Въпрос?!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
Въпрос?!?
Колеги реших да си преработя изпускателната система.Вариант 1-заменям катализатора със тръба,средно гърне със резонатор и завършвам с крайно гърне.Вариант 2-два резонатора+крайно.Вариант 3-тръба+резонатор+крайно(изпразнено),та мисълта ми е някой правил ли е нещо такова?Аз съм се спрял на вариант 1 но ако имате други идеи или някой е правил нещо моля споделете.Искам да постигна по "агресивен"звук.
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
- sleit_
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525i M54
Pin2 написа:определено 1-вият. Поне аз бих постъпил така, макар че друго направих. Просто изкорубих катализатора
а как се отрази това "изкорубване" на звука и мощността на двигателя? използвам възможността да попитам понеже май караме коли с еднакви двигатели, а аз също се замислям за подобна интервенция.
Определено при мен имаше ефект от към вървене. Не съм я засичал, но други които са правили тази операция казват, че сваля с малко разхода.
Определено след махането на катализатора колата се отпуши и се изфорсирва както си трябва. Преди все едно имаше тапа. Тествал съм на мотора като запуша за малко аспуха и мотора почва да приглъхва и да гасне... На практика това ме накара да го махна. От вътре извадих топка сажди и определено съм доволен. Шума не се промени. Те гърнетата (шумопретъпяващите) са след катализатора.
*изкорубване - с клещи се отваря гърнето където е катализатора, реже се , маха се катал. и после се пеква с оксижен.
Определено след махането на катализатора колата се отпуши и се изфорсирва както си трябва. Преди все едно имаше тапа. Тествал съм на мотора като запуша за малко аспуха и мотора почва да приглъхва и да гасне... На практика това ме накара да го махна. От вътре извадих топка сажди и определено съм доволен. Шума не се промени. Те гърнетата (шумопретъпяващите) са след катализатора.
*изкорубване - с клещи се отваря гърнето където е катализатора, реже се , маха се катал. и после се пеква с оксижен.
- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
Колеги,благодаря за отговорите.Реших да е първия-със тръба вместо катал.но със изпразнено крайно гърне(в гаража се търкаля един поизгорял"Босал"и требе да се опразни
)ако не ми хареса ще търся друго крайно.На другите коли които съм имал,винаги изпразвах катал.(с помоща на 1/2 водопроводна тръба и тесла
)колата наистина се отпушва(или поне усещането е такова)но при мен се получаваха неприятни звуци на кухо под колата и едно подпръцкване "под ск. лост"в купето.Решението е взето и другата седмица я започвам,после ще напиша какъв е резултата.


- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
НЕ ПИПАЙ НИЩО!!! Ти ли си по добър от водещите в областта.Макар че колата си е твоя де.Купуваш РЕМУС или не пипаш Нищо!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани