нулиране сървиса при смяна на масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.05.2007

нулиране сървиса при смяна на масло

Мнение от dido70 » 10 Май 2007, 15:35

отскоро съм собственик на 318 , 1991 г. може ли някой да ми каже как да си зануля индикацията за маслото, защото си го смених аз?
БЛАГОДАРЯ :)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 10 Май 2007, 15:40

питай ей тука:

http://www.bmwpower-bg.net/forums/search.php

и ше ти кажат поне на 2-3 места ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Кара: 530 Д

Мнение от l-s » 10 Май 2007, 16:52

много лесно.На4и зимаш една пробна лампа или едно обикновенно кабел4е заголено и търсиш в двигателя едно крагло с капа4ка на винт ватре е с номерирани дупки от 1 до нз колко там.Тарсиш номер 7 и слагаш едния краи на жицата там а с тругия даваш на маса после даваш контакт и ве4е трябва да е нулирано ;) ;) :!:
СИНИ ШАМПИОНИ!!!!!Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 10 Май 2007, 22:29

точно :yes:
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 10 Май 2007, 22:38

Всъщност не е точно така, аз днеска ресетнах моя след като пробвах няколко пъти системата описана тук, не ставаше, накрая прочетох DIY-то и резултата беше - успешен.

Ето и как стана при мен

Махаш капачката, завърташ ключа на контакт, взимаш една жичка и свързваш пин 7 и пин 19 за 3-4 секунди - това ресетва Оил сървиса, след което вадиш жичките, ако погледнеш на таблото вече трябва да ти светят зелените, слагаш отново жичките на пин 7 и пин 19 и ги държиш около 13-14 секунти, това рестартира и Инспекшън-а , който ако погледнеш вече трябва също да е изгаснал, сега вече може да изключиш контакта, да си завъртиш капачката и да споделиш дали всичко е ОК :)

Аз днес го рестартирах успешно..
Истината е че самия ресет става с уред, който премигва , 7 пъти (около 3-4 секунди) за ойл и 23 пъти (не съм сигурен дали беше точно толкова цифрата , но е около 13-14 секунти, за инспекшъна) който се слага на мястото на капачката и има Он - Офф, но за целта ние ползваме жичка ;)

Успех

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 11 Май 2007, 3:08

А защо го ресетвате oil съвиса?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 11 Май 2007, 3:50

Ойл сървиса се занулява и изгасва диод по диод с изминатите километри, студените стартове, насилването в лютеницата. Колкото повече са гореспоменатите, толкова по-интензивно ще изгасват зелените светлодиоди. Обикновено смяната се прави на последен зелен или в краен случай на жълт.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 11 Май 2007, 10:04

nelim написа:Всъщност не е точно така, аз днеска ресетнах моя след като пробвах няколко пъти системата описана тук, не ставаше, накрая прочетох DIY-то и резултата беше - успешен.

Ето и как стана при мен

Махаш капачката, завърташ ключа на контакт, взимаш една жичка и свързваш пин 7 и пин 19 за 3-4 секунди - това ресетва Оил сървиса, след което вадиш жичките, ако погледнеш на таблото вече трябва да ти светят.............

Точно така е , ако мушнеш жичката и после дадеш контакт НЕ СТАВА!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.05.2007

благодаря :)

Мнение от dido70 » 11 Май 2007, 16:27

благодаря . след кратко ровене намерих и следното инфо : http://www.golgofa.ru/faq/oilserv.html . това отговаря на написаното по горе. ще пробвам и ще кажа резултата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Кара: 530 Д

Мнение от l-s » 11 Май 2007, 16:34

ми може при вас да е по разли4но което неми се вярва аз винаги го рествам по написания от мен на4ин.Ма тва няма голямо зна4ение важното е да свършиш работа ;) ;)
СИНИ ШАМПИОНИ!!!!!Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 12 Май 2007, 0:48

колеги при ис как е 1-7 или 7-19 или 7-маса? аз смених маслото пр няма и 100 км но не знаех за това рестартиране проблем ли е това?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 12 Май 2007, 13:34

Не е проблем,може да го направиш и сега.Свързваш 7 и 19 ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 13 Май 2007, 1:25

Не6то не става... :( днес мъ4их по вси4ки писани на4ини но ни6то не стана 7 на маса 7и 19 7 и 18 (6тото в на4алото го обърках) при вклу4ен контакт при изклиу4ен .. ни6то не стана.Какво да правя?

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 13 Май 2007, 10:24

Не трябва да е на контакт. Свързваш ги и ги оставяш така, влизаш, даваш контакт и броиш до 10 - докато не се махне ойл сървис.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.05.2007

благодаря :) голяма работа са форумите

Мнение от dido70 » 16 Май 2007, 12:55

зна4и ко направих : дадох 7 пин на маса с пробна лампа , дадох на контакт , бройх до 10 изключих и всичко е ок.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook