Къде се намира датчика за външна температура ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Ивайло Илиев
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.04.2007
Къде се намира датчика за външна температура ?
Здравейте, закачих 325 TDS на комп и ми даде че външната температура е - 40 градуса, което очевидно не беше вярно.
Някой може ли да ми каже , къде се включва този датчик за външната температура, защото аз намерих къде трябва да е (като застанеш зад волана е във левия въздуховод към лявата гума ), но има само гнездото и няма букси които да го отвеждат към компютъра. Дали не е дно цяло със кабела, който отива в компютра и как да разбера къде да го включа като си го купя ??? Искам да си го сложа защото колата ми дава доста голям разход на гориво над 10 - 12 и то на смесен режим а не само градско, и се надявам че с този датчик може да ми падне разхода ...
Някой може ли да ми каже , къде се включва този датчик за външната температура, защото аз намерих къде трябва да е (като застанеш зад волана е във левия въздуховод към лявата гума ), но има само гнездото и няма букси които да го отвеждат към компютъра. Дали не е дно цяло със кабела, който отива в компютра и как да разбера къде да го включа като си го купя ??? Искам да си го сложа защото колата ми дава доста голям разход на гориво над 10 - 12 и то на смесен режим а не само градско, и се надявам че с този датчик може да ми падне разхода ...
Последна промяна Ивайло Илиев на 24 Апр 2007, 10:23, променена общо 1 път
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
turbo написа:Фабричния датчик, който мери външна температура се намива във въздуховода, който обдухва преден ляв спирачен диск,
1.намираш го
2.сваляш го
3.и с него в магазина

- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
сеа Ивайло седи пред нея и се чуди отде да иа зафане - отляво, или отдясно
...
имаше такава тема скоро...

имаше такава тема скоро...
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж





- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Владо написа:сеа Ивайло седи пред нея и се чуди отде да иа зафане - отляво, или отдясно...
имаше такава тема скоро...



- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Отпред вляво, спрямо шофьора има гнездо на въздуховода от бронята за тоя датчик. 

Последна промяна Valentin_Peev на 20 Апр 2007, 22:39, променена общо 1 път
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
Valentin_Peev написа:Отпред вляво, спрямо шофьора има гнездо на въздуховода от бронята за тоя датчик.
то че е отпред отпред е,че е спрямо шофьора спрямо шофьора е.Ама твоето положение спрямо шофьора какво трябва да е-да го гледаш в очите или да му дишаш във врата?


Датчика се намира във въздуховода който седи между бронята и подкалника на предна лява гума.
Предна лява е гумата от шофьорската страна.
Сваля се най-лесно като извадите въздуховода. Въздуховода се сваля лесно през капачето което закрива дупката която се образува между подкалника и предната броня.
Най-лесно ще се ориентирате каде е въздуховода като завъртите пълен десен и погледнете пред предна лява гума. Там ще видите един отвор на подкалника. Е там е края на въздуховода, а началото е откъм бронята до халогена. Като видите каде е въздуховода ще видите и капачето под него откъдето може да го извадите.
А датчика за температурата се вкарва в един отвор на този въздуховод
.Без датчика ще сте на -37 градуса винаги.
Като сложите датчик няма да започне веднага да отчита трябва му малко време. Ако искате да отчита веднага след поставянето просто след като сложите датчика откачете и закачете буксата на "компютара" ако може така да се нарече и ще захапе веднага
Предна лява е гумата от шофьорската страна.
Сваля се най-лесно като извадите въздуховода. Въздуховода се сваля лесно през капачето което закрива дупката която се образува между подкалника и предната броня.
Най-лесно ще се ориентирате каде е въздуховода като завъртите пълен десен и погледнете пред предна лява гума. Там ще видите един отвор на подкалника. Е там е края на въздуховода, а началото е откъм бронята до халогена. Като видите каде е въздуховода ще видите и капачето под него откъдето може да го извадите.
А датчика за температурата се вкарва в един отвор на този въздуховод

Като сложите датчик няма да започне веднага да отчита трябва му малко време. Ако искате да отчита веднага след поставянето просто след като сложите датчика откачете и закачете буксата на "компютара" ако може така да се нарече и ще захапе веднага
- Ивайло Илиев
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.04.2007
относно датчика
Намерих къде трябва да се намира датчика, но го няма както каза shnitzera
. Отвора се вижда добре, но няма букса. Дали този датчик не е едно с кабела който го отвежда към ел. системата или трябва да има поне букса до мястото където трябва да се намира ??? И ако не е със букса къде се включва датчика ???
Аз имам проблем със ниските, на 700 оборота има някакво прекъсване и става като резунанс - двигателя вибрира и се усеща дори в колата когато си. Търсих някакви проблеми с датчиците и предполагах, че някой датчик може да объкрва компа и да предизвиква този резунанс на 700 оборота. Като вдигна оборотите над 900 двигателя заработва идеално
. ... Дали някой може да каже нещо за проблема ???

Аз имам проблем със ниските, на 700 оборота има някакво прекъсване и става като резунанс - двигателя вибрира и се усеща дори в колата когато си. Търсих някакви проблеми с датчиците и предполагах, че някой датчик може да объкрва компа и да предизвиква този резунанс на 700 оборота. Като вдигна оборотите над 900 двигателя заработва идеално

- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Gottlos написа:Valentin_Peev написа:Отпред вляво, спрямо шофьора има гнездо на въздуховода от бронята за тоя датчик.
то че е отпред отпред е,че е спрямо шофьора спрямо шофьора е.Ама твоето положение спрямо шофьора какво трябва да е-да го гледаш в очите или да му дишаш във врата?![]()
Хуморист

Предполага се че ти трябва да си шофьора

п.п. като трябва да смениш предна лява гума кво, почваш да се качваш и слизаш от колата чудейки се кое ляво беше

- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
Valentin_Peev написа:Gottlos написа:Valentin_Peev написа:Отпред вляво, спрямо шофьора има гнездо на въздуховода от бронята за тоя датчик.
то че е отпред отпред е,че е спрямо шофьора спрямо шофьора е.Ама твоето положение спрямо шофьора какво трябва да е-да го гледаш в очите или да му дишаш във врата?![]()
Хуморист![]()
Предполага се че ти трябва да си шофьора![]()
п.п. като трябва да смениш предна лява гума кво, почваш да се качваш и слизаш от колата чудейки се кое ляво беше
А-а-а!За гумите съм открил по-лесен начин за ориентация-гледам коя е дефектната,слагам и един Х и сменям нея.


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани