Температура на водата и работа на двг. без работещо табло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Температура на водата и работа на двг. без работещо табло
Здравейте,
имам два въпроса
1. Днеска бях си свалил таблото за да сменя една крушка и след като я видях каква е се запътих към Практикер. Наложи се да карам из големите валежи(големите реки и локви). Даже по едно време колата взе да прекъсва за около 10 секунди но се оправи(мисля че е от алтернатора). Когато таблото не беше на място забелязах че на ниски обороти като подам газ дизелачката леко се замисля, по принцип таблото ми отказва от време на време(по точно се рестартира) и гогато не функционира също съм забелязал че го прави този номер. Има ли нещо общо работата на двигателя с таблото ?
2. След като си сложих таблото обратно трябваше да отскоча до автогарата за да прибера жената и като си карах спокойно забелязах че стрелката на температурата за водата е с около 0.5 милиметъра (като погледна точно отсреща) е по надясно(към червеното) а досега винаги си е ковал точно 12 часа. Това знак ли е за някакъв проблем(термостад, водна помпа или нещо друго)? Или предлагате да го наблюдавам още извесно време преди да се вземе някакво решение.
Благодаря предварително
имам два въпроса
1. Днеска бях си свалил таблото за да сменя една крушка и след като я видях каква е се запътих към Практикер. Наложи се да карам из големите валежи(големите реки и локви). Даже по едно време колата взе да прекъсва за около 10 секунди но се оправи(мисля че е от алтернатора). Когато таблото не беше на място забелязах че на ниски обороти като подам газ дизелачката леко се замисля, по принцип таблото ми отказва от време на време(по точно се рестартира) и гогато не функционира също съм забелязал че го прави този номер. Има ли нещо общо работата на двигателя с таблото ?
2. След като си сложих таблото обратно трябваше да отскоча до автогарата за да прибера жената и като си карах спокойно забелязах че стрелката на температурата за водата е с около 0.5 милиметъра (като погледна точно отсреща) е по надясно(към червеното) а досега винаги си е ковал точно 12 часа. Това знак ли е за някакъв проблем(термостад, водна помпа или нещо друго)? Или предлагате да го наблюдавам още извесно време преди да се вземе някакво решение.
Благодаря предварително
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Малка корекция да внеса. Ако има табло на колата, на генератора се подават едни 12 волта и той почва да зарежда още с паленето на мотора, а ако не - се налага да се вдигнат до към 2200 оборота, за да почне да зарежда (говоря за бензинови мотори).
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани