Помощ!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София

Помощ!

Мнение от aleikum » 21 Апр 2007, 2:07

Симптоми на заболяването:
- при палене първоначално работи добре /10 сек./;
- след това двигателя започва да "глъхне";
- оборотите от нормални - 800 падат на 400-500;
- при движение колата се дави и не може да поеме газта.
Това е на всяка скорост - успях да "вкарам" до 4-та /и то със зор/. Забелязах, че ако изгася колата и веднага отново след това я запаля работи 5-10 сек. нормално.


Предположения:
- свещи или кабелите им;
- клапан за празен ход - според майстора е откачен и са му приложили манипулация /спомена нещо за запушване/.

Очаквам компетентните ви мнения! :roll:
http://wolves.badandmad.net/ - еърсофт клуб "Вълци"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 7.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ...320ка...
Мечтае да кара: M5 e39
Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)

Мнение от ВаНко » 21 Апр 2007, 10:09

А може и прекалено богата бензинова смес. При мене беше така, като запаля- добре, ама като дам газ колата почваше да се дави и сякаш работеше на 3 цилиндъра и прекъсваше и оборотите падаха до към 500. Не разбирам много, но като я закарах при моя човек той ми каза, че някаъв вакуумен маркуч се бил прокъсал и смучела ваздух от там като и дадеш газ. Той го смени и колата заспа.

ааа и забравих да кажа - отзад имаше яко черен пушек, който миришеше на бензин и от ауспуха падаха капки бензин. Надявам се поне малко да съм ти бил от полза. ;)
Power is nothing without control...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София

Мнение от aleikum » 21 Апр 2007, 15:37

Приключенията ми продължават. Симптомите - същите... Само дето имам малко повече инфо. Бях на диагностика в D&N. Там ми казаха, че проблема е неясен, но първо щели да сменят ламбда сондата, за да проверят какъв ще е ефекта. Естествено предложението не бе голословно, а продиктувано от резултата след диагностиката - проблеми с въпросната сонда. Изчистиха грешките, но проблемите си останаха (звучи готино :lol: ). Според майстора в D&N проблемната, тя, не дава никакви признаци на живот. Помня някакъв показател, предполагам, че е от нея или за нея - 0.532.

Колегата ВаНко явно е имал същия проблем... Ще приложа едни снимки на нещо, което едни твърдят, че е вакуумен клапан, други - маркуч, свързващ въздушния филтър с колекторите, а трети - маркуч за изпаренията на бензина. Каквото и да е то - нещото - е игнорирано. Как - ще видите на снимките.
Последна промяна aleikum на 21 Апр 2007, 16:13, променена общо 1 път
http://wolves.badandmad.net/ - еърсофт клуб "Вълци"

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София

Мнение от aleikum » 21 Апр 2007, 15:53

Снимките и клипчето... Малките червени стрелки са за посочване на маркуча или там каквото е.. Големите - за посока на разположението му.

http://img531.imageshack.us/my.php?imag ... 007nb9.flv

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна aleikum на 22 Апр 2007, 19:41, променена общо 2 пъти
http://wolves.badandmad.net/ - еърсофт клуб "Вълци"

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София

Мнение от aleikum » 21 Апр 2007, 16:22

Та смятате ли "нещото" за причина на проблемите или трябва да се насоча към друга част от Красавеца?

Аааа да! Свещите са изключени от предположенията.

В понеделник ще се разходя (дано стигна...) до някой от сервизите, занимаващи се само с Марката. Преди това искам да попитам "патило", а не да разчитам само на "старило".

:help:
http://wolves.badandmad.net/ - еърсофт клуб "Вълци"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 21 Апр 2007, 19:35

Мотора М43 ли е ,и доколкото се вижда този маркуч е затапен,така ли е? От кога караш така,щото ако е отдавна едва ли е от маркучето проблема... :arrow:

п.с: На първата снимка си посочил кабела за датчика.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София

Мнение от aleikum » 21 Апр 2007, 20:13

Да. Простете за грешката. На 1-вата снимка да се гледа маркуча, който е около дългата стрелка....

М43 е моторът. Колата беше 5 дена в един сервиз и там измислиха това странно решение. Та - карам така от вчера. От тогава са ми и проблемите. :) Затапен е.

Колата е компакт...
http://wolves.badandmad.net/ - еърсофт клуб "Вълци"

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook