нулиране сървиса при смяна на масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
нулиране сървиса при смяна на масло
отскоро съм собственик на 318 , 1991 г. може ли някой да ми каже как да си зануля индикацията за маслото, защото си го смених аз?
БЛАГОДАРЯ
БЛАГОДАРЯ

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Всъщност не е точно така, аз днеска ресетнах моя след като пробвах няколко пъти системата описана тук, не ставаше, накрая прочетох DIY-то и резултата беше - успешен.
Ето и как стана при мен
Махаш капачката, завърташ ключа на контакт, взимаш една жичка и свързваш пин 7 и пин 19 за 3-4 секунди - това ресетва Оил сървиса, след което вадиш жичките, ако погледнеш на таблото вече трябва да ти светят зелените, слагаш отново жичките на пин 7 и пин 19 и ги държиш около 13-14 секунти, това рестартира и Инспекшън-а , който ако погледнеш вече трябва също да е изгаснал, сега вече може да изключиш контакта, да си завъртиш капачката и да споделиш дали всичко е ОК
Аз днес го рестартирах успешно..
Истината е че самия ресет става с уред, който премигва , 7 пъти (около 3-4 секунди) за ойл и 23 пъти (не съм сигурен дали беше точно толкова цифрата , но е около 13-14 секунти, за инспекшъна) който се слага на мястото на капачката и има Он - Офф, но за целта ние ползваме жичка
Успех
Ето и как стана при мен
Махаш капачката, завърташ ключа на контакт, взимаш една жичка и свързваш пин 7 и пин 19 за 3-4 секунди - това ресетва Оил сървиса, след което вадиш жичките, ако погледнеш на таблото вече трябва да ти светят зелените, слагаш отново жичките на пин 7 и пин 19 и ги държиш около 13-14 секунти, това рестартира и Инспекшън-а , който ако погледнеш вече трябва също да е изгаснал, сега вече може да изключиш контакта, да си завъртиш капачката и да споделиш дали всичко е ОК

Аз днес го рестартирах успешно..
Истината е че самия ресет става с уред, който премигва , 7 пъти (около 3-4 секунди) за ойл и 23 пъти (не съм сигурен дали беше точно толкова цифрата , но е около 13-14 секунти, за инспекшъна) който се слага на мястото на капачката и има Он - Офф, но за целта ние ползваме жичка

Успех
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
А защо го ресетвате oil съвиса?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Ойл сървиса се занулява и изгасва диод по диод с изминатите километри, студените стартове, насилването в лютеницата. Колкото повече са гореспоменатите, толкова по-интензивно ще изгасват зелените светлодиоди. Обикновено смяната се прави на последен зелен или в краен случай на жълт.

- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
nelim написа:Всъщност не е точно така, аз днеска ресетнах моя след като пробвах няколко пъти системата описана тук, не ставаше, накрая прочетох DIY-то и резултата беше - успешен.
Ето и как стана при мен
Махаш капачката, завърташ ключа на контакт, взимаш една жичка и свързваш пин 7 и пин 19 за 3-4 секунди - това ресетва Оил сървиса, след което вадиш жичките, ако погледнеш на таблото вече трябва да ти светят.............
Точно така е , ако мушнеш жичката и после дадеш контакт НЕ СТАВА!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
благодаря :)
благодаря . след кратко ровене намерих и следното инфо : http://www.golgofa.ru/faq/oilserv.html . това отговаря на написаното по горе. ще пробвам и ще кажа резултата.
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
колеги при ис как е 1-7 или 7-19 или 7-маса? аз смених маслото пр няма и 100 км но не знаех за това рестартиране проблем ли е това?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Не6то не става...
днес мъ4их по вси4ки писани на4ини но ни6то не стана 7 на маса 7и 19 7 и 18 (6тото в на4алото го обърках) при вклу4ен контакт при изклиу4ен .. ни6то не стана.Какво да правя?

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Не трябва да е на контакт. Свързваш ги и ги оставяш така, влизаш, даваш контакт и броиш до 10 - докато не се махне ойл сървис.

благодаря :) голяма работа са форумите
зна4и ко направих : дадох 7 пин на маса с пробна лампа , дадох на контакт , бройх до 10 изключих и всичко е ок.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани