Охладителна система....фантом
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Охладителна система....фантом
Хай на всички.....
От известно време забелязах че антифриза в охладителната ми система намалява постоянно, доливам към 200 мл на седмица
.Гледах я внимателно по радиатора,тръбопроводите и навсякъде в двигателното отделение но от никаде нищо. Всеки път преди да се кача и слеза я гледам за някоя капка някаде по нея или долу по земята......
Някаква идея???
От известно време забелязах че антифриза в охладителната ми система намалява постоянно, доливам към 200 мл на седмица

Някаква идея???
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
И при мен го има тоя момент..... отзад не пуши..... но нивото лека по лека пада...... чак 200мл на седмица не, ма примерно за 2-3 седмици.... трябва да се види от кво е, че е дебилно...
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Някъде на забутано място лек теч(сълзене),на място не капе ,но като е под налягене и гореща течността се изпарява.. 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- FALKONETTI
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 4.02.2006
- Местоположение: Gabrovo
Пичове страдам от същия проблем - вчера го открих - антифриза ми пада с 200-300, а може и пове4е милилитра на седмица - колата ми е нова на две седмици е, сега я докарах от Германия / не е BMW и вече съжалявам/ и тоя проблем направо ме побърква... а вънка дъжд вси4ко мокро и не мога да открия течове - утре я карам на сервиз..
П.П> сложил съм некоя снимка на проклетията в галерията
П.П> сложил съм некоя снимка на проклетията в галерията
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
споко пич на 524-ката от сяка седмица по литър
и така 7 години така и не разбрахме от къде иде проблема ма си въреше
скоро ще свикнеш с доливането няма ти прави впечатление 



- FALKONETTI
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 4.02.2006
- Местоположение: Gabrovo
...открих нещо специфично при намаляване на антифриза - сутринта го проверявам - карам 100-120км - вечерта отново го гледам - същото ниво, обаче на следващата сутрин нивото е по-ниско и се повтаря същата схема...много странно...
- poweramper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: София
Аз имах подобен проблем, с тази разлика, че понякога виждах и капки по асфалта. Карам я на сервиз да я гледат на канала откъде тече... и не тече (или поне не се вижда). Казаха ми, че сигурно някъде сълзи, но се изпарява и не може да се види.
Накрая все пак се разбра каква е причината. Оказа се, че виновника е казанчето на радиатора. Смених го и оттогава няма проблеми.
Накрая все пак се разбра каква е причината. Оказа се, че виновника е казанчето на радиатора. Смених го и оттогава няма проблеми.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
FALKONETTI написа:...открих нещо специфично при намаляване на антифриза - сутринта го проверявам - карам 100-120км - вечерта отново го гледам - същото ниво, обаче на следващата сутрин нивото е по-ниско и се повтаря същата схема...много странно...
Когато колата е топла нивото е по-високо... нормално е.... сутрин, като е изстинала е ниско.... като позагрее и отново се вдига...

- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Батка моята ис-ка съ6то го праи тоя номер.. сипах и един път на стиден двигател кажи ре4и до горе сле доколо 100 200 км гледам водата си е доло кадето си бе6е.. и се панирах както ти долях и пак около 200 мл и след извесно време пак си доиде на средата тъи като прегледах си4ко на сякаде и няма6е грам те4 я остаих така да видя дали 6те падне на 0 но уви от както сам я купил не сам и доливал антифриз
и не е нивото не е мръднало така 4е не вярвам твоята да е по разли4на пробваи тая схема
бтв там кадето налива6 антифриза се води раз6ирителен съд и е нормално нивото да е ниско... а и о6те не6то аз проверявам дали си4ко е ок като стисна мърку4а които влиза в радятора като е отворена капа4ката от ляво има ена малко дуп4ица и като стиснес марку4а трябва да излиза вода тогава радиоатора е пълен до горе ! Не се бъркаи с раз6ирителния съд 



- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
BMWm5 написа:Батка моята ис-ка съ6то го праи тоя номер.. сипах и един път на стиден двигател кажи ре4и до горе сле доколо 100 200 км гледам водата си е доло кадето си бе6е.. и се панирах както ти долях и пак около 200 мл и след извесно време пак си доиде на средата тъи като прегледах си4ко на сякаде и няма6е грам те4 я остаих така да видя дали 6те падне на 0 но уви от както сам я купил не сам и доливал антифризи не е нивото не е мръднало така 4е не вярвам твоята да е по разли4на пробваи тая схема
бтв там кадето налива6 антифриза се води раз6ирителен съд и е нормално нивото да е ниско... а и о6те не6то аз проверявам дали си4ко е ок като стисна мърку4а които влиза в радятора като е отворена капа4ката от ляво има ена малко дуп4ица и като стиснес марку4а трябва да излиза вода тогава радиоатора е пълен до горе ! Не се бъркаи с раз6ирителния съд
бате ти са ако ни отвориш очите нема кога да е

и аз ше зема да я оставя да видя дали напълно ше избега от тоя съд .. ако остане на ниско ниво може и да си прав че и аз само и доливам и се бега по малко


18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани