прегрява мама му и прасе!?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

прегрява мама му и прасе!?

Мнение от grayscale » 01 Юни 2007, 9:38

Живо-здраво колегията!
Направо по темата: миналата неделя при кротко каране по "магистрала" Тракия посока София колата нещо се прецака. Взе че взе да прегрява. Това всичко става при скорост 130-140км/ч някъде. Верно че беше и жегаво .Към 30° да е било. Обаче въпроса е следния! Установих че го прави тоя номер само при пуснат климатик. Сега верно е, признавам си, че не съм сменял филтри и т.н. на климатика но ме съмнява много да е от туй . Инак си бачка безпроблемно самия климатик. Нямам забележки!
Дайте сега идея на майстор климатик :) ли да я карам или незнам и аз къде..? От кво може да е туй и как може да се отстрани и прочее?
Айде чакам акъл :) тенкю в аванс !!!
:lol:
инак колицата : Touring 318i m43 '97 - зелена :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 14.02.2005
Местоположение: London, UK
Пол: Мъж

Re: прегрява мама му и прасе!?

Мнение от GUFF » 01 Юни 2007, 9:59

grayscale написа:...Дайте сега идея на майстор климатик :) ли да я карам или незнам и аз къде..? ... инак колицата : Touring 318i m43 '97 - зелена :mhihi:


офф във връзка с това по-горе:
нема да е лошо да кежеш и от кой град си, ако съдим по посоката на пътуване - София ??? за да могат колегите да те упътят към някое сервизче...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Мнение от grayscale » 01 Юни 2007, 10:07

В мегалополиса София се местонахождам аз :)
Ама аз сервизи знам и то доста, ти мани ми май и читав серивиз най-накрая открих ! 8)
Идеята ми беше някой има ли идея или случвало ли му се е, или чувал ли е за такъв вид преграване от климатика и аджеба от какво става и евентуално за какъв майстор е тоя проблем.
Та рекох преди да налазя сервизите да се допитам тука до хората. Нали е затуй тоз форум. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 01 Юни 2007, 10:32

Перката на климатика работи ли и само за да не стане объркване, ти с виско ли си или с електрическа перка за водният радиатор!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Мнение от grayscale » 01 Юни 2007, 10:49

titikaka написа:Перката на климатика работи ли и само за да не стане объркване, ти с виско ли си или с електрическа перка за водният радиатор!!!


titikaka всичко си работи добре. Ел. е перката на радиатора отпред. Климатикът духа достатъчно силно и студено демек работи си пИрфектно, затова и още не съм ходил на профилактика, но и това ще го направя при 1ва възможност...
Брех мама му стара аз затуй я купих таз кола преди няколко месеца, щото старата ми прегряваше (от фабрично недобре оразмерен радиатор!)..та затуй се изнервих да не би да почнат пак зорове със спиране по магистралите и кафета и блеене да чакам да изтива ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 01 Юни 2007, 10:55

Колега ако всичко и е наред ако искаш и само на първа да я караш пак не загрява, не можех да разбера с виско ли си и ли НЕ!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 01 Юни 2007, 11:00

Така, както го описваш прегряването, виждам две причини :

1. Перката на климатика не включва на втора скорост, работи само на първа.

2 - ра и по-вероятна според мен причина,
водната помпа е почнала да си заминава (има окъртени витла вече )
и недава достатъчно дебит при високи обороти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 01 Юни 2007, 11:07

carmanf1 при скоростта,която е написал колегата 130-140км/ч перката на климатика няма за какво да се включва,защото от скоростта температурата на въздуха намалява и фреона така се охлажда сам, перката на климата се вкл. най често в градски условия когато няма необходимото обдухване на радиаторите. Според мен това че загрява колата може да се дължи или на проблем с водната помпа или отпред радиаторите са замърсени с кал,мушички и т.н, а една профилактика на радиаторите няма да е излишна. Мен ме посъветваха да не си продухвам радиаторите на водоструйка или пароструйка щото налягането, което излиза водата може направо да пропука някой радиатор, по добре било да с прави с компресор за въздух

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Мнение от grayscale » 01 Юни 2007, 11:10

Мерси за бързите отговори. Ще взема да сменя аз 1во термостата (+ водна помпа евентуално), че като я купувах зимата един екс-Дару разбирач я закача по некви копютри и умозаключи че термостата отварял рано демек бил незнам си кво южно :) изпълнение. Не че зимата ми е загрявала бавно или ми е правила проблеми ама нейсе : 100лв съм му дал за диагностика ше требе да му вярвам :)

titikaka по-горе писах че виско нямам, и че е ЕЛ. ПЕРКАта на водния радиатор ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от ruvanov » 01 Юни 2007, 11:21

батка, едва ли колата ти загрява само на пуснат климатик, обикновено проблемите могат да се търсят на няколко места, първо виж дали ти включва преката, т.е. да не се е прецакал температурния датчик, второ си провери термостата дали отваря, трето водната помпа често прави проблем и е хубаво да се отвори и да се види, но ако не се установи дефект в някое от тези неща е най-неприятното- крива глава, което води до скъсване на гарнитурата и смесва вода, изгорели газове и масло /зависи каква е дупката в гарнитутара т.т. м/у кои канали/. има тестове с които се проверява за изгорели газове в охладителната течност правят ги в дару кар, но те твърдят, че ефикасността му е 70%. успех с този проблем щото е много шибана история

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Мнение от grayscale » 01 Юни 2007, 11:36

ruvanov написа:батка, едва ли колата ти загрява само на пуснат климатик, обикновено проблемите могат да се търсят на няколко места, първо виж дали ти включва преката, т.е. да не се е прецакал температурния датчик, второ си провери термостата дали отваря, трето водната помпа често прави проблем и е хубаво да се отвори и да се види, но ако не се установи дефект в някое от тези неща е най-неприятното- крива глава, което води до скъсване на гарнитурата и смесва вода, изгорели газове и масло /зависи каква е дупката в гарнитутара т.т. м/у кои канали/. има тестове с които се проверява за изгорели газове в охладителната течност правят ги в дару кар, но те твърдят, че ефикасността му е 70%. успех с този проблем щото е много шибана история


:wtf:

Абе чакай малко 'батка' ти хептен удари гъза у тавана :)
Аз закво питам,па ти де ме прати. Какви криви глави и вода в бензина и прочее :winky:
Аз газов анализ на охладителна течност съм правил още като я купувах и не го и правят само в Дару. Не е от туй. Мисля че е излишно повторно да пиша че загрява само при включен климатик щото явно според тебе не е така.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 01 Юни 2007, 13:28

най-вероятно водна помпа или термостат...сменяй ги и двете и повече да знаеш че няма да отваряш капака...виското не играе роля като тръгне колата..само когато е спряла или ако я пържиш на 2ра и 6300 оборота за бая време...и така ако е читава системата няма да вдигне температурата...за Е34ката се бръкнах около 1100 лв за нов радиатор на нисенс,водна помпа от Мкар и термостат на 88 градуса на бер и даже се чудех дали виското ми работи...пробвах го с включен климатик стоях около 4-5 мин и включи ...като прахосмукачка огромна виеше и под колата смерч! ама като форсирах 2 пъти до 3000 оборота спря виското количката ми беше 6+ от тема охлаждане

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 01 Юни 2007, 15:15

Колега, можеш ли да пробваш дали като пуснеш климатика и ел. перката се включва? Че много странни тея симптоми при тебе. ;)
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 01 Юни 2007, 16:33

би ли уточнил какво е прегрява за теб... не вярвам да говориш за червения сектор... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Мнение от stenli_bmv » 01 Юни 2007, 19:24

из4истете си радиаторите от кал и мухи и продухаите.от неработещ добре радиатор,виското неможе да вклю4и.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook