Проблем със прегряване 325тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем със прегряване 325тдс
е36 325тдс
Историята:
Имах теч на нафта, не знаех откъде. Качих я на канал, отдолу резервоара мокър. Лонг стори шорт - оказа се капачето на резервоара с маркучите. Смених го, теча изчезна. Появи се обаче друг проблем. Докато търсех откъде тече, я форсирах доста на място, и май почти влезе в червеното. Оттогава нещо й стана и прегрява.
Паля, тръгвам. Температурната стрелка е като секундна. За по-малко от минута е вертикална. Стои така известно време и полека почва да се измества към червеното. Спирам, вдигам капака, пипам маркучите - горния врял, не се пипа, долния - студен. Тутакси в главата изскача - термостата не отваря големия кръг. Да, ама не. Термостата е чисто нов, сменен днес от мен, оригиналише баварише термостатише. Същата история. Никаква промяна.
От какво може да е? Водна помпа? Разхлабени ремъци? Затлачване?
Кажете мнение, да си имам списък с няколко неща да проверявам
Историята:
Имах теч на нафта, не знаех откъде. Качих я на канал, отдолу резервоара мокър. Лонг стори шорт - оказа се капачето на резервоара с маркучите. Смених го, теча изчезна. Появи се обаче друг проблем. Докато търсех откъде тече, я форсирах доста на място, и май почти влезе в червеното. Оттогава нещо й стана и прегрява.
Паля, тръгвам. Температурната стрелка е като секундна. За по-малко от минута е вертикална. Стои така известно време и полека почва да се измества към червеното. Спирам, вдигам капака, пипам маркучите - горния врял, не се пипа, долния - студен. Тутакси в главата изскача - термостата не отваря големия кръг. Да, ама не. Термостата е чисто нов, сменен днес от мен, оригиналише баварише термостатише. Същата история. Никаква промяна.
От какво може да е? Водна помпа? Разхлабени ремъци? Затлачване?
Кажете мнение, да си имам списък с няколко неща да проверявам
Брао бе, голема работа сте
Ако става дума за "...търся еди кво си за разплод..." ще се изкъртите да пишете
(sonny, не се засягай, приятелю, използвах го само за пример)
А като питам за реален проблем, който не ми позволява да си карам бимата кво става? "прочетена 40 пъти". И кво?
Сега треа да ъпвам тема с проблем ли? Е айде ЪП.
А офтопиците седят най-отгоре...


Ако става дума за "...търся еди кво си за разплод..." ще се изкъртите да пишете
(sonny, не се засягай, приятелю, използвах го само за пример)
А като питам за реален проблем, който не ми позволява да си карам бимата кво става? "прочетена 40 пъти". И кво?
Сега треа да ъпвам тема с проблем ли? Е айде ЪП.
А офтопиците седят най-отгоре...


- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Според мен виж водната помпа, ако не е и тя кофти работа, но почти съм сигурен че е от нея!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Главата може да е следствие, но ако си я гасил като стигне червеното едва ли. Ако никога не си си сменял водната помпа, е много вероятно да и се е откъртила турбинката;)

запушен радиатор??? входящия маркуч врял изходящия студен ... ?!
според мене доста вероятно а ако горния е твърд значи помпата фука яко и не е от нея , поне според мен !
п.с. това за главата требе да е последното нещо дето да ти мине през .... главата
тука се носят доста легенди за тея дизели и като стане нещо хоп главата ... е а стига бе да не е от памук?
не видях един пост за бензинов мотор със спукана глава а всеки втори дизел със съмнения за тоя проблем
а не е ли охлаждането едно и също или пък не е ли пак от железо ....

според мене доста вероятно а ако горния е твърд значи помпата фука яко и не е от нея , поне според мен !
п.с. това за главата требе да е последното нещо дето да ти мине през .... главата
тука се носят доста легенди за тея дизели и като стане нещо хоп главата ... е а стига бе да не е от памук?
не видях един пост за бензинов мотор със спукана глава а всеки втори дизел със съмнения за тоя проблем


а не е ли охлаждането едно и също или пък не е ли пак от железо ....



- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Сменяй помпата, промивай системата с водица, зимай хантифриз коцентрат и дест. вода, разреждай чорбата 1:1, сипвай, обезвъздушавай и газ (тъй де НАФТА) до ламарината! 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
М дааааааааа
най вероятно водна помпа
Втора причина виско обаче ако си в движение и е виско няма да е толкова бързо загряването. От виското ще се проявява проблема осезаемо ако работи на място колата.
Така че водна помпа май
щом проблема се е проявил след яко форсиране това е най-вероятно. Да си счупил пластмасовата турбинка измислена от някой луд немски инженер.
най вероятно водна помпа
Втора причина виско обаче ако си в движение и е виско няма да е толкова бързо загряването. От виското ще се проявява проблема осезаемо ако работи на място колата.
Така че водна помпа май

Още подробности - на място колата си работи примерно два часа, без стрелката да помръдне от стрелката. Тръгна ли обаче, започва да се изнася към червеното. Като спра на място, се връща към средата. Това според мен изключва виското като виновник.
Горния маркуч е врял, но не е твърд. Долния си е студен и също не е твърд. Май-май е водна помпа.
А, да, също така няма грам топло от климатроника. Макс нагласена температура, независимо от силата на вентилатора, няма никой. Духа, обаче не е топло.
Тия дни мисля да сваля радиатора, да го промия, продухам и т.н., същата операция с всички маркучи от и към него, нова водна помпа и би трябвало да заспи.
Друг въпрос:
Докато доливах в разширителното казанче, мернах вътре нещо, което ми заприлича на болт, около 10см дълъг. Плацикаше си се вътре.
С пинсети го извадих и се оказа, че не е болт, а някаква тръбичка, с нещо като резба в единия край. На бъркане с пръсти в казанчето напипах точно под гърловината от страната на фаровете една ... хммм ...пишка, (де да го знам как се нарича), която е май със същия размер като тази тръбичка. Не знам дали трябва тя да влиза там или е от друго място.
Може ли някой да провери на неговата кола как е и да ме светне? Също така дали се разглобява казанчето и как, че не намерих нищо.
Горния маркуч е врял, но не е твърд. Долния си е студен и също не е твърд. Май-май е водна помпа.
А, да, също така няма грам топло от климатроника. Макс нагласена температура, независимо от силата на вентилатора, няма никой. Духа, обаче не е топло.
Тия дни мисля да сваля радиатора, да го промия, продухам и т.н., същата операция с всички маркучи от и към него, нова водна помпа и би трябвало да заспи.
Друг въпрос:
Докато доливах в разширителното казанче, мернах вътре нещо, което ми заприлича на болт, около 10см дълъг. Плацикаше си се вътре.
С пинсети го извадих и се оказа, че не е болт, а някаква тръбичка, с нещо като резба в единия край. На бъркане с пръсти в казанчето напипах точно под гърловината от страната на фаровете една ... хммм ...пишка, (де да го знам как се нарича), която е май със същия размер като тази тръбичка. Не знам дали трябва тя да влиза там или е от друго място.
Може ли някой да провери на неговата кола как е и да ме светне? Също така дали се разглобява казанчето и как, че не намерих нищо.
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
това ,че нямаш парно е 100% показателно ,че имаш въздушна възглавница в системата така ,че пробвай първо с обезвъздушаване 

колега сменяй помпата и мисля си готов миналото лято и на мене така се случи на едно нагорнище реших да изпреваря един и доста я изфорсирах от 5 та направо на 3та и след 200 метра започна да загрява веднага спрях и се вьрнах смених помпата и се оправи турбинката превьртяла и на мене ми казваха че имало вьздух тва да не е зил
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Помпата е.Витлото превърта в оста на по-високи обороти и затова загрява в движение.
На място работи на ниски обороти и витлото не превърта или поне превърта по-малко.
На място работи на ниски обороти и витлото не превърта или поне превърта по-малко.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани