318ти компакт загрява

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 27.11.2006

318ти компакт загрява

Мнение от nikiivanov » 06 Мар 2007, 17:39

Напоследък няколко пъти неочаквано датчика за температурата на двигателя отива на червено, а после спада. Аз не мога да видя нищо нередно. Каква ли може да е причината, къде да отида да я видят?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 06 Мар 2007, 18:17

Чак до червеното ли отива???

И при мен два пъти за 1 месец го направи този номер с отклоняването в дясно, но само до първата бяла черта след средата... и вече почвам да се чудя от какво ли може да е... до преди 1-вото отклоняване ми се е случвало по 1 час да работи на място и да не мръдва.... а тези два пъти работеше по 5-6 мин и хоп - тръгне на дясно... след това съм се опитвал да го симулирам отново, ма не - не ще.... седи си на средата, сработва си перката и охлажда....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 06 Мар 2007, 18:27

търсачка за 'виско' ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 06 Мар 2007, 18:36

Момчета, изобщо не се поначудвайте с т'ва загряване.
На ваше място на момента бих отишъл в сервиз.
Стрелката на температурата не трябва да мърда от средата,
при каквито и да е условия.
Отклоняването и дори малко след средата говори за проблем
по охладителната система.
Търсете, доста е изписано..... виско, помпа, термостат, радиатор/и, гарнитури, глави........

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 17.09.2005

Мнение от vasilus_rs » 06 Мар 2007, 19:47

ООООООО До червено моето предложение е веднага в сервиз щото може да ви е прецакан датчика за темп.на водата а щом сте докарали стрелката до там мисля че трябва и гарнитурата да е аут аз веднъж съсах съединение но късно разбрах карах около 3 километра щом спрях стрелката скочи на бялата стрелка точно преди червеното след това веднага смених гарнитура имаше малко улейче но по добре нова!!!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 06 Мар 2007, 20:16

vasilus_rs написа:ООООООО До червено моето предложение е веднага в сервиз щото може да ви е прецакан датчика за темп.


И аз това си мисля, ама го прави супер рядко... т.е. за месец и малко само 2 пъти и после не можеш да го накараш да стане отново... на място съм я оставял да работи по 30мин, няма ядове... а и пак да кажа - при мен не стига в червеното, ами до първата бяла стрелка в дясно след средата... ;)

Адаш... аз съм с ел. перка... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 06 Мар 2007, 20:22

Проблема може да е в елинсталацията темературата може да е нормална а уреда да показва в червеното!!!!!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 06 Мар 2007, 20:23

И това го мислех като вариант.... ма това как да го разбера, като не мога да го симулирам проблема.... поне аз.... Compact-а може и да е по-различно... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 06 Мар 2007, 20:43

Значи когато ти отиде стрелката в червеното слизаш и стискаш дебелия маркуч които отива в радиатора ако нее много корав проблема ти е електрически ако е много корав това е лошо!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 17.09.2005

Мнение от vasilus_rs » 06 Мар 2007, 22:32

значи на цилиндровия блок има два датчика единия трябва да е за температурата проследи кабелите да не дават късо някаде може да има оголен успех! ;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 06 Мар 2007, 23:23

///MILEN написа:Значи когато ти отиде стрелката в червеното слизаш и стискаш дебелия маркуч които отива в радиатора ако нее много корав проблема ти е електрически ако е много корав това е лошо!!!

Това го знам... маркуча е доста топъл, но си то стискам без ядове.... верно не съм слаб в ръцете, ама се стиска без проблеми (мога да го стисна наполовина едва ли не).... нищо общо с корав... значи може би ми се еб@ва електрониката....

Е36 фен
Аватар
Мнения: 1350
Регистриран на: 12.02.2005
Пол: Мъж
Кара: каквото има

Мнение от Niki Lauda » 06 Мар 2007, 23:42

При мен беше термостат,заяждаше от време на време
Niki Lauda

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 07 Мар 2007, 0:48

опитай обезвъздушаване ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 27.11.2006

Мнение от nikiivanov » 07 Мар 2007, 12:24

Наскоро смених акумулатора - дали може да има някаква връзка?
Бихте ли ми препоръчали сервиз където да отида за този проблем?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 07 Мар 2007, 19:37

На мен отново ми я направи мизерията.... слезнах веднага да проверя дали върти перката - въртеше.... но странното е, че изкарваше (лъхаше) хладен въздух.... а като дигнах капака си беше жега.... как става тоя номер не ми е ясно... т'ва да не е от водната помпа???? или запушен радиатор??? не разбирам как при тая жега ще вади хладен въздух през бъбреците.... :roll:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook