Обороти и загряване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Обороти и загряване

Мнение от DroW » 17 Май 2007, 4:25

Здравейте колеги,
Карам си вчера в задръстването лека полека от НДК към орлов мост и както си седя кротко гледам стрелката на водата започва лека полека да се покачва от средата и докато стигна орлов мост тя застана на 3/4.Продължавам по евлоги гиоргиев а тя продължава да се покачва лекичко нагоре.Засилих колата на няколко пъти и изклиучих от скорост а тя лека полека почна да се успокоява.Стигнах редута и там на няколко пъти пак я засилих така и стрелката се върна на 1/2.Чудя се нещо да не би да си е заминало или поне как да проверя кое е за смяна докато не е късно.

Тая вечер отивам запалих колата и гледам оборотите са на 600 едва че даже 550.Тръгвам а тя леко прекъсва дадох повече газ и всичко ок.Добре обаче колата стигна до работна температура а оборотите като съм извън скорост в спряло положение на някои светофар си седят на 600.От какво може да е това да знам какво да купувам? :help:

Или поне утре смятам да ходя в дунев мотор спорт кво да им кажа да гледат незнам. :help:
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 17 Май 2007, 8:37

ми явно термостат -> търсачката или направо го тествай. ако даваш газ на място, и започва ад пергрява, значи не отваря. не е скъп, сменяй

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.05.2007

Мнение от CAESAR » 17 Май 2007, 9:14

Привет колега ! Според мен също е възможен проблем с термостата. Препоръчвам ти да провериш и състоянието на водната помпа. Един съвет от мен, без да претендирам че е експертен : охлаждането и поддържането на температурен режим в оптимални граници се постига с НАТОВАРЕН двигател. По този начин водната помпа принудително работи с по-високи обороти и циркулацията на охлаждащата течност е много по-добра, съответно топлоотдаването е оптимално. При движение по инерция, оборотите на водната помпа са минимални и топлоотдаването чрез радиатора е неефективно. Ако греша, сигурен съм че някои колега ще ме поправи :) Успех в решаването на проблема ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 17 Май 2007, 11:19

Според мен да пробваш дали като работи на място ти се включва перката, след като когато си по инерция ти се охлажда а в задръстванията загрява.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 17 Май 2007, 11:51

Както си го описал е Виско Съединителя на перката ;) Явно не зацепва.Щом като я позасилиш истива,значи че термостата е отворил .Иначе няма как да охлаждаш мотора при затворен термостат в движение ;)
Купувай нов Закс 135лв.
Две години го карам вече и няма ядове.
За водната помпа дето е споменал колегата,ако тя сдаде багажа охладителната течност завира в буквалния смисъл и няма апсолютно никъкъв шанс да въздействаш на охлаждането с парното или с каране по инерзия или спускане на скорост без газ(все начини за пинудително охлаждане) ;)


А оборотите ти явно се влиаят от перката нещо .
Има шанс и нещо друго да е но за тях иди на диагностика.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 28 Май 2007, 23:37

Здравейте отново благодаря за съветите ходих в дунев мотор спорт и смених термостата и водната помпа.Смяната ми излезе 55 кинта.Смениха антифриза в радиатора също.Както и да разходих се малко до провинцията извънградско към 500км съм навъртял всичко точно докато не се върнах пак в София и днеска попаднах в едно гигантско задръстване като около 40мин съм карал само 1ва 2ра.По едно време гледам стрелката на 3/4 отишла пак :help: .Пуснах парното да духа на макс горещо и тя се върна обратно.В сервиза ми казаха че най вероятно не бил виско съединителя понеже колата е без климатик при тия с климатиците това било по често срещано аз дори незнам имам ли такъв съединител.Колата е 318и 92ра.Някакви идеи от какво може да бъде тва поредно загряване? :?:
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 29 Май 2007, 0:09

тея в сервиза ли са глупави,ти ли не разбираш?
казаха ти по-горе за виското,я си направи и един газ анализ на охл течност,да си сигурен,че нямаш проблем с гарнитурката(5лв)..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: !

Мнение от Mollov » 29 Май 2007, 0:58

pavlin_e30 написа:тея в сервиза ли са глупави


Позна.... от първия път... явно добре ги разбират нещата...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 22.06.2004
Местоположение: София, България

Мнение от FUNERAL » 29 Май 2007, 11:37

Карам същата кола като твоята и имах същия проблем-виско ! около 150 лв е немско. Има турски за под 100 лв но не ти препоръчвам да взимаш от тях.
Изображение

БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО !!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook