Нещо се развали. Не може да запали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 22.10.2006
Местоположение: София

Нещо се развали. Не може да запали

Мнение от andro_venom » 27 Фев 2007, 23:46

Сутринта си работеше Отидох на работа с него.Всичко си беше перфектно.Паркирах я и я загасих, след работа се пробвах да я запаля а тя никви признаци на палене не даваше.Та утре от къде да започна първо. Много ще съм благодарен ако ми помогне някой :evil:
GTI Не Мерси! M Power

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 11.03.2005

Мнение от nyky » 27 Фев 2007, 23:55

Бензиновата помпа е логичен варянт... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 22.10.2006
Местоположение: София

Мнение от andro_venom » 27 Фев 2007, 23:56

как да я проверя
GTI Не Мерси! M Power


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 27 Фев 2007, 23:57

като завъртиш на контакт ще чуеш дали цъка...тя е под задната седалка ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 22.10.2006
Местоположение: София

Мнение от andro_venom » 28 Фев 2007, 0:04

а прави ли се или само нова :?:
GTI Не Мерси! M Power

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 11.03.2005

Мнение от nyky » 28 Фев 2007, 0:04

Сваляш задната седалка. Махаш и нещото като мокет от долу. Виждаш два куплонга с по две кабелчета. Едното е за бензиномера , а другото за помпата. Мериш с мултицет. Ако не идва ток до там , след като си дал контакт, значи проблема е в тоците. Ако идва ток значи е изгоряла помпата. Късмет

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 28.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от герги » 28 Фев 2007, 0:05

Брато виж ако имаш аларма да не е от нея, случвало ми се е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 22.10.2006
Местоположение: София

Мнение от andro_venom » 28 Фев 2007, 0:05

ОК.Благодаря :!:
GTI Не Мерси! M Power

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 28 Фев 2007, 1:22

Мене на датчик ми мирише на вала-ма я я пусни на диагностика
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Нещо се развали. Не може да запали

Мнение от Le Transporteur » 28 Фев 2007, 2:46

andro_venom написа:Сутринта си работеше Отидох на работа с него.Всичко си беше перфектно.Паркирах я и я загасих, след работа се пробвах да я запаля а тя никви признаци на палене не даваше.Та утре от къде да започна първо. Много ще съм благодарен ако ми помогне някой :evil:


Е ако изобщо не върти,почваш от акумулатора....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 28 Фев 2007, 13:19

'никакви признаци на палене' -> няма начин да е само бензинова, ако изобщо е засегната. иначе съм писал подробно за нвя и признаци. ползвай търсачката.

другото - колега се оплаква от стартер в една нова тема наоколо чети и там :)

също няма да е зле да опишеш ТОЧНО проблема - светва ли табло, не светва ли, цъква ли нещо, какво се случва... габарити имаш ли - ако нямаш, е просто акумулатор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 22.10.2006
Местоположение: София

Мнение от andro_venom » 28 Фев 2007, 23:03

Днес нямах много свободно време да се заигравам но установих.

Бензиновата помпа си работи, но няма ток по цилиндрите а до бобината стига по плюсовия но от нея не излиза този ток които трябва до отива към дистрибуторната капачка (така да се каже).
Та въпроса ми е какво да си купя утре бобина или комутатор :roll:
Последна промяна andro_venom на 28 Фев 2007, 23:16, променена общо 1 път
GTI Не Мерси! M Power

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 28 Фев 2007, 23:14

Може да е едното и другото!!!!!!!!
Пробвай с комутатора, бобината гори много по-трудно освен ако не си го оставил дълго време на контакт разбира се!!!
А може и да е датчика на вала!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 28.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от герги » 28 Фев 2007, 23:16

Брато виж някои да ти ги замери еладжия или някои подобен да не купуваш и двете

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 22.10.2006
Местоположение: София

Мнение от andro_venom » 01 Мар 2007, 11:23

А някои може ли да ми каже каде се намира точно комутатора щото ако не е от бобина да сменям него
GTI Не Мерси! M Power

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook