Смяна на глава М43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- propparo
-
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 11.09.2006
- Местоположение: BG,EU
- Пол: Мъж
- Кара: Lada Samara
- Мечтае да кара: ------
Смяна на глава М43
Става въпрос за Е36,1997г с М43Б18 двигател.Налага ми се смяна на главата,заради счупена гърбица на разпределителния вал и от там разбито легло/не знам точно как се казва/ на единия повдигач на клапаните.Няма да стане със заварка и се налага смяна на главата,кобилици,вал и т.н.Въпроса ми е след като ще трябва да дам доста пари за това,ввъзможно ли е да сложа глава с валове,клапани от 318is.Сигурно се налага смяна и на таблото,охлаждаща система,ЕКУ и др.Моля помогнете ми с мнения.
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
колега имах същия проблем но ми се размина . значи не ти е бил виновен вала а повдигача блокирал е от там хлабина между вала и кобилицата. кобилицата изпада отвън настрани и ми е закачила леко леглото на повдигача .та в този ред на мисли разчукат ли се повдигачи бързо смяна иначе се стига до тук. все си мисля че глава втора ръка ще ти изпадне не много скъпа аз не съм търсил но вал 2 кобилици повдигачи и труд ми излезе600лв.Тежък момент избирай.
- propparo
-
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 11.09.2006
- Местоположение: BG,EU
- Пол: Мъж
- Кара: Lada Samara
- Мечтае да кара: ------
Ами при 170км/ч от пета рязко на четвърта и газ до прекъсвач-горе долу така се стига до тук.:-(.А преди това постоянно каране със 180,знам че е корав двигателя,но всичко си има мярка и ето го резултата.Проблема е че за чисто нова глава/без нищо по нея/ от вносител на резервни части за BMW ми искат 3600 лева/няма грешка или преувеличение/.Забравих да уточня че колата е кабриолет и при тази сума ми идва идеята да сменя направо двигателя да речем с 320 или 325.Тъй като купето отдолу е допълнително подсилено като за кабриолет,се надявам че няма да се посуква от тази по-голяма мощност.Проблема е че ще се сменя всичко-ДВГ,ЕКУ,спирачна с-ма.,охладителна с-ма,ел. инсталация,диференциал,кардан,отварянето на мекия таван,таблото ..........става мамата си е...ло.Но дали е възможно всичко това,като оставим за малко парите настрана.Съвместим ли е двигател от 320 или 325 с двигателния кош,трябва ли да е пак от кабриолет или поне от купе и т.н.Моля ако някой е наясно да помогне с коментар.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Съвместим е ,няма да сменяш чак толкова много неща .. тука се продаваше един М52Б20 изгодно потърси ако искаш .. правилно си се ориентирал съм смяна на мотора с по голям вместо да ремонтираш стария ,вървежа ще е съвсем друг а главоболията по малко
- propparo
-
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 11.09.2006
- Местоположение: BG,EU
- Пол: Мъж
- Кара: Lada Samara
- Мечтае да кара: ------
А само със смяна на главата от М44,съответно с двата вала,16 клапана и ЕКУ-то дали ще стане.Само това ли е разликата между 318i и 318is???
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Колега! тънката лаисна е отива6 в магазина и иска6 гарнутура за м43 и м44 налага6 една върху друга и гледа6 дали има разлики.... до колкото сам питал останалите колеги маи няма разлика кам закрепянето за блока бях пуснал то4но такава тема потърси за пове4е инфо и пи6и за краиния резолтат 

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Panzer_i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: Пернишко село :)
- Детайли за колата: Peugeot 307 SW
- propparo
-
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 11.09.2006
- Местоположение: BG,EU
- Пол: Мъж
- Кара: Lada Samara
- Мечтае да кара: ------
Благодаря на всички за мненията.Засега намерихме на втора ръка глава,с разпределителния вал и кобилиците за 600 лева.Дано да се оправят нещата само със смяната им.Ако не-друг двигател.
Знам, че в Сливен ги правят правят втулки на износеното място и поле раиберът мястото. Правили сме на Тико така. А на БМВ съм правил основни и биелни лагери през 1993г. Имах 316 което го купих с блокирал двигател вала беше изтървал всички ремонти и биела имаше превъртяла а тогава 1 биела беше 100 долата а вала недеи пита закарах там блока, вала и биелата ими ги направиха. Така че там е мястото. УСПЕХ




11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани