Много странен проблем. Дайте съвет.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Много странен проблем. Дайте съвет.

Мнение от Mr.President » 21 Апр 2007, 22:36

Колата си работи нормално, но от 1 месец насам, когато е студена като я запаля да речем сутрин си работи добре докато не дойде момента да я загася примерно след 30-40 км каране и като я запаля следващия път и започват интересни неща, при тръгване все едно се дави и от ауспуха пуфти и така в ниските обороти и така докато не я форсирам към 5-6к оборота и се оправя и така до следващото загасяне/палене... това нещо го прави от 1-2 месеца и ми се случи нещо много лошо... остави ме на пътя, оказа се бензинова помпа... ок смених я с нова, смених горивния филтър, но пак продължава да прави така, но значително по-леко и не се усеща чак толкова. Проверихме и свещите, кабелите и всичко, което се вижда на пръв поглед, но продължава да прави така и да губи мощност така да се нарече като я загася и като я запаля в ниските обороти при тръгвамне и това от ауспуха много странно пувти... ДАйте идеи съвети предположения какво може да е... Ще отида и на диагностика да я вържат на компютър, но искам да ми дадете съвет какво да правя какво друго да погледна...
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 15.12.2006

Мнение от kirrrol » 22 Апр 2007, 1:15

Съжалявам но не мога да ти помогна. Да те питам аз нещо. Като ти се прееба бензиновата помпа преди тва чуваше ли старанни звуци идващи от задната дясна част около резервоара?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 22 Апр 2007, 9:08

kirrrol написа:Съжалявам но не мога да ти помогна. Да те питам аз нещо. Като ти се прееба бензиновата помпа преди тва чуваше ли старанни звуци идващи от задната дясна част около резервоара?


Не звука си беше нормален както си се чува помпата да вкарва бензин... Сега с новата въобще не се чува че работи, защото е нова още, но странни звуци чувам например като я форсирам на едно място се чува едно като звънец след това, но е по-особено и глухо, това става като я форсирам и след като пусна гаста тогава се чува и спира за около секунда се чува. Направо се чудя от какво може да е това освен нещо по тоците или кабели, но при положение, че всичко съм прегледал и бушоните също..
Можеби не съм го чул този шум отзад в дясно, но след като смених помпата и филтъра, проблема си остана, но в значително по-лека форма и по-рядко.. дали пък сега бензина ми да не е хубав и още да не съм го изгорил докрай... не знам какво да си мисля вече..
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 22 Апр 2007, 18:44

Никой ли няма идея от какво може да е... Мислех , че тука има повечко хора, които разбират от автомобили особено BMW.
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Самоков
Кара: 325 Turbo

Мнение от asi_tulev » 23 Апр 2007, 9:08

Кажи какъв е мотора, и някой от клегите все ще даде съвет.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 23 Апр 2007, 15:05

asi_tulev написа:Кажи какъв е мотора, и някой от клегите все ще даде съвет.


M40 1.6
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 24 Апр 2007, 12:07

Имам предположения за Катализатор или палец, а можеби капачка не знам..

:arrow:
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 24 Апр 2007, 12:16

дебитомера :roll:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Мнение от Pin2 » 24 Апр 2007, 22:01

кажи какво казва диагностиката.
Ако е дебитомер, ламбда сонда, стъпково моторче, ще ти мени оборотите.
Ако имаш катализатор, го махни, защото си нямаш на идея колко много ти пречи. Пречи ти защото е затъкнат и в момента все едно си с тапа на аспуха.
Това може да лъже ламбдата и от там да ти вади някакви грешки на компа...
Не съм професионалист, а просто изпатил шофьор. Принципно преди да ти се скапе бензиновата помпа се чува едно виене около 4000 и 5000 оборота.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 25 Апр 2007, 10:32

и аз имах подобен проблем оказа се кабела на бубината ,който беше нагорял към делкото където влиза и тоя проблем го правеше във влажно време.Провери си свещите развии ги една по една и виж коя е зацапана и огледай кабела после и размени мястото с друга свещ и ако тя стане същата зна4и е кабел понйкога при пробив не искрят и трудно се разпознава и ако не е влажен вуздуха и и диагностика няма да ти го хване от опит ти го казвам,ако е ламбда сте ти вдигне разхода и ще миришат газовете на бензин като Газ 53:) успех и пиши какво е станало:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 25 Апр 2007, 22:55

spower написа:и аз имах подобен проблем оказа се кабела на бубината ,който беше нагорял към делкото където влиза и тоя проблем го правеше във влажно време.Провери си свещите развии ги една по една и виж коя е зацапана и огледай кабела после и размени мястото с друга свещ и ако тя стане същата зна4и е кабел понйкога при пробив не искрят и трудно се разпознава и ако не е влажен вуздуха и и диагностика няма да ти го хване от опит ти го казвам,ако е ламбда сте ти вдигне разхода и ще миришат газовете на бензин като Газ 53:) успех и пиши какво е станало:)


Мерси за съветите. Свещите ги гледахме и бяха наред по нищо не си личи, че колата работи неправилно... Но кабела за бубината не съм го гледал обстойно.. но ще видим елкон какво ще каже. Ще ви пиша какво е, че е много странно. А за катализатора нищо чудно и от него да е ама ... по-малко вероятно е... знам ли
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 30 Апр 2007, 22:50

:arrow:
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 21 Май 2007, 16:08

Аз май имам същия проблем, какво стана реши ли го?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 22 Май 2007, 10:59

Кабел на бубина, ламбда сонда или дебитомер.Сондата работи на следния принцип,тя след изгорелите газове и загряването им и на тази база дава инфо на компа какво да прави,ако се шашка на определена температура тогава е развалена,но дава грешка в компа и лесно се открива,така че бягай на диагностика и ще ти кажат дали е тя!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 22 Май 2007, 11:06

Мда ама бях на диагностика и нищо не показва компа, сичко работи по електрониката. Кабелите са сменени. Освен дебитомер които не го фаща кодочетеца друго незнам. По горивната система почети всичко е сменено.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook