СПЕШНО: Въпроси за повреден климатик!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
Мечтае да кара: отново BMW

СПЕШНО: Въпроси за повреден климатик!!!

Мнение от SpLiT » 21 Апр 2007, 11:43

Колеги помагайте, че жегата идва а климатика не работи!!! Значи като купих колата климатика не бачкаше и се оказа, че перката (вентилатора на радиатора) е блокирала... отидох при Явор и я сменихме, да обаче тя почна да работи нон стоп, без значение включен или изключен е климатика (махнахме бушона :mhihi: )... също така намерих някаква сонда (датчик) висяща на кабели изоставена зад левия фар :shock: !!! Ааааа, и компресора не се включва...
След дълъг размисъл и ровене из форума стигнах до следните заключениа (поправете ме ако не съм прав да не пре*ба нещо):
1. перката работи постоянно заради датчика които е на радиатора;
2. датчика който ми виси до левия фар е точно този датчик от радиатора (само незнам защо не е на радиатора :shock: )
3. компресора не се включва защото сигурно нямам фреон...

Кажете къде да отида да ми заредят климата с оцветен фреон??? И ако можете ми пуснете една снимчица показваща къде се намира датчика на климата закачен на радиатора (да знам дали е тоя висящия :mhihi: , и ако не е да търся за какво е).

Благодаря ви предварително за помоща... и дано го оправя по бързо че само с тоя отварящ се покрив на 30' градуса нема да издържа :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 21 Апр 2007, 14:51

С климатроник ли си?
Ако да, има една тема за побъркващите се климатроници, дет правят квот си искат :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 21 Апр 2007, 19:26

а откъде знаеш че ти е читав радиатора? просто идея, да не бъдеш изненадан. иначе пълнят навсякъде, гледай само да не платиш 80 лева за 'проба' за да се окаже че ти тече радиатора...

ако не е тотално заминал, знам къде ги поят. а и нали си в час, че като се напълни както трябва вътре царят 22-25 атмосфери? ;)

п.с. цяло лято стягах клима, поради дефицитни части като перка и радиатор, да не се засилиш че е от раз...

п.п.с. някой в продава предлагаше пълен комплект за 550 лева с всичко, което си е яка оферта за работещ комплект

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 21 Апр 2007, 19:26

Поогледах схеми на климатроника,никъде не видях датчик върху радиатора.Датчик има на този за антифриза но е до десния фар.Това което си намерил до левия фар може да се окаже датчика за външна температура,погледни във левия въздуховод имаш ли монтиран такъв... ;)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 21 Апр 2007, 19:30

компресора включва и без грам фреон ,изпробвано е .. чуваш ли шайбата като зацепва ? то се чува и от купето на отворен капак .. ако не зацепва вече е по сложно - релета, датчици ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 11.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E 91 325d
Мечтае да кара: Z8

Re: СПЕШНО: Въпроси за повреден климатик!!!

Мнение от laary » 21 Апр 2007, 19:55

SpLiT написа:Колеги помагайте, че жегата идва а климатика не работи!!! Значи като купих колата климатика не бачкаше и се оказа, че перката (вентилатора на радиатора) е блокирала... отидох при Явор и я сменихме, да обаче тя почна да работи нон стоп, без значение включен или изключен е климатика (махнахме бушона :mhihi: )... също така намерих някаква сонда (датчик) висяща на кабели изоставена зад левия фар :shock: !!! Ааааа, и компресора не се включва...
След дълъг размисъл и ровене из форума стигнах до следните заключениа (поправете ме ако не съм прав да не пре*ба нещо):
1. перката работи постоянно заради датчика които е на радиатора;
2. датчика който ми виси до левия фар е точно този датчик от радиатора (само незнам защо не е на радиатора :shock: )
3. компресора не се включва защото сигурно нямам фреон...
КАРАШ по бул.Европа от ЕЛИТ център към захарна и преди първия светофар в ляво има един гараж :idea:
50лева зареждане + 10 ОЦВЕТИТЕЛ
:ok: УСПЕХ :arrow:

Кажете къде да отида да ми заредят климата с оцветен фреон??? И ако можете ми пуснете една снимчица показваща къде се намира датчика на климата закачен на радиатора (да знам дали е тоя висящия :mhihi: , и ако не е да търся за какво е).

Благодаря ви предварително за помоща... и дано го оправя по бързо че само с тоя отварящ се покрив на 30' градуса нема да издържа :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 21 Апр 2007, 22:05

Alexi написа:компресора включва и без грам фреон ,изпробвано е .. чуваш ли шайбата като зацепва ? то се чува и от купето на отворен капак .. ако не зацепва вече е по сложно - релета, датчици ...


според мен това не е вярно. при мен поне, докато не си смених радиатора и да го напълня с фреон, компресора изобщо не се пускаше. е36 '95

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 21 Апр 2007, 22:12

t0sh написа:
Alexi написа:компресора включва и без грам фреон ,изпробвано е .. чуваш ли шайбата като зацепва ? то се чува и от купето на отворен капак .. ако не зацепва вече е по сложно - релета, датчици ...


според мен това не е вярно. при мен поне, докато не си смених радиатора и да го напълня с фреон, компресора изобщо не се пускаше. е36 '95


Съгласен! Дори и по-стар модел климатици, ако налягането в системта е под еди колко си, на елекромагнитния съединител на компресора не се подават +12 волта. Естесвено е направено с цел да се не строши компресорът.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 19.01.2006
Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
Пол: Мъж

Мнение от Gottlos » 21 Апр 2007, 22:13

и при мен не включваше компресора.не се сещам колко доляха,но беше около 1/3 от цялото количество.и тоя от сервиза каза,че имал някаква защита климатика и при недостатъчно количество фреон изключвал.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 22.11.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от abcd » 21 Апр 2007, 22:18

Данаил на Горубляне 0888223278-свестен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

клима

Мнение от КУНИ » 22 Апр 2007, 10:28

Преди няколко дена пълних с газ поради абсолютна липса на такъв :mhihi: и компресора ми също не даваше никакви признаци на живот. Когато започна да се подава фреон на с-мата компресора заработи след около 30 секунди за това време има няма да са влезли 50 грама газ от общо 825гр. но са достатъчни да се завърти. Когато (на моята кола специално) си пусна климатика не мога да разбера вътре от купето че развърта компресора и свързани шумове с това не мога да установя. Отвън когато стоя е същото някой пуска климата отвътре и пак нищо не се чува - питам майстора и му казвам - Що не чувам нищо като се пуска? И той ми обеснява че е нормално вдигна капака гледам компресора тръгва - спира ама съвсем дискретен шум издава който отвътре в купето не може да се долови. Та казва ми също че климатичните инсталации за автомобили били различни - едни били по-шумни други по тихи имало значение големината на мотора и разни други неща. Мисълта ми е че ако не се чува как тръгва компресора не значи че не работи, но няма ли газ - ядец!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: клима

Мнение от turbo » 22 Апр 2007, 15:01

КУНИ написа:Преди няколко дена пълних с газ поради абсолютна липса на такъв :mhihi: и компресора ми също не даваше никакви признаци на живот. Когато започна да се подава фреон на с-мата компресора заработи след около 30 секунди за това време има няма да са влезли 50 грама газ от общо 825гр. но са достатъчни да се завърти. Когато (на моята кола специално) си пусна климатика не мога да разбера вътре от купето че развърта компресора и свързани шумове с това не мога да установя. Отвън когато стоя е същото някой пуска климата отвътре и пак нищо не се чува - питам майстора и му казвам - Що не чувам нищо като се пуска? И той ми обеснява че е нормално вдигна капака гледам компресора тръгва - спира ама съвсем дискретен шум издава който отвътре в купето не може да се долови. Та казва ми също че климатичните инсталации за автомобили били различни - едни били по-шумни други по тихи имало значение големината на мотора и разни други неща. Мисълта ми е че ако не се чува как тръгва компресора не значи че не работи, но няма ли газ - ядец!


В тоя ред на мисли ти на коя кола не чуваш компресора как тръгва? :roll:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 22 Апр 2007, 18:20

При мен се усеща падането на обороти за секунда-две ,докато компа реагира,това е разбира се при празен ход.При натоварен двигател може и да не забележиш,ако не се заслушаш. :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 22 Апр 2007, 19:53

Le Transporteur написа:При мен се усеща падането на обороти за секунда-две ,докато компа реагира,това е разбира се при празен ход.При натоварен двигател може и да не забележиш,ако не се заслушаш. :arrow:
не се 4ува но се усешта зашто така пада мошноста :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 22 Апр 2007, 20:04

stoni написа:
Le Transporteur написа:При мен се усеща падането на обороти за секунда-две ,докато компа реагира,това е разбира се при празен ход.При натоварен двигател може и да не забележиш,ако не се заслушаш. :arrow:
не се 4ува но се усешта зашто така пада мошноста :shock:


Компресора е консуматор и като зацепи товари двигателя,съответно ЕКУ-то реагира и възстановявя оборотите...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook