Температура на водата и работа на двг. без работещо табло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Температура на водата и работа на двг. без работещо табло

Мнение от swh_bmw » 21 Май 2007, 4:07

Здравейте,
имам два въпроса
1. Днеска бях си свалил таблото за да сменя една крушка и след като я видях каква е се запътих към Практикер. Наложи се да карам из големите валежи(големите реки и локви). Даже по едно време колата взе да прекъсва за около 10 секунди но се оправи(мисля че е от алтернатора). Когато таблото не беше на място забелязах че на ниски обороти като подам газ дизелачката леко се замисля, по принцип таблото ми отказва от време на време(по точно се рестартира) и гогато не функционира също съм забелязал че го прави този номер. Има ли нещо общо работата на двигателя с таблото ?
2. След като си сложих таблото обратно трябваше да отскоча до автогарата за да прибера жената и като си карах спокойно забелязах че стрелката на температурата за водата е с около 0.5 милиметъра (като погледна точно отсреща) е по надясно(към червеното) а досега винаги си е ковал точно 12 часа. Това знак ли е за някакъв проблем(термостад, водна помпа или нещо друго)? Или предлагате да го наблюдавам още извесно време преди да се вземе някакво решение.
Благодаря предварително

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 21 Май 2007, 21:04

за 2 - сигорно ти се е сторило , за 1 - незнам .. Да ти кажа че и аз съм карал без табло и установих че не зарежда акумулатора през това време ... да имаш едно на ум , на дизелите не знам дали е така обаче съблюдавай ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 21 Май 2007, 21:14

...и установих че не зарежда акумулатора през това време

Мерси колега,
това не го знаех защото я карах около 45~50 мин. с фарове, чистачки, нагревател за задното стъкло и парно, ще го имам едно на ум.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 21 Май 2007, 22:07

Малка корекция да внеса. Ако има табло на колата, на генератора се подават едни 12 волта и той почва да зарежда още с паленето на мотора, а ако не - се налага да се вдигнат до към 2200 оборота, за да почне да зарежда (говоря за бензинови мотори).
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 21 Май 2007, 23:01

Значи това прекъсване в ниските обороти може би заради това съм ги забелязал. Като го форсирам всичко си е нормално.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook