Твърд съединител и волан

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: Пловдив

Твърд съединител и волан

Мнение от Alfoso » 04 Мар 2007, 17:22

Съединителят нещо твърдичък ми се вижда,волана и той...а,спирачките коват.Съединителят и спирачките едно казанче ли ползват или..?
Смяна на маслото на хидравликата евентуално...?Мисля,че няма да е сложнотия,че да се ходи на сервиз?А марка?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 05 Мар 2007, 0:08

Съединителят е хидравличен и ползва спирачната течност.
Хидравликата на волана е с ATF масло.Марка,по избор.За смяната ще
ти трябва канал или подемник.Няма пробка и се отвива някой от съединителните
болтове на тръбите отдолу.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 05 Мар 2007, 16:06

Да, просто си смени течностите, веднага ще усетиш разлика - спирачките реагират по-добре и воланът омеква!
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 05 Мар 2007, 16:34

bmwdriver написа:Няма пробка и се отвива някой от съединителните
болтове на тръбите отдолу.


Това същата спирачна течност, дето ти е горе в дясно ли говорим? щото нея можеш и през съда да я изтеглиш почти цялата... и да налееш новата.... и на мен ми се струва, че волана е леееееко по-тежък от колкото трябва, ма нямам база за сравнение... реално не ми е трудно да го въртя, ма и не съм хич слаб в ръцете :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 05 Мар 2007, 19:14

Honzik написа:
bmwdriver написа:Няма пробка и се отвива някой от съединителните
болтове на тръбите отдолу.


Това същата спирачна течност, дето ти е горе в дясно ли говорим? щото нея можеш и през съда да я изтеглиш почти цялата... и да налееш новата.... и на мен ми се струва, че волана е леееееко по-тежък от колкото трябва, ма нямам база за сравнение... реално не ми е трудно да го въртя, ма и не съм хич слаб в ръцете :D


Мисля че драйвъра тук говори за хидравликата... :winky:,то и ти за нея ама сякаш обърка казанчетата... :arrow:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 9.10.2005
Местоположение: София

Мнение от rec66 » 05 Мар 2007, 19:41

Твьрд сьединител е парвия признак на износване , поне според мен !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 05 Мар 2007, 23:00

Honzik написа:
bmwdriver написа:Няма пробка и се отвива някой от съединителните
болтове на тръбите отдолу.


Това същата спирачна течност, дето ти е горе в дясно ли говорим? щото нея можеш и през съда да я изтеглиш почти цялата... и да налееш новата.... и на мен ми се струва, че волана е леееееко по-тежък от колкото трябва, ма нямам база за сравнение... реално не ми е трудно да го въртя, ма и не съм хич слаб в ръцете :D


Спирачната система и съединителят ползват спирачна течност,а хидравличната система е отделна и е с ATF масло.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook