Припатква на ниски обороти...Някакви идеи?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: Русе

Припатква на ниски обороти...Някакви идеи?

Мнение от toper78 » 25 Май 2007, 15:26

Здравейте!
Колата е Е36, 320i. Ходих на диагностика и ми казаха - свещи! От вчера съм с 6 нови BOSCH FR 7 LDC+, но проблема остана. Като й подам по-рязко газ на ниски обороти и се чува много неприятно изпаткване, за момент губи мощност. Иначе като си влезе в обороти работи нормално и се наема плавно. На празен ход също не се забелязват смущения. Гледахме я да няма някой спукан маркуч и да смуче въздух, но не се забелязва. някой има ли идеи сега накъде?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 25 Май 2007, 16:47

а лулите на бобините провери ли ги?
при мен беше същия проблем и като ги смених се оправи
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: Русе

Мнение от toper78 » 25 Май 2007, 17:09

Stanchev написа:а лулите на бобините провери ли ги?
при мен беше същия проблем и като ги смених се оправи


Честно казано не съм, защото не знам откъде да почна - бобини, ламбда сонда, дебитомер...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 25 Май 2007, 17:42

правилно си се насочил към запалването за начало ,щом си сменил свещите виж лулите и бобинките,лулите са най често само за почистване( с коресилин например) виж бобините дали искрят на тъмно ,ако искрят имат пробиви и може да се наложи да ги лакираш ,има такъв специален лак.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 25 Май 2007, 18:20

Лулите ако са прокъсани или се ронят в края към който лягат към мотора, т.е. към запалителната свещ са директно за смяна.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: Русе

Мнение от toper78 » 11 Апр 2008, 10:57

Как точно да ги проверя на тъмно?

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 6.08.2007
Местоположение: смолян
Кара: Е46 320d 2003

Мнение от markovsky » 11 Апр 2008, 12:06

сваляш днес капака над мотора койот е на два болта и караш до довечера спокойно и след като се стъмни закарай колата на някое тъмно място и я запали и виж дали някъде от бобините излизат искри или въобще дали замасяват в главата ако видиш и най малката светлинка от отцека с бобините загледай се внимателно и ако видиж пак сваляш бобината и както ти каза колегата по горе или нова или я лакираш аз лично мойте ги смених
If you want to fuck the sky, teach your dick to fly!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 6.08.2007
Местоположение: смолян
Кара: Е46 320d 2003

Мнение от markovsky » 11 Апр 2008, 12:07

а забравих да те питам като са ти правили диагностика не ти ли мериха бобините, защото мойте нямаха пробив навън а вътре и пак правеше така и в бош сервиз ми ги мернаха и ми казаха точно от кои е
If you want to fuck the sky, teach your dick to fly!!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook