Няколко въпроса за 320и ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Няколко въпроса за 320и ?
Здравейте,
По-нагоре писах за мойто БМВ 320и от Италия имам още няколко въпроса за него:
1. Първата понякога когато не я вкарам хубаво излиза... Това серизно ли е или е въпрос на настройки?
2. Горния ред на Цифрите на километража на таблото понякога стават на ироглифи и като тупна по силно таблото се оправят , понякога от дупки се оправят или развалят , това някоя букса ли е ?
3. Преди да го зема потдържаше ~700 оборота на празен ход , след като го взех му сложих 95 от лукойл и почна да потдържа 500 оборот
... предполагам е за настройка ?
4. Понякога ми пресветва червената лапича на маслото само за секунди . Това дали е от маслената помпа , неможе да качи масло или е от ниските обороти ? Маслото е 3-4 мм над максимума на пръчката.
5. Ключа на стартера превърта и докато зацепи ...
... дали е за нова ключалка или някое палче?
6. Нормално ли е при вдигане на Прозорците да спират да се връщат сами ... може да се дигат само ако ги дигаш на малки интервали. Иначе свалянето е без проблем , а и алармата си ги дига без проблем.
7. Чух че Вдару или Камор може да прегледам колата детайлно , така ли е ?
По-нагоре писах за мойто БМВ 320и от Италия имам още няколко въпроса за него:
1. Първата понякога когато не я вкарам хубаво излиза... Това серизно ли е или е въпрос на настройки?
2. Горния ред на Цифрите на километража на таблото понякога стават на ироглифи и като тупна по силно таблото се оправят , понякога от дупки се оправят или развалят , това някоя букса ли е ?
3. Преди да го зема потдържаше ~700 оборота на празен ход , след като го взех му сложих 95 от лукойл и почна да потдържа 500 оборот

4. Понякога ми пресветва червената лапича на маслото само за секунди . Това дали е от маслената помпа , неможе да качи масло или е от ниските обороти ? Маслото е 3-4 мм над максимума на пръчката.
5. Ключа на стартера превърта и докато зацепи ...

6. Нормално ли е при вдигане на Прозорците да спират да се връщат сами ... може да се дигат само ако ги дигаш на малки интервали. Иначе свалянето е без проблем , а и алармата си ги дига без проблем.
7. Чух че Вдару или Камор може да прегледам колата детайлно , така ли е ?
Последна промяна visipe на 04 Май 2007, 19:15, променена общо 1 път
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
за скоростите мога да те пратя при човек който с това се занимава дъъъъълги години стига да не си автомат ще ти каже какво е и няма да ти свали кожата
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
Re: Няколко въпроса за 320и ?
застраховаше я някаде и след 1 седмица я палиш ! единственото решение !
Последна промяна tin на 04 Май 2007, 19:10, променена общо 2 пъти

- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95
"2. Горния ред на Цифрите на километража на таблото понякога стават на ироглифи и като тупна по силно таблото се оправят , понякога от дупки се оправят или развалят , това някоя букса ли е ?"
С тупаници не става
.Аз го имам същия проблем.Лош контакт на гумичката(не точно гума де) на дисплея със слота за нея..Реших го с подлагане на няколко слоя тънка лепенка.Само че прекалих маи със слоевете и сега инспекшъна и оил сървиса светят кат слънце,ама км.бледнеят
.Като го оправя ще ти кажа колко пласта да сложиш 
С тупаници не става



Последна промяна MRS на 04 Май 2007, 23:43, променена общо 1 път
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Няколко въпроса за 320и ?
tin написа:застраховаше я някаде и след 1 седмица я палиш ! единственото решение !


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
това че падат прозорците е от пластмасовите щипки с който се вдигат (слабо място на БМВ ) в камора комплект 4 щипки са 16 лв ако можеш и да си ги смениш сам 

6>4
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
MRS написа:"2. Горния ред на Цифрите на километража на таблото понякога стават на ироглифи и като тупна по силно таблото се оправят , понякога от дупки се оправят или развалят , това някоя букса ли е ?"
С тупаници не става.Аз го имам същия проблем.Лош контакт на гумичката(не точно гума де) на дисплея със слота за нея..Реших го с подлагане на няколко слоя тънка лепенка.Само че прекалих маи със слоевете и сега инспекшъна и оил сървиса светят кат слънце,ама км.бледнеят
.Като го оправя ще ти кажа колко пласта да да сложиш
Ако сложиш и някоя снимка как точно си го направил, цена няма да имаш. И аз страдам от същия проблем...

- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95
martoto написа:MRS написа:"2. Горния ред на Цифрите на километража на таблото понякога стават на ироглифи и като тупна по силно таблото се оправят , понякога от дупки се оправят или развалят , това някоя букса ли е ?"
С тупаници не става.Аз го имам същия проблем.Лош контакт на гумичката(не точно гума де) на дисплея със слота за нея..Реших го с подлагане на няколко слоя тънка лепенка.Само че прекалих маи със слоевете и сега инспекшъна и оил сървиса светят кат слънце,ама км.бледнеят
.Като го оправя ще ти кажа колко пласта да да сложиш
Ако сложиш и някоя снимка как точно си го направил, цена няма да имаш. И аз страдам от същия проблем...
Снимки направихме,ама нищо не може да се види


- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
3. Преди да го зема потдържаше ~700 оборота на празен ход , след като го взех му сложих 95 от лукойл и почна да потдържа 500 оборот ... предполагам е за настройка ?
Шестака по принцип държи по-ниски обороти от 4 цилиндров двигател. Като загрее, стрелката на оборотомера трябва да застане на делението м/у 0 и 1000 и да не мърда на празен ход. При това положение двигателя трябва да работи съвсем спокойно, без да тресе и подобни. Докато е студен оборотите са малко по-високи.
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Няколко въпроса за 320и ?
visipe написа: Маслото е 3-4 мм над максимума на пръчката.
Ако верно е НАД максимума веднага отивай да източиш малко от маслото!

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани