Изтриване на грешки?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Изтриване на грешки?
Да питам разбирачите, може ли да се изтрият грешките натрупани в компа на колата, ако се откачи акумулатора за определено време, свали чипа и въобще някакъв начин без да се ходи в сервиз?

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Тия неща ако ги направиш, най-много да се получат още грешки. Ако си сигурен, че в момента колата ти не прави грешки (незнам как би могъл да си сигурен), не прави нищо, съществуващите грешки се чистят от паметта след 20 до 40 старта на колата. Поне така ми обясни моя диагностик 

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Абе да ти кажа точно тоя въпрос и аз съм го задавал и помня, че ми отговориха така: ако откачиш акумулатора, най-много да се получи нова грешка, че е липсвал акумулатор.
Все едно да си изключиш компа от контакта и да ти изчезнат вирусите, нали?
А и нали ти казах - моята кола я карах сума ти време с повреда, която повреда знам, че отчита грешка, но след отстраняването на повредата продължих да карам, без да ходя на диагностика и когато най-накрая отидох, нямаше нито една грешка, тогава човека ми каза, че от 20 до 40 старта на колата грешките (които вече са отстранени) се затриват от паметта.
Все едно да си изключиш компа от контакта и да ти изчезнат вирусите, нали?

А и нали ти казах - моята кола я карах сума ти време с повреда, която повреда знам, че отчита грешка, но след отстраняването на повредата продължих да карам, без да ходя на диагностика и когато най-накрая отидох, нямаше нито една грешка, тогава човека ми каза, че от 20 до 40 старта на колата грешките (които вече са отстранени) се затриват от паметта.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Ми как.. ако имаш нещо неизправно по колата, се записва грешка в компа. Естествено, ако имаш изпуснал амортисьор примерно, няма да се запише, защото той по никакъв начин не е свързан с компа.
При мен имаше един неизправен датчик на вала, който ми отчиташе грешка, смених го, колата се оправи, с други думи - вече не отчита грешка, но аз като теб си мислех, че грешката е останала в паметта, затова отидох на диагностика, закачиха я и нямаше нито една грешка. Сега разбра ли? Грешките, които са записани в компа са само по електрониката на колата, няма да имаш грешка за ниско налягане в гумите, за липса на течност за чистачки, за изпуснал амортисьор, за неизправен климатик и т.н. Грешките са грешки по електронното управление на двигателя, това е.
При мен имаше един неизправен датчик на вала, който ми отчиташе грешка, смених го, колата се оправи, с други думи - вече не отчита грешка, но аз като теб си мислех, че грешката е останала в паметта, затова отидох на диагностика, закачиха я и нямаше нито една грешка. Сега разбра ли? Грешките, които са записани в компа са само по електрониката на колата, няма да имаш грешка за ниско налягане в гумите, за липса на течност за чистачки, за изпуснал амортисьор, за неизправен климатик и т.н. Грешките са грешки по електронното управление на двигателя, това е.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Да бе пич ясно ми е за какво се записват грешките
Просто се чудя къде се записват физически тези грешки в самия чип или на друго място, щото моя чип е от тези променените уж да върви повече, та мисълта ми е ако си сложа стария дали ще изчезнат и грешките, ако има такива:)
В моя случай си сменях ламбда сондата но сам си я сменях, свалям старата и слагам нова от тези универсалните NGK- NTK всичко беше ок вървеше си като преди, но след известно време колата почна да ми забива нос при ускоряване, не винаги но го прави, знам че може да е от много неща но да почна от някъде. Свещи и горивен филтър са ми нови, съмняваме някоя бобина или горивна помпа, абе всичко може да е... Ще пробвам няколко неща, а и между временно ще си запиша час за диагностика

В моя случай си сменях ламбда сондата но сам си я сменях, свалям старата и слагам нова от тези универсалните NGK- NTK всичко беше ок вървеше си като преди, но след известно време колата почна да ми забива нос при ускоряване, не винаги но го прави, знам че може да е от много неща но да почна от някъде. Свещи и горивен филтър са ми нови, съмняваме някоя бобина или горивна помпа, абе всичко може да е... Ще пробвам няколко неща, а и между временно ще си запиша час за диагностика


- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Andronoff -Ти е написал много точно как седят нещата с грешките. Немогат да се изчистят с откачане на акумулатора. Те са на принципа на флаш памет енерго-независима да помни неизправности и като се закачи да си ги покаже.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани