Скорости

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 7.08.2005
Местоположение: София

Скорости

Мнение от balien » 23 Мар 2007, 17:42

Купуваш си БМВ и първите 3 месеца рубриката ремонт след ремонт ...

Та колеги проблема е следния :

Понякога трудно включвам на 1-ва или като включа тя изключва
със втора също го има този проблем, но е доста по лек.
Като позагрее колата почва да го прави по-често. Особено по задръствания.

Какво трябва да се сменя ? :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 23 Мар 2007, 17:56

Карай си голфа тогава, мани го т'ва БМВ.

Като за начало, т'ва масло в скоростите сменял ли си го, има ли изобщо?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 7.08.2005
Местоположение: София

Мнение от balien » 23 Мар 2007, 18:06

Не знам :dunno:

Сменял съм :
Антифриз,
Хидравлично масло за волана
Обикновенно масло

ПП
Аз голфа си го карам за 5 години разходите бяха 3к лева за ремонти и масла .. Бимата до тук за 1 месец вече мина 3к ... което в проценти е около 40% от цената на колата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
Мечтае да кара: отново BMW

Мнение от SpLiT » 23 Мар 2007, 18:12

balien написа:Не знам :dunno:

Сменял съм :
Антифриз,
Хидравлично масло за волана
Обикновенно масло

ПП
Аз голфа си го карам за 5 години разходите бяха 3к лева за ремонти и масла .. Бимата до тук за 1 месец вече мина 3к ... което в процените е около 40% от цената и...

Какво толкова си сменил за 3 бона??? Не я ли поогледа преди да я вземеш тая кола??? :shock: :shock: :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 23 Мар 2007, 18:14

SpLiT написа:
balien написа:Не знам :dunno:

Сменял съм :
Антифриз,
Хидравлично масло за волана
Обикновенно масло

ПП
Аз голфа си го карам за 5 години разходите бяха 3к лева за ремонти и масла .. Бимата до тук за 1 месец вече мина 3к ... което в процените е около 40% от цената и...

Какво толкова си сменил за 3 бона??? Не я ли поогледа преди да я вземеш тая кола??? :shock: :shock: :shock:


Мойта лапна към два! Така че не се учудвам.... :kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 7.08.2005
Местоположение: София

Мнение от balien » 23 Мар 2007, 18:19

Ами .... гледах я ... в официалния сервиз на БМВ Плевен.
Там ми казаха имаш виско и дифузор за смяна и тампони на носачите.
А после като си дойдох в софия се оказа почти цялото окаване:

Секретни болтове 22 лв
Задни амортисьори 220 лв
предни накладки 88 лв
задни накладки 70 лв
тампони носач 60 лв
тампони предни носачи 60 лв
биалетки 52 лв
гарнитура капак на двигател 50 лв
семеринг скорости 45 лв
семеринг ???? 15 лв
шарнири 96 лв
ремонт рейка 170 лв
горивен филтър 40 лв
масло хидравлично 12 лв
реглаж преден и заден мост 40 лв
Работа за горните части 300 лв
Преглед на колата в Официален сервиз в Плевен 74 лв
Винетка 67 лв
Гражданска застраховка 170 лв
Временни Номера 30 лв
Автокаско Дзи 182 лв
Маркиране 54 лв
Нова машинка за централно заклю 30 лв
преходник от Ориг БМВ букса към евро стандарт 10 лв
Виско Съединител - Закс 136 лв
Филтър Въздушен + За климатроник 48 лв
Аптечка, Пожарогасител, Почистване 40 лв
Кожен Салон ремонт 150 лв
Документи + Преглед + 50 лева такси 66 лв
Дифузор 43 лв
Смяна на Дифузор, Виско и Филтър на купето 60 лв
Мигач и крушки 38 лв
Смяна Масло + Филтър Вари 92 лв
2% такса придобиване МПС 12 лв

+ още не съм взел нови гуми :)
Та извода е ... не ходете в сервиза на БМВ в Плевен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 23 Мар 2007, 18:23

Бая си се одрусал, ама да слагаш в списъка винетка, застраховка и пре-скъп преглед в сервиз - това не го разбирам???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring
Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
Детайли за колата: пенсионерска

Мнение от Tvrrr » 23 Мар 2007, 18:27

аз па не разбирам от каде намери такава кофа, с извинение!? :shock: :shock: :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 7.08.2005
Местоположение: София

Мнение от balien » 23 Мар 2007, 18:28

bobolink написа:Бая си се одрусал, ама да слагаш в списъка винетка, застраховка и пре-скъп преглед в сервиз - това не го разбирам???

Оперативни разходи ... ;) всичко влиза там без бензина.
Дали ще караш колата без гуми или без застраховка или със течаща хидравлика все тая ....

Много се отклонихме дайте по темата ... къде да го търся това масло на скоросната кутия? Трябва ли ми канал ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 23 Мар 2007, 18:49

А според теб трябва ли ти канал??? :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 23 Мар 2007, 19:10

За маслото за скоростите има доста изписано, но накратко: купуваш си един литър атф дексрон 2 или дексрон 3. Отиваш на някой канал. На скоростната кутия им две пробки, горна и долна. намират се от шофьорската страна, развиват се с ключ 17 мисля. Развиваш горната, ако потече малко масло и колата ти е хоризонтална, значи има достатъчно. Ако не потече, бъркаш с пръст и се надяваш да го напипаш. Ако няма, лошо.отвиваш и долната пробка, за да изтече маслото. Ако си любопитен може да го събереш в ннещо, та да видиш колко е било. после завиваш долната пробка и през горната почваш да пълниш, най-удобно е с тия бутилки с извитата човка отгоре;) По каталог кутиите събират 1.1 литра, така че един не е напълно достатъчен, ако си на кеф купи си направо два литра. Та пълниш, докато не почне да прелива от горната пробка. Като потече, затвинтваш и горната и караш. После проверяваш първите един два дни дали не тече отнякъде. И се надяваш проблема да се оправи, ако не се оправи значи вече си скапал я синхронизатори, я нещо друго :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 22.02.2007

Мнение от BaVaReC19 » 23 Мар 2007, 21:18

баце толко пари си дал за части, пък не си погледнал маслото на скоростите :shock: ти маи искаш всичко да сменяш по нея :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 7.08.2005
Местоположение: София

Мнение от balien » 23 Мар 2007, 21:37

Митко Ганчев написа:За маслото за скоростите има доста изписано, но накратко: купуваш си един литър атф дексрон 2 или дексрон 3. Отиваш на някой канал. На скоростната кутия им две пробки, горна и долна. намират се от шофьорската страна, развиват се с ключ 17 мисля. Развиваш горната, ако потече малко масло и колата ти е хоризонтална, значи има достатъчно. Ако не потече, бъркаш с пръст и се надяваш да го напипаш. Ако няма, лошо.отвиваш и долната пробка, за да изтече маслото. Ако си любопитен може да го събереш в ннещо, та да видиш колко е било. после завиваш долната пробка и през горната почваш да пълниш, най-удобно е с тия бутилки с извитата човка отгоре;) По каталог кутиите събират 1.1 литра, така че един не е напълно достатъчен, ако си на кеф купи си направо два литра. Та пълниш, докато не почне да прелива от горната пробка. Като потече, затвинтваш и горната и караш. После проверяваш първите един два дни дали не тече отнякъде. И се надяваш проблема да се оправи, ако не се оправи значи вече си скапал я синхронизатори, я нещо друго :mhihi:

Мерсаж !!!!
Утре ще действам :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 7.08.2005
Местоположение: София

Мнение от balien » 23 Мар 2007, 21:38

BaVaReC19 написа:баце толко пари си дал за части, пък не си погледнал маслото на скоростите :shock: ти маи искаш всичко да сменяш по нея :!:


баце .... аз съм ИТ не ги чувам много тези работи ...
Пък и през толкова сервизи минах и навсякъде виках проверка на всичко - никой нищо не каза за скоростите :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 24 Мар 2007, 1:33

Ми то кат си почнал що не си смениш и маслото на диференциала. Нема лошо кат гледам че си сменил вс. останало и сега и масло на скорости ще сменяш... :)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook