Скорости
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Скорости
Купуваш си БМВ и първите 3 месеца рубриката ремонт след ремонт ...
Та колеги проблема е следния :
Понякога трудно включвам на 1-ва или като включа тя изключва
със втора също го има този проблем, но е доста по лек.
Като позагрее колата почва да го прави по-често. Особено по задръствания.
Какво трябва да се сменя ?
Та колеги проблема е следния :
Понякога трудно включвам на 1-ва или като включа тя изключва
със втора също го има този проблем, но е доста по лек.
Като позагрее колата почва да го прави по-често. Особено по задръствания.
Какво трябва да се сменя ?

- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Карай си голфа тогава, мани го т'ва БМВ.
Като за начало, т'ва масло в скоростите сменял ли си го, има ли изобщо?
Като за начало, т'ва масло в скоростите сменял ли си го, има ли изобщо?
- SpLiT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
- Мечтае да кара: отново BMW
balien написа:Не знам![]()
Сменял съм :
Антифриз,
Хидравлично масло за волана
Обикновенно масло
ПП
Аз голфа си го карам за 5 години разходите бяха 3к лева за ремонти и масла .. Бимата до тук за 1 месец вече мина 3к ... което в процените е около 40% от цената и...
Какво толкова си сменил за 3 бона??? Не я ли поогледа преди да я вземеш тая кола???



SpLiT написа:balien написа:Не знам![]()
Сменял съм :
Антифриз,
Хидравлично масло за волана
Обикновенно масло
ПП
Аз голфа си го карам за 5 години разходите бяха 3к лева за ремонти и масла .. Бимата до тук за 1 месец вече мина 3к ... което в процените е около 40% от цената и...
Какво толкова си сменил за 3 бона??? Не я ли поогледа преди да я вземеш тая кола???![]()
![]()
Мойта лапна към два! Така че не се учудвам....

Ами .... гледах я ... в официалния сервиз на БМВ Плевен.
Там ми казаха имаш виско и дифузор за смяна и тампони на носачите.
А после като си дойдох в софия се оказа почти цялото окаване:
Секретни болтове 22 лв
Задни амортисьори 220 лв
предни накладки 88 лв
задни накладки 70 лв
тампони носач 60 лв
тампони предни носачи 60 лв
биалетки 52 лв
гарнитура капак на двигател 50 лв
семеринг скорости 45 лв
семеринг ???? 15 лв
шарнири 96 лв
ремонт рейка 170 лв
горивен филтър 40 лв
масло хидравлично 12 лв
реглаж преден и заден мост 40 лв
Работа за горните части 300 лв
Преглед на колата в Официален сервиз в Плевен 74 лв
Винетка 67 лв
Гражданска застраховка 170 лв
Временни Номера 30 лв
Автокаско Дзи 182 лв
Маркиране 54 лв
Нова машинка за централно заклю 30 лв
преходник от Ориг БМВ букса към евро стандарт 10 лв
Виско Съединител - Закс 136 лв
Филтър Въздушен + За климатроник 48 лв
Аптечка, Пожарогасител, Почистване 40 лв
Кожен Салон ремонт 150 лв
Документи + Преглед + 50 лева такси 66 лв
Дифузор 43 лв
Смяна на Дифузор, Виско и Филтър на купето 60 лв
Мигач и крушки 38 лв
Смяна Масло + Филтър Вари 92 лв
2% такса придобиване МПС 12 лв
+ още не съм взел нови гуми
Та извода е ... не ходете в сервиза на БМВ в Плевен
Там ми казаха имаш виско и дифузор за смяна и тампони на носачите.
А после като си дойдох в софия се оказа почти цялото окаване:
Секретни болтове 22 лв
Задни амортисьори 220 лв
предни накладки 88 лв
задни накладки 70 лв
тампони носач 60 лв
тампони предни носачи 60 лв
биалетки 52 лв
гарнитура капак на двигател 50 лв
семеринг скорости 45 лв
семеринг ???? 15 лв
шарнири 96 лв
ремонт рейка 170 лв
горивен филтър 40 лв
масло хидравлично 12 лв
реглаж преден и заден мост 40 лв
Работа за горните части 300 лв
Преглед на колата в Официален сервиз в Плевен 74 лв
Винетка 67 лв
Гражданска застраховка 170 лв
Временни Номера 30 лв
Автокаско Дзи 182 лв
Маркиране 54 лв
Нова машинка за централно заклю 30 лв
преходник от Ориг БМВ букса към евро стандарт 10 лв
Виско Съединител - Закс 136 лв
Филтър Въздушен + За климатроник 48 лв
Аптечка, Пожарогасител, Почистване 40 лв
Кожен Салон ремонт 150 лв
Документи + Преглед + 50 лева такси 66 лв
Дифузор 43 лв
Смяна на Дифузор, Виско и Филтър на купето 60 лв
Мигач и крушки 38 лв
Смяна Масло + Филтър Вари 92 лв
2% такса придобиване МПС 12 лв
+ още не съм взел нови гуми

Та извода е ... не ходете в сервиза на БМВ в Плевен
- Tvrrr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
- Детайли за колата: пенсионерска
bobolink написа:Бая си се одрусал, ама да слагаш в списъка винетка, застраховка и пре-скъп преглед в сервиз - това не го разбирам???
Оперативни разходи ...

Дали ще караш колата без гуми или без застраховка или със течаща хидравлика все тая ....
Много се отклонихме дайте по темата ... къде да го търся това масло на скоросната кутия? Трябва ли ми канал ?
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
За маслото за скоростите има доста изписано, но накратко: купуваш си един литър атф дексрон 2 или дексрон 3. Отиваш на някой канал. На скоростната кутия им две пробки, горна и долна. намират се от шофьорската страна, развиват се с ключ 17 мисля. Развиваш горната, ако потече малко масло и колата ти е хоризонтална, значи има достатъчно. Ако не потече, бъркаш с пръст и се надяваш да го напипаш. Ако няма, лошо.отвиваш и долната пробка, за да изтече маслото. Ако си любопитен може да го събереш в ннещо, та да видиш колко е било. после завиваш долната пробка и през горната почваш да пълниш, най-удобно е с тия бутилки с извитата човка отгоре;) По каталог кутиите събират 1.1 литра, така че един не е напълно достатъчен, ако си на кеф купи си направо два литра. Та пълниш, докато не почне да прелива от горната пробка. Като потече, затвинтваш и горната и караш. После проверяваш първите един два дни дали не тече отнякъде. И се надяваш проблема да се оправи, ако не се оправи значи вече си скапал я синхронизатори, я нещо друго 

Митко Ганчев написа:За маслото за скоростите има доста изписано, но накратко: купуваш си един литър атф дексрон 2 или дексрон 3. Отиваш на някой канал. На скоростната кутия им две пробки, горна и долна. намират се от шофьорската страна, развиват се с ключ 17 мисля. Развиваш горната, ако потече малко масло и колата ти е хоризонтална, значи има достатъчно. Ако не потече, бъркаш с пръст и се надяваш да го напипаш. Ако няма, лошо.отвиваш и долната пробка, за да изтече маслото. Ако си любопитен може да го събереш в ннещо, та да видиш колко е било. после завиваш долната пробка и през горната почваш да пълниш, най-удобно е с тия бутилки с извитата човка отгоре;) По каталог кутиите събират 1.1 литра, така че един не е напълно достатъчен, ако си на кеф купи си направо два литра. Та пълниш, докато не почне да прелива от горната пробка. Като потече, затвинтваш и горната и караш. После проверяваш първите един два дни дали не тече отнякъде. И се надяваш проблема да се оправи, ако не се оправи значи вече си скапал я синхронизатори, я нещо друго
Мерсаж !!!!
Утре ще действам

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани