Покупка на 325 TD
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Покупка на 325 TD
Здравейте,
сигурно вече на някои от вас ще им е досаднало да се пише все едни и същи неща, но все пак искам да питам че незнам какво точно да правя.
Тръгнал съм да купя една 325 TD 94 година(която пък на ВИН'а изкочи че е 92 г. 10 месец, ако вина е последните 7 цифри от рамата на колата), това мисля че ще го преглъдна все пак гледам колата да си е наред.
- Второто което ми прави впечатление е двигателя който на вина пише че е TD, продавача казва че е TD(сигорно от талона) и отзад пише TD но двигателя прилича на TDS(в една друга тема беше питано каква е разлика между двата двигателя). Възможно ли е да е сменен двигателя или да е добавен кулър и това да не е отбелязано на талона?
- Когато покарах колата от време на време се губеше величините на повечето показалци(оборотомера падаше на 0, изгасваха светлинки, светваха други) това прдължава около 2-3 секунди и всичко се нормализира след това, а по време на тази авария не се забелязва никаква нередност при движението. Продавача каза че при преминаването на граничните пунктове са проверявали на доста места да няма контрабандови стоки и след това започнала тази история. Мисли че куплунга нещо може да е мръднал. Може ли това да е причината?
- Климатика не работеше и ми каза че няма фреон. И простата причина че е зима (колата е докарана от Холандия) холландеца не е заредил с газ. А нормално ли е този фреон да си е изтекло само, би трябва да има някаква причина. Какво най страшно може да е прецакано на този климатик с двете врътки ?
- И последен въпрос за малкия компютър(не знам защо така се нарича между другото, показва само температура, час и дата), показваше -35 градуса а си беше около 16 (поне моята Corsa толкова показваше). Дали датчика се е прецакал или може куплунга да е повреден и отново колко ще ми струва ако е най лошия вариант.
Питам всички тези въпрси(макар някои и дребни проблеми) за да мога да реша да ли наистина да я взема конкретната колица или да продължа да търся друга.
Иначе возенето беше страхотно и всичко останало изглежда доста добре, мотора си мъркаше(но все пак ще е закарам на диагностика)
Поздрави
сигурно вече на някои от вас ще им е досаднало да се пише все едни и същи неща, но все пак искам да питам че незнам какво точно да правя.
Тръгнал съм да купя една 325 TD 94 година(която пък на ВИН'а изкочи че е 92 г. 10 месец, ако вина е последните 7 цифри от рамата на колата), това мисля че ще го преглъдна все пак гледам колата да си е наред.

- Второто което ми прави впечатление е двигателя който на вина пише че е TD, продавача казва че е TD(сигорно от талона) и отзад пише TD но двигателя прилича на TDS(в една друга тема беше питано каква е разлика между двата двигателя). Възможно ли е да е сменен двигателя или да е добавен кулър и това да не е отбелязано на талона?

- Когато покарах колата от време на време се губеше величините на повечето показалци(оборотомера падаше на 0, изгасваха светлинки, светваха други) това прдължава около 2-3 секунди и всичко се нормализира след това, а по време на тази авария не се забелязва никаква нередност при движението. Продавача каза че при преминаването на граничните пунктове са проверявали на доста места да няма контрабандови стоки и след това започнала тази история. Мисли че куплунга нещо може да е мръднал. Може ли това да е причината?
- Климатика не работеше и ми каза че няма фреон. И простата причина че е зима (колата е докарана от Холандия) холландеца не е заредил с газ. А нормално ли е този фреон да си е изтекло само, би трябва да има някаква причина. Какво най страшно може да е прецакано на този климатик с двете врътки ?
- И последен въпрос за малкия компютър(не знам защо така се нарича между другото, показва само температура, час и дата), показваше -35 градуса а си беше около 16 (поне моята Corsa толкова показваше). Дали датчика се е прецакал или може куплунга да е повреден и отново колко ще ми струва ако е най лошия вариант.
Питам всички тези въпрси(макар някои и дребни проблеми) за да мога да реша да ли наистина да я взема конкретната колица или да продължа да търся друга.
Иначе возенето беше страхотно и всичко останало изглежда доста добре, мотора си мъркаше(но все пак ще е закарам на диагностика)
Поздрави
Последна промяна swh_bmw на 24 Мар 2007, 21:23, променена общо 1 път
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
на ква цена цялата работа?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Виж ти баси дилемата
хем тръбата от кулера идва отдолу от дясно,хем е с алуминиевите смук.колектори
И аз не моа го позная тва.Според мене е ТД ама знай ли са...Като вървеж как е има ли много мощност?
Ама все си мисля че пък щом трубата идва отдолу значи 100% има кулер пък от там значи е ТДС.Иди го разбери.
Още една разлика виждам тва няма ЕГР клапан или аз не довиждам нещо.


Ама все си мисля че пък щом трубата идва отдолу значи 100% има кулер пък от там значи е ТДС.Иди го разбери.
Още една разлика виждам тва няма ЕГР клапан или аз не довиждам нещо.

Последна промяна Nightmare на 24 Мар 2007, 21:31, променена общо 1 път
Същата...значи не зная или по-точно не съм сигърен дали се монтира на всички бмв-та.Имам инфо че на по-старите двг-от 324тд,524тд не се монтира на всички.Зависи за кой пазар е предназначена колата.Обаче за по-новите вече не съм сигурен обаче си мисля/логично е да се монтира вече "серийно" смисъл на всеки двг.Така,че и аз не мога да си обясня ама имам съмнение че е ТД с преправка или опит за преправка на ТДС
Последно ти колата ше я взимаш ли или вече си я взел щото като чета има доста дертове и с тоя двг
съмнителна работа.Фреона може да е "излетял" щото той си е инертен газ и си е нормално да излита по малко.За това и се зарежда...
Тва с светването и изгасването на светлините не е добре също нямам идея от какво може да е.
За температурата най-вероятно датчика е заминал

Последно ти колата ше я взимаш ли или вече си я взел щото като чета има доста дертове и с тоя двг

Тва с светването и изгасването на светлините не е добре също нямам идея от какво може да е.
За температурата най-вероятно датчика е заминал

Още не съм я взел(капарирал съм). И сега като чета из форума започнах да размислявам
. И за какво служи тази клапа ?

Последна промяна swh_bmw на 24 Мар 2007, 22:08, променена общо 1 път
Спред мене ако можеш да се откажеш бягай далече ако не си си навлякал май голяма беля
Моето мнение е така като я гледам с тоя двг и с тея дефекти дето си описал малко
не е добре работата.Вярно е че не може да се намери напълно запазена/с всички екстри/ефтина/по-нова година обаче тая не ми допада нещо...


- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
клиамтика е проблем, разрови. цени по моргите, и частите ги НЯМА са 250 радиатор, 350 перка, 100-тина лева тръбите, пълнене 60, оттам нататък компресор по-добре да не ти казвам цена, електроника ако има забележки...
тд/тдс незнам, но задължително мини на един преглед в дару или камор за около 70 кинта или 100 пълен, преди да купуваш, може за тези пари да се спасиш от разходи измерени в хиляди за да я закърпиш... то не е само двигател, а и ходова част, двигател и т.н.
а е произведена тогава когато излиза по ВИН.
п.с. за реални километри смятай около 50 000 на година средно за дизел
тд/тдс незнам, но задължително мини на един преглед в дару или камор за около 70 кинта или 100 пълен, преди да купуваш, може за тези пари да се спасиш от разходи измерени в хиляди за да я закърпиш... то не е само двигател, а и ходова част, двигател и т.н.
а е произведена тогава когато излиза по ВИН.
п.с. за реални километри смятай около 50 000 на година средно за дизел
swh_bmw написа:Като цяло ми хареса колицата. Според теб да не изчакам ли поне диагностика да мине и от там нататък да помисля ?
На никой не мога да кажа какво да прави

На никой не мога да кажа какво да прави
разбирасе, но все пак мненито ви е много важно за мен, иначе да взема всяка кола да я карам на диагностика и да капарирам

А относно двигателя го пробвах и на студено и на топло да го запаля и то многократно/ въобще не се замисля на секунда се пали.
Като минавах през дупки никакви шумуве(а може би от развалнуване да не съм чул).
Даже на един завой подадох малко повечко газ, и то направо взе да си върти задницата(адреналина веднага на макс).

Като цяло ми хареса(ако не броим забележките относно климатика, таблото и датчика).
А пък ел. уредите всички си бачкат(особено голямо впечатление ми направиха ел. седалките), темпомата захапа на 50 км/ч и си държеше.
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани