318ти компакт загрява
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nikiivanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 27.11.2006
318ти компакт загрява
Напоследък няколко пъти неочаквано датчика за температурата на двигателя отива на червено, а после спада. Аз не мога да видя нищо нередно. Каква ли може да е причината, къде да отида да я видят?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Чак до червеното ли отива???
И при мен два пъти за 1 месец го направи този номер с отклоняването в дясно, но само до първата бяла черта след средата... и вече почвам да се чудя от какво ли може да е... до преди 1-вото отклоняване ми се е случвало по 1 час да работи на място и да не мръдва.... а тези два пъти работеше по 5-6 мин и хоп - тръгне на дясно... след това съм се опитвал да го симулирам отново, ма не - не ще.... седи си на средата, сработва си перката и охлажда....
И при мен два пъти за 1 месец го направи този номер с отклоняването в дясно, но само до първата бяла черта след средата... и вече почвам да се чудя от какво ли може да е... до преди 1-вото отклоняване ми се е случвало по 1 час да работи на място и да не мръдва.... а тези два пъти работеше по 5-6 мин и хоп - тръгне на дясно... след това съм се опитвал да го симулирам отново, ма не - не ще.... седи си на средата, сработва си перката и охлажда....
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Момчета, изобщо не се поначудвайте с т'ва загряване.
На ваше място на момента бих отишъл в сервиз.
Стрелката на температурата не трябва да мърда от средата,
при каквито и да е условия.
Отклоняването и дори малко след средата говори за проблем
по охладителната система.
Търсете, доста е изписано..... виско, помпа, термостат, радиатор/и, гарнитури, глави........
На ваше място на момента бих отишъл в сервиз.
Стрелката на температурата не трябва да мърда от средата,
при каквито и да е условия.
Отклоняването и дори малко след средата говори за проблем
по охладителната система.
Търсете, доста е изписано..... виско, помпа, термостат, радиатор/и, гарнитури, глави........
- vasilus_rs
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 17.09.2005
ООООООО До червено моето предложение е веднага в сервиз щото може да ви е прецакан датчика за темп.на водата а щом сте докарали стрелката до там мисля че трябва и гарнитурата да е аут аз веднъж съсах съединение но късно разбрах карах около 3 километра щом спрях стрелката скочи на бялата стрелка точно преди червеното след това веднага смених гарнитура имаше малко улейче но по добре нова!!!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
vasilus_rs написа:ООООООО До червено моето предложение е веднага в сервиз щото може да ви е прецакан датчика за темп.
И аз това си мисля, ама го прави супер рядко... т.е. за месец и малко само 2 пъти и после не можеш да го накараш да стане отново... на място съм я оставял да работи по 30мин, няма ядове... а и пак да кажа - при мен не стига в червеното, ами до първата бяла стрелка в дясно след средата...

Адаш... аз съм с ел. перка...

- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Проблема може да е в елинсталацията темературата може да е нормална а уреда да показва в червеното!!!!!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
И това го мислех като вариант.... ма това как да го разбера, като не мога да го симулирам проблема.... поне аз.... Compact-а може и да е по-различно... 

- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Значи когато ти отиде стрелката в червеното слизаш и стискаш дебелия маркуч които отива в радиатора ако нее много корав проблема ти е електрически ако е много корав това е лошо!!!
- vasilus_rs
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 17.09.2005
значи на цилиндровия блок има два датчика единия трябва да е за температурата проследи кабелите да не дават късо някаде може да има оголен успех! 

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
///MILEN написа:Значи когато ти отиде стрелката в червеното слизаш и стискаш дебелия маркуч които отива в радиатора ако нее много корав проблема ти е електрически ако е много корав това е лошо!!!
Това го знам... маркуча е доста топъл, но си то стискам без ядове.... верно не съм слаб в ръцете, ама се стиска без проблеми (мога да го стисна наполовина едва ли не).... нищо общо с корав... значи може би ми се еб@ва електрониката....
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- nikiivanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 27.11.2006
Наскоро смених акумулатора - дали може да има някаква връзка?
Бихте ли ми препоръчали сервиз където да отида за този проблем?
Бихте ли ми препоръчали сервиз където да отида за този проблем?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
На мен отново ми я направи мизерията.... слезнах веднага да проверя дали върти перката - въртеше.... но странното е, че изкарваше (лъхаше) хладен въздух.... а като дигнах капака си беше жега.... как става тоя номер не ми е ясно... т'ва да не е от водната помпа???? или запушен радиатор??? не разбирам как при тая жега ще вади хладен въздух през бъбреците.... 

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани