на фаровете в повечето случай са клеясали и се развиват заедно с пластмасовите, а оттам почва едно голямо нагласяне на фаровете като ги слагаш, защото пластмасите играят роля и на правилното позициониране на фара. При по-младите баби болтовете са хванати направо за купето и тоя проблем го нямаш. Та имаш 4 или 5 болта на целия фар. Отгоре имаш 2 или 3, които са хванати за гредата в зависимост от фара. Имаш и по един болт вляво и вдясно, които са хванати за купето под фара. Ще ти трябва дълга гидория за тях и ако не е магнитна на накрайника сложи малко изолирбланд, за да може като развиеш болтовете да ги хваща и да ги вадиш, че иначе няма как да бръкнеш и да ги вземеш.
3. Ако нямаш вежди най-добре първо изкарай мигача, за да работиш по-лесно. Той се държи само на една щипка и лесно излиза.
4. Развил си болтовете и фаровете са свободни вече, разкачаш всички букси и го вадиш. Ако обаче имаш вежди, които хващат и мигача трябва да изкараш заедно фара с мигача. Трябва да вземеш някой да ти помага и се натиска ъгъла на маската, на която са бъбреците, за да може да стои малко надолу и тогава докато я държат почвай да вадиш фара. Не много лесно, но ще се научиш.
5. След като си свалил фаровете отгоре и отдолу имат по една метална щипка, която държи предната част със стъклата за задната част. Махаш ги и внимателно с отверката започваш да подпъхваш за да се разделят двете части, защото сигурно уплътнението е залепнало.
6. Вече фара ти е на две части. Трябва да махнеш кръглите стъкла. При ZKW фаровете мисля, че са на щипки само, а при BOSCH са залепени със силикон.
7. За връзването аз попринцип когато слагам режа кабела на габаритите и там ги връзвам, но CCFL не съм слагал и незнам при тях как са кабелите.
Това е от мен, надявам се да съм ти помогнал

1. Сваляш пластмасата над бъбреците.
2. В зависимост коя година ти е колата фаровете са захванати по малко по-различен начин. Ако е 91-92 е по-кофти, защото болтовете на фаровете са захванати за едни пластмасови болтови, които са хванати за купето. Оттам идва проблема, че когато развиваш болтовете на фаровете в повечето случай са клеясали и се развиват заедно с пластмасовите, а оттам почва едно голямо нагласяне на фаровете като ги слагаш, защото пластмасите играят роля и на правилното позициониране на фара. При по-младите баби болтовете са хванати направо за купето и тоя проблем го нямаш. Та имаш 4 или 5 болта на целия фар. Отгоре имаш 2 или 3, които са хванати за гредата в зависимост от фара. Имаш и по един болт вляво и вдясно, които са хванати за купето под фара. Ще ти трябва дълга гидория за тях и ако не е магнитна на накрайника сложи малко изолирбланд, за да може като развиеш болтовете да ги хваща и да ги вадиш, че иначе няма как да бръкнеш и да ги вземеш.
3. Ако нямаш вежди най-добре първо изкарай мигача, за да работиш по-лесно. Той се държи само на една щипка и лесно излиза.
4. Развил си болтовете и фаровете са свободни вече, разкачаш всички букси и го вадиш. Ако обаче имаш вежди, които хващат и мигача трябва да изкараш заедно фара с мигача. Трябва да вземеш някой да ти помага и се натиска ъгъла на маската, на която са бъбреците, за да може да стои малко надолу и тогава докато я държат почвай да вадиш фара. Не много лесно, но ще се научиш.
5. След като си свалил фаровете отгоре и отдолу имат по една метална щипка, която държи предната част със стъклата за задната част. Махаш ги и внимателно с отверката започваш да подпъхваш за да се разделят двете части, защото сигурно уплътнението е залепнало.
6. Вече фара ти е на две части. Трябва да махнеш кръглите стъкла. При ZKW фаровете мисля, че са на щипки само, а при BOSCH са залепени със силикон.
7. За връзването аз попринцип когато слагам режа кабела на габаритите и там ги връзвам, но CCFL не съм слагал и незнам при тях как са кабелите.
Това е от мен, надявам се да съм ти помогнал


- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i





- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
Ох мъка, мъка - единият ринг спря да свети
! Казвам спря щото при пробата си светеше слагам аз фара, сглобявам всичко и хоп - изненада
!
Та въпросът ми е - имаше един колега от форума, който ги правеше - да ми каже колко ще ми струва един ринг да ми направи и да свети бяло - знам, че няма да е същото качество
, но какво да се прави - ще сложа оригиналният на дългите, а този правения на късите - дано не си личи много
!
Или по-малко вероятната възможност - някой да продава 2 или 1 ринг CCFL
?!




Та въпросът ми е - имаше един колега от форума, който ги правеше - да ми каже колко ще ми струва един ринг да ми направи и да свети бяло - знам, че няма да е същото качество


Или по-малко вероятната възможност - някой да продава 2 или 1 ринг CCFL

- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
Значи направо съм се видял в чудо - кръга от трансформатора работи и подава ток - те нали са 2 букси от трансформатора за 2та ринга - включвам здравият ринг и работи и в 2те букси - този не ще в нито едната - откъдето си вадя извода, че е нещо по самия ринг - и почнах да го проверявам - жици, букси всичко си му е ОК и как да е като го извадих от кашона преди 2 часа - обаче не свети
!
Някой знае ли какво да мери баща ми с мултицета, щото нито на здравите, нито на този отчита нещо - а той е наясно с тоците и вика, че като не са включени , пак като мери трябва да му отчита някво съпротивление ли какво там (аз не съм наясно
)! А на къв принцип бачкат тия CCFL - какво свети в кръга - какво може да се преебе - възможно ли е да изгори от 1 пускане - направо ме направи луд тоя ринг
?!


Някой знае ли какво да мери баща ми с мултицета, щото нито на здравите, нито на този отчита нещо - а той е наясно с тоците и вика, че като не са включени , пак като мери трябва да му отчита някво съпротивление ли какво там (аз не съм наясно


- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
А ринговете къде ги постави след капаците на фаровете ли? Питам защото се чудя къде да поставя моите, пред капаците ще светят по-добре пък гледах на оригиналните фарове на бмв са така поставени, но за е36



There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
aboykov написа:А ринговете къде ги постави след капаците на фаровете ли? Питам защото се чудя къде да поставя моите, пред капаците ще светят по-добре пък гледах на оригиналните фарове на бмв са така поставени, но за е36![]()
Лепят ги върху кръглите стъкла..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
Пред лупите се слагат - те лупите ги натискат леко и пасват перфектно, не е нужно да ги лепиш даже - силиконът е излишен
!
Някакви предложения и предположения по моя проблем
?!

Някакви предложения и предположения по моя проблем

- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Maverick_VS написа:Пред лупите се слагат - те лупите ги натискат леко и пасват перфектно, не е нужно да ги лепиш даже - силиконът е излишен!
Някакви предложения и предположения по моя проблем?!
Предполагам че ти е заминал колдкатодният-флуорисцентен елемент
няма кво да мериш като изгори дотук е!Не можеш ли да ги върнеш -рекламация нещо???
НЕВОЛЯТА УЧИ........




- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
Ми аз си ги поръчах от един колега от форума и не искам да се заяждам, защото той с какво е виновен - и той ги поръча отнякъде - не ги прави
!

- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Здравейте колеги, да не пускам нова тема за ангелските очи реших да питам тук, нещо което ми е интересно.
Става дума че има няколко "типа" очи, които светят и в различен отенък.
На първите два снимки ми харесват МНОГО повече
отколкото тези тук:
Та въпроса ми е какви материали се използват за първите, и има ли такива (с този цвят) фаврични, примерно в ето този каталог тук: http://www.bgtuning.com/catalog/index.php?cPath=64_65
Благодаря предварително
Става дума че има няколко "типа" очи, които светят и в различен отенък.
На първите два снимки ми харесват МНОГО повече


отколкото тези тук:

Та въпроса ми е какви материали се използват за първите, и има ли такива (с този цвят) фаврични, примерно в ето този каталог тук: http://www.bgtuning.com/catalog/index.php?cPath=64_65
Благодаря предварително

bmw
- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
Ами за 1та снимка не знам, но за 2рата са CCFL като мойте
! А на третата май са си оригинални фарове с Angel Eyes
! В сайта, който си дал ги продават май само 3ят вариант, който не ти харесва
!



- bmw_e36_fen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 23.01.2007
Кво стана управи ли ги ангелските ? БТВ пробвай да ги размениш конекторите с другите устройства че мойте точно в определен ред проработиха ...
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани