E36 - блокирал мотор

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

E36 - блокирал мотор

Мнение от Triforce » 10 Апр 2007, 23:19

Опитах се да пусна по-рано тема, ама нещо не стана и сега много не ми се пише, затова направо - Искам мнение от специалист. 6 цилиндровите мотори на БМВ биле супер, а 4 цилиндровите - зле. На мен лично 316-ката ми от 93-та гръмна на магистралата. Колата е купувана нова, баща ми е 1-ви собственик, аз съм 2-ри, съответно като невидял я карах, ама беше на 256 000 км. и блокира. Въпроса е: Новите дизели - ако са 4 цилиндъра - развалят ли се като старите? Дизел-а по-бързо ли се прецаква от бензина? Ако е 6 цилиндров Дизел, това като 6 цилиндров бензин ли е здраво и т.н.? Мерси предварително! Искам само мнения на специалисти, понеже не мисля да карам цял живот Тойота Корола. ИСТИНАТА Е ЕДНА - БМВ СЕ КАЗВА ТЯ!!!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: E36 - блокирал мотор

Мнение от Mollov » 10 Апр 2007, 23:23

Triforce написа:6 цилиндровите мотори на БМВ биле супер, а 4 цилиндровите - зле.

Туй е голема глупост..... ма голяма... от тук не почваш добре.... твоя двигател е блокирал, щото си го съсипал ти..... може би и баща ти е помагал, кой знае - ако дадеш пълна история на поддръжката може и да ти кажа повече... както и на "употребата..."

Поради това и останалата част от поста ти е някси невалидна - BMW двигателите са добри... наистина, някои от тях са по-здрави т.е. издържат на повече издевателства.... но при нормално каране са си екстра.... и само от задкормилното устройство зависи колко ще живеят...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 10 Апр 2007, 23:28

аве има известна истина че шестаците са по здравички,за дизелите не знам дали важи.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 10 Апр 2007, 23:34

Зависи кои 6-таци.... ма според неговите думи 6-таците са добри, 4-ките са зле.... което изобщо не е вярно.... не говоря така, щото съм с iS...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

4 цилиндровите

Мнение от Triforce » 11 Апр 2007, 0:06

Ами 316-ката ми е карана съвсем спокойно. Имало е моменти на магистралата съм я зорил, но е било примерно за 5 мин. Четох преди време, че всички 4 цилиндрови мотори на БМВ след 250 000 км. не изкарвали много. Относно поддръжката - само нови части и оригинално масло в М-кар Стара Загора. Никога не се е правил компромис за маслото. Последно само по-евтини амортисьори сложих, че ония ми искаха някви луди пари над 1400 лв. за 4 бр. По-горе някой се беше изказал, че съм бил почвал зле ... ами така съм чел, така почвам, отделно и така са ми казвали. Затова искам мнение от специалист, а не от някой като мен, който прочел тук там. Колата ми беше в идеално техническо състояние, на 103 коня съм вдигал с 3-ма човека в колата и малко багаж до 215 км/ч на магистралата. Колата си беше просто здрава и изведнъж - МАТ. Чакам други изказвания...

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Апр 2007, 0:17

Виж сега.... не съм ти от тия, дето са прочели тук-там... и се опитвам да ти обясня, че двигател ей така не блокира... или спестяваш част от информацията или си недогледал нещо, което е причинило повредата... т'ва не ти е детска играчка, дето като й махнеш батериите и да спре...

4ц. М40 а известни с проблемите си, ма и те не се скапват просто така...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

E36 - блокирал мотор

Мнение от Triforce » 11 Апр 2007, 1:20

Ами заби ми се клапана в цилиндъра и цилиндъра задра. Това го знам като дефект. Можеш ли да ми кажеш, защо се е случило това? Както казах по-горе, съм чувал за странни тракания, и после потърсих в интернет статии, че тракали клапаните .... е как точно тракат? Може ли да е дефект? Може ли да е от горивото? Нали клапана подава горивото? Просто не мога да си го обясня, затова пуснах темата, аз иначе отдавна съм го прежалил. Но каквото и да си кажем, по-удобна седалка от на БМВ Е36 - няма (доста коли съм карал). Ами чакам да ми кажеш за счупени клапани ако имаш опит и т.н.

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: E36 - блокирал мотор

Мнение от sachs » 11 Апр 2007, 6:06

Triforce написа:Опитах се да пусна по-рано тема, ама нещо не стана и сега много не ми се пише, затова направо - Искам мнение от специалист. 6 цилиндровите мотори на БМВ биле супер, а 4 цилиндровите - зле. На мен лично 316-ката ми от 93-та гръмна на магистралата. Колата е купувана нова, баща ми е 1-ви собственик, аз съм 2-ри, съответно като невидял я карах, ама беше на 256 000 км. и блокира. Въпроса е: Новите дизели - ако са 4 цилиндъра - развалят ли се като старите? Дизел-а по-бързо ли се прецаква от бензина? Ако е 6 цилиндров Дизел, това като 6 цилиндров бензин ли е здраво и т.н.? Мерси предварително! Искам само мнения на специалисти, понеже не мисля да карам цял живот Тойота Корола. ИСТИНАТА Е ЕДНА - БМВ СЕ КАЗВА ТЯ!!!

е толко глупости на едно место не съм 4ел в тоя форум .....до сега
по добре си купи тоиота бате :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 11 Апр 2007, 8:52

много неясно бе.на 103 коня с 3 човека,някви такива....
я кажи отде си....и тоз клапан скъсал ли се е или се е срещнал с буталцето?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 11 Апр 2007, 9:55

На М40 се износва разпределителния вал, кобилиците и хидравличните повдигачи..... Това се случва на около 180 - 200 хил. км. ако не се сменят на време се стига до такива моменти.
На около 160 000 км сигурно си забелязал че колата като е запалиш и докато е студен мотора трака като дизел и след 2-3 мин утихва.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Апр 2007, 11:00

като за '93 се чудех дали не е с М43 случайно, ма едва ли ще може да каже.... иначе не съм сигурен, че е усещал каквото и да било... и тая кола е изяла голям "бой".... и с тия претенции за 220км/ч по магистралата.... представям си при какви условия е блокирал двигателя... на магистралата...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 11 Апр 2007, 12:04

Лично моето мнение е, че поддържано БМВ не се плаши от натискане, даже само си го иска. Явно като са почнали да ти чукат клапаните не си обърнал внимание и това е резултата! А и както каза Хонзик, 316 с 220 ... :roll: успех! Ама ако караш така и вейрон да си вземеш и него ще съсипеш!
_!_

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

E36 - блокирал мотор

Мнение от Triforce » 11 Апр 2007, 12:32

Благодаря на Ludmil за изказването. Наистина, като ми я дадоха на около 215 000 км. да я карам, до 256 (това са 40 000 км) с времето се усилваше някакво тракане на двигателя, но колата не е лично моя, аз споменах на когото трябва и никой не ми обърна внимание. Знаех си аз, че има нещо гнило, но не мога да го докажа и обвиниха мен. За изказванията за скоростите - Защо си купувате БМВ-та като няма да ги карате с 200 км/ч ? АЗ преди карах Деу Нексия 1.5 - 90 коня по магистралата го зорех на макс - 170-180 км/ч, колата в момента е над 400 000 км. Горката кола толкова зор е видяла от мен - зимата на студен двигател форс на макс, карах като луд и още е здрава. Вижте по-горе на колко хиляди е колата и още върви (макар и трудно). Ludmil - напши моля те защо трябва да се сменят тези работи подробно или ако има някоя статия в интернет, за да мога да я покажа на съответния собственик на БМВ-то, което аз по моя вина съм блокирал, а по твоите думи не е точно така. Мерси и лек ден!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: E36 - блокирал мотор

Мнение от Mollov » 11 Апр 2007, 12:36

Triforce написа:Защо си купувате БМВ-та като няма да ги карате с 200 км/ч ? .............Горката кола толкова зор е видяла от мен - зимата на студен двигател форс на макс, карах като луд и още е здрава. !


Две неща:

1. Явно "BMW" идеята ти убягва жестоко.
2. С подобен стил на каране е нормално да си го съсипал тоя М40... та гнилото е не само в двигателя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 11 Апр 2007, 13:03

http://www.e30.de/ ->motoren-> M40 -> Umbau auf Rollnocke
Това е единият вариянт за избягване на проблема. Иначе според мен М40-то с изключение на проблема с газоразпределението съвсем не е лош двигател, и при добра поддръжка не би трябвало да се съсипва от каране с 200, то ако беше така, всичките щяха да са ограничени на 120, та да не вземе да се счупи :mhihi:

П.П Това естествено, ако двигателя ти е м40, което до сега май не си го написал. При м43 нещата са по-различни;)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook